1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn,

    de verzendkosten op de amerikaanse site zijn belachelijk hjoog

    140 dollar !
     
  2. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    daarom van hun engelse site bestellen, dan kost het verzenden ongeveer 19 euro ;)
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Alleen je komt wel op hetzelfde bedrag uit.

    Als je het bedrag gaat omrekenen wat die amerikanen moet betalen voor de astro a40 , dan schrik je.

    Daarom dat ik eigenlijk iemand uit amerika moet regelen. Er zijn heus wel andere manieren om het te verschepen zonder 140 dollar te moeten uitgeven.

    Ondanks alle kabels van de astro denk ik haast zeker te weten dat ik voor de a40 ga.

    Als er toch een draadloze uitkomt dan weet ik dat jij hem van me overneemt !

    Zoniet , staat er best een behoorlijke boete opgenomen in het contract wat jij hebt getekend ;)
     
  4. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha komt goed hoor ;):9
    Maar ja, Amerikanen betalen altijd veeeeeeel minder bij dit soort hardware, 't is niet eerlijk maar helaas is het zo :mad:
     
  5. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat lijkt zo, als jij de lonen gaat vergelijken met hier, krijgen die Amerikanen ook stukken minder, vandaar dat de verkoopprijzen redelijk gelijk staan aan het te besteden budget!
    Maar ik sluit me wel bij Luuk aan, als jij een Astro wil hebben bestel em dan via ASTRO
    Succes!
     
  6. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnen 3 dagen in huis als je bij de UK besteld..
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hmmm, ok ...... das wel snel ......

    Astro a40 en mixamp gaat mij € 316,- kosten incl verzending.......


    Twijfel twijfel ............. Iemand hier die toevallig naar amerika gaat ? 8)
     
  8. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    is het geld waard hoor..
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Alleen het blijft bedraad.

    Mijn hele setup is op 7 meter afstand van mijn bank.

    Waarschijnlijk zijn er wel min-usb kabels van 10 mtr of zo....
     
  10. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar medegamers die ik ken, gebruiken oplaadbare batterijen voor de Mixamp scheelt weer een kabel en het schijnt ook goed te werken.. Misschien een overweging waard?
     
  11. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar hoezo gaat het je 316 kosten? wat neem je er allemaal bij dan?
    omgerekend als je een standaard A40 neemt met mixamp + verzendkosten is het omgerekend 252,79 euro (volgens de laatste koers)
    Is nog steeds een hoop maar toch :)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    vanuit amerika komt er nog import belasting bij +/- 80 euro (wordt onderschept) je kan hem beter bestellen via de uk site
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Sta op het punt de Turtle Beach X41 te kopen maar begrijp het minpunt: "Draadloos is nog niet echt draadloos" niet echt.

    En hoe "echt" voelt het surround aan met maar 2 speakers?
     
  14. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Surround met 2 speakers voelt heel echt aan hoor;) daar hoef je je geen zorgen om te maken!
    Dat draadloos nog niet echt draadloos is is niet veel aan te doen helaas, microsoft ondersteund geen bluetooth verbindingen of usb voor voice dus het moet via de 2.5mm jack van je xbox controller.
     
  15. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezien ik op zoek ben naar een gaming headset voor mijn 360 kwam ik via google terecht op dit forum in deze interessante tread. Ik heb wel oren naar die A40 van Astro maar die is niet echt de goedkoopste. Zag op de site van Astro dat ze ook een A30 hebben. Kon niet echt grote verschillen ontdekken met de A40. Klopt dit of lees ik ergens overheen. Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bah, daar heb ik nou juist zo'n hekel aan! :) Heb nog liever een snoer naar m'n xbox dan vanaf m'n headset, ik trek dat kut ding wel 20 keer per avond af.


    Welkom op XboxWorld! :)

    Anders kun je -> Hier <- de exacte verschillen naast elkaar zien, succes!
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Bijna goed (je kan worden geredirect) http://www.astrogaming.co.uk/HeadsetsOnly.asp

    Hij is compacter

    @Scarluuk misschien in de start pagina opnemen dat je de audio controller ook los kan kopen bij Dealextreme.com voor $5.41 inclusief verzend kosten ;) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30585
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  18. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de snelle reacties. Heb de verschillen bekeken en die zijn klein zover ik kan zien. Het grootste verschil wat ik kan ontdekken is dat de A40 een stuk groter is en het prijs verschil tussen beide is nog geen 20 euro geloof ik. De enigste vereisten voor mij zijn is dat ik op zo'n 3 meter van mijn 360/tv probleemloos kan gamen en dat ik via een optische kabel via mijn blu ray speler films kan kijken en van de surround sound kan genieten. Lastige keuze :mad:
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat trek je 20 keer per avond af? :confused:
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7

Deel Deze Pagina