1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Grote battles met Halo lijkt me juist zo tof, ik had die verwachtingen al met Halo 2. Nu met al die voertuigen enzo _O_ hoe vet gaat dat worden!
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    uhm...
    nee.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik hoop echt zo dat er een oldskool Halo komt in een next gen jasje. Mooie Xbox One bundel* erbij en... sold! :cool:

    *Kinect sold separately. :+
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Er wordt vaak een hoop rommel op Pastebin gegooid he, dus kans is heel groot dat dit nonsense is. :)
     
  5. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u! :D
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die Halo bundel komt er sowieso wel ;) volgend jaar.
     
  7. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    IK WIL VERDEUMME GEWOON WEER TE SICKE MAPS EN EEN GOED RANKING SYSTEM!!!!!!!!!!!

    Ben al lang blij met al die remakes van maps...mede hierdoor ben ik weer gaan spelen, heb H4 lang naast me neer gelegd!
    Morgen mn nieuwe headset, ben benieuwd!

    Nog wat mensen die na mn tentamenweek zin hebben om even wat matches te doen?

    Weekend van de 1e week van Nov?
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Daar gaan ze echt niet doen.
    Dat speelt namelijk bijna niemand meer.
    Wel goed dat ze de multipayer op gaan splitsen
    Zo krijgen de classic en casual spelers wat ze willen.

    Ik ben het wel eens met Sneakerpimp.
    De ranks moeten terug komen en zichtbaar aub.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb dat eigenlijk nooit zo leuk gevonden, teveel vehicles trekken mij echt niet. Ik ben dan ook echt opgegroeid met Halo op XBC. Simpel 2v2 en alleen warthogs op Blood Gulch. Een overload aan vehicles maakt onder andere de kans op random kills des te groter, wat mij alleen maar uit public games houdt en focust op private matches.

    Ik hoop dat de berichtgeving over Halo War arena en Battlefield kloppen, dat in combinatie met een degelijk ranking system en actieve Banhammer (:lol:) van Bungie en een goede custom match optie en wellicht dat ik daar weer eens competitive een game op zal pakken.
     
  10. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goed raking system zou ik een enorme verademing vinden, ben dat noobfriendly gedonder echt meer dan zat!!!
    Wil gewoon weer eens wakker worden met het idee: Fakkkkkk, ben nu lvl49, wil weer als de donder een lvl50 zijn!!!!!!!!

    Nu kan elke hansworst de hoogste rank halen.

    Rank zegt geen drol meer, EN VOOR ALLE NOOBS, RANK ZEGT COMPLEET NIKSSSSSSSSSS...k/d wel!

    Vroegah waren 9 vd 50's gewoon real, soms een gekocht accountje ertussen, maar dat speelde gewoon veeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder!!! :D Nu is praktisch 9 vd 10 met een hoge rank gewoon waardeloos. Om je dood te ergeren, knikker veel sneller mn xbox weer uit omdat de uitdaging gewoon weg is.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    \o/_O_

    Wat mis ik die tijden.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Halo 1 ook kapot gespeeld op die manier, maar ook met 4 vs 4 op uiteraard blood gulch. Al klinkt de mogelijkheid van een keuze als een welkome toevoeging. Invasion vind ik erg tof en vond het daarom ook zonde dat ze die geschrapt hebben voor Halo 4.
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik mis iets qua first person shooter op het moment in de markt, en dat is namelijk de shooter waar je maar 1 ding krijgt: je wapen.

    Dat is het gene wat ik zoooo goed vond aan halo 1,2 en 3. Wat andere shooters ook probeerde, er is niks beter dan het enigste wat je krijgt een wapen of een voertuig is. Ik hoef geen abilities, sprint, awards etc,etc,etc,etc. Maak gewoon een shooter waarin iedereen gelijk begint en waarin map control voor de eerste keer in jaren weer eens belangrijk word. Helaas kon het zo niet blijven, in Reach kondigde ze heel mooi armor abilities aan. En de balans was ver te zoeken met die dingen. Een druk op evade en je had de tweede helft van de map in handen.

    Vervolgens was forge ook nog eens veranderd van een map editor naar een sandbox mode waarin je een ongeïnspireerde map had en dat was het.

    Halo 4 in mijn opinie verbeterde veel aan de balans en gooide eindelijk eens die ongeïnspireerde forge world weg, maar moest zo nodig personal loadouts toevoegen. Custom games werden flink gedowngrade. De concentratie lag op comptetitive FPS, maar wat is er zo competitive aan personal loadouts. |:-

    Naar mijn mening speelde Halo 4 lekkerder als Reach maar het voelde niet aan als een opvolger voor Halo 3. Ik hoop dat deze Halo flink wat van de oude fanbase (waaronder ik) zal terugwinnen en mij overtuigt om een Xbox One te kopen. Maar zoals het er nu naar uitziet is het niet waard om hiervoor speciaal een Xbox One aan te schaffen. =(
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2013
  14. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gezegd man. Speel zelf nog steeds zo af en toe H3 online, Reach ook nog wel, H4 heel soms!Voor de rest lekker H1 en H2 in mn gameroom haha! :D

    Baal wel dat die toffe fanbase van vroeger zo is uitgedund!

    Spreek vaak met goede gasten van vroegah, die moeten ook nog flink worden overtuigd. Net als de MLG mogelijkheden voor de toekomst, want Halo word beetje een vergeten kindje waar overigens nog wel veel liefde voor is, maarrrrrrrrrrr tsjah...ik mis toch wel Bungie, mis de insteek naar de fanbase als basis ipv een groot publiek, laat die maar lekker COD, BF of MOH spelen! :p
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    We krijgen ook nog Titanfall, iets waar ik me sowieso zoet mee hou totdat we Halo 5 krijgen.

    Maar is Halo 4 dan zó slecht? Ik heb me er opperbest mee vermaakt, alleen miste ik goeie SWAT maps zoals swordbase.
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Zo slecht is hij niet. Het mist alleen veel in vergelijking tot eerdere Halo's. Minder custom game opties, minder voertuigen.

    Ook bevat het onnodige dingen als loadouts.

    In het kort, hij verveelt snel. Het is niet dat je het meteen als bagger in de hoek smijt.
     
  17. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo4 mis ik gewoon de interactie met andere spelers, beetje slap ouwehoeren enz voor en na een match! ;) In de gamechat.
    Daarnaast is ook dit weer een noobfriendly spel.
    Swordbase ben ik zelf niet heel erg fan van, vind/vond the guardian echt een toffe map haha! :D
    Gelukkig heeft H4 wel een paar toffe remakes van mapjes, dat vind ik dan wel weer tof.

    Maarrrrrrrrr...het blijft nog steeds het ranking system wat mij enorm tegenstaat. Het boeit me echt niet dat ik tegen een lvl 130 speel. Het gaat mij echt om de true skill van iemand, de k/d en overzicht van welk speltype die persoon gespeeld heeft.
    Word een beetje gaar dat je tegen gasten moet spelen die een k/d onder de 2.0 hebben, zo is de uitdaging gewoon totaal weg. Iets wat je bij H1, H2 en H3 wel had.

    1 t/m 50 moet weer terug!!! :D
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Halo 4 is een prima game. Campaign was vaag, maar best wel goed. En de MP is ook goed, alleen wordt het dus verneukt door al die toeters en bellen zoals loadouts ja. De basis is gewoon prima, dus het kan echt wel goedkomen. :)
     
  19. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon: Gun, spelers, net wat betere maps/remake maps, true skill ranking system. Dan was H4 prima geweest. Al die extra bullshit is voor mij idd ook erg overbodig.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, ze hadden het gewoon basic moeten houden met een hardcore ranking. Het is vrij kiddy allemaal nu en teveel invloed van andere games (CoD anyone?). De toevoeging zoals standaard sprint is juist weer perfect en miste ik in H3. En tja, de maps... dat is echt zonde. Veel te groot ook voor gewone playlists.
     

Deel Deze Pagina