1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 1 jun 2012.

  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Shirtje van 9footballshirt is bij mij gewoon aangekomen vandaag. Het duurde wel langer dan de vorige keer (4 juni besteld), maar gewoon netjes bezorgd. Niet eens via Deutsche Post, maar via cheap-ass Hong Kong mail. Was in een papieren envelop verpakt en dicht geniet, dus misschien dat ze vanaf nu meer rekening houden met de douane? Leek me wel handig voor sommigen om hier even te laten weten. ;)
     
  2. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Anyone?
     
  3. Gangster1336

    Gangster1336 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb op 31 mei en 2 juni een bestelling geplaatst op 9footballshirt.com, ze zijn respectievelijk 6 en 7 juni verzonden met de Deutsche Post. Volgens de track-trace code heb ik de pakketten kunnen volgen tot 14 juni, want toen waren ze Nederland binnen gekomen. Maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Ook heb ik contact opgenomen met PostNl maar die konden ook niks traceren, het afleveradres was voor hun onbekend. Hebben meer mensen hier last van?
     
  4. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook. Had 26 mei al een pakketje verzonden, en sinds begin Juni was die al in NL. Als je hem binnenkort niet krijgt moet je gewoon bij paypal aangeven dat je niks hebt ontvangen, dan krijg je je geld terug ;)
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hoogstwaarschijnlijk het nieuwe 3e shirt van Liverpool:

    [​IMG]

    Valt mee, had gedacht dat die veel lelijker zou worden. :+
     
  6. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze altijd in die bruine papieren enveloppen gehad van 9footballshirt
     
  7. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Die tribals op de mouwen van dat shirt vind ik anders niet om aan te zien hoor.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, klopt, maar als dit verwacht wordt:

    [​IMG]

    Dan valt dit heel erg mee. 8)
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ah, ok. Ik heb één keer eerder daar 5 shirts besteld en dat is een half jaar geleden. Wist niet meer hoe ze verpakt zaten. Dacht dat mensen het hier hadden over de douane die shirts eruit pikte omdat ze op een bepaalde manier verpakt zaten. Maarja, blijkbaar heb ik dan gewoon geluk gehad en de rest pech. :p
     
  10. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de kwaliteit van soccertriad en 9footballshirt hetzelfde? Heb een aantal keer besteld bij 9footballshirt en de kwaliteit was daar echt super, vraag me af of st hetzelfde is?

    En nog een vraagje: wat is ongeveer de kans dat je gepakt word door de douane? Mijn laatste pakketje twv 80 euro ligt helaas bij de douane.. Hoe groot is de kans op herhaling hiervan?
     
  11. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik een schotland thuisshirt kan halen is het shirt voor de wk kwalificatie 2014. Kan hem aleen op subsidesports vinden, maar dat is erg duur. Dus heeft iemand sites voor me, alvast bedankt!
     
  12. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de kwaliteit van soccertriad en 9footballshirt hetzelfde? Heb een aantal keer besteld bij 9footballshirt en de kwaliteit was daar echt super, vraag me af of st hetzelfde is?

    En nog een vraagje: wat is ongeveer de kans dat je gepakt word door de douane? Mijn laatste pakketje twv 80 euro ligt helaas bij de douane.. Hoe groot is de kans op herhaling hiervan?
     
  13. mr_tony

    mr_tony Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    30 mei voor 1ste maal besteld bij Footballkitstore tot op heden order status 'dispatch'.
    Diverse malen via contacformulier getracht contact te krijgen, maar totaal geen reactie.

    Iemand ervaring met deze partij hoe ze te werk gaan en hoe kan ik ze wel benaderen dat ze willen antwoorden?

    Alvast bedankt voor jullie hulp!
     
  14. Stephan1990

    Stephan1990 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees dat er veel shirts gepakt worden door de douane, iemand tips?
    Bijvoorbeeld slechts twee shirts bestellen? Maakt het verder nog uit welk shirt je besteld? Bijv. Nederlandse clubs/NL elftal die sneller gepakt worden?

    Wat raden jullie aan; ik wil waarschijnlijk vanuit Thailand bestellend, die zien er toch heel goed uit. Welke site raden jullie mij daarvoor aan?
     
  15. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Met paypal betaald? Dan inloggen bij paypal en aangeven dat je je pakketje niet hebt onvangen. Als ze het verstuurd hebben dan hebben zij in principe hun plicht gedaan, maar ik ben er allergisch voor dat 9footballshirt bij een bestelling 3 mailtjes terug stuurt met 'lieve klant' en 'beste vriend', maar dat ze bij een klacht vaak geen gehoor geven. In dat geval gewoon je geld terugvragen bij paypal ;)
     
  16. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    9footballshirt is vaak wel goed en ook soccertriads, maakt qua kwaliteit weinig uit volgens mij ;) Verder inderdaad weinig shirts bestellen. Liefst 2 of zelfs 1. Bij 3 of meer is de kans namelijk aanzienlijk groter dat je gepakt word, bestel dan liever 2x en laat het apart verzenden.
     
  17. SoccerStar

    SoccerStar Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn shirt van 9footballshirt ook niet ontvangen, ligt bij de douane. Is het slim om mijn geld terug te vragen aan Paypal of is het 'het risico van het vak'.
     
  18. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is sowieso het risico van het vak, maar nogmaals: Als jij een mailtje stuurt naar 9footballshirt en je krijgt keer op keer niks terug, dan had ik gewoon m'n geld terug gevraagd.
     
  19. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Vriend van me had gister een brieft van PostNL gehad dat zijn shirts vernietigt waren en dat er op dit moment strengere controles wegens het EK en dat er veel import komt van namaak of ander spul. Hij kreeg de helft van ze shirt terug van de site waar hij t besteld had als vergoeding
     
  20. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    De kwaliteit verschilt per website, dat sowieso. Of één van beide beter is, zou ik niet weten!

    Volgens mij mag de douane niet zomaar pakketjes open gaan maken. Dus bij een goede verpakking is de pak kans kleiner!
     

Deel Deze Pagina