1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS (lite) - Deel 4

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Kirby lijkt me echt leuker dan die nieuwe Super Mario Bros, met Stylus gamen is _O_

    Alleen de aanschaf van Mario Kart is nog niet 100% zeker, want Advance Wars of Phoenix Wright of Mario & Luigi Partners in Time lijken me eigenlijk leuker dan WEER een Mario Kart.
     
  2. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik big brain academy niet een leuk spel vroeg ik me af...

    heb er nog niks over gehoord maar is het neit een beetje het zelfde als brain training
     
  3. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    mario kart is zeker vet;) lachen banen en veel karts per character:thumbs:
     
  4. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Mario Kart ook gehad en vond hem wel leuk, maar ook niet meer dan leuk eigenlijk. Online heb ik hem nooit gespeeld trouwens, of multiplayer. Maar als je een vriend/broertje oid hebt die ook een DS heeft of WiFi dan is hij zeker wel aan te raden denk ik aangezien Multiplayer roeleert met zulk soort spellen.
     
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik me ds lite net 10 minuten had zat ik al op internet tegen mensen te spelen, en dat speelt echt relaxt, SP is ook erg leuk om te doen als je niet in de buurt bent van internet
     
  6. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde even bij een maat van me via zo'n WiFi Stick. Ik moet zeggen dat ik er niet zo veel aanvond. Beetje weinig mensen.
    (Was met Mario Kart). Is dit trouwens altijd zo dat er zo weinig mensen zijn.

    En vinden jullie dat het online gamen op de DS veel toevoegd aan het apparaat?
    Vind het niet echt een grote toevoeging, is alleen leuk om even te spelen volgens mij. Daar blijft het denk ik bij.

    Vertel eens over jullie ervaringen daarmee.
     
  7. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Kun je trouwens praten, met online gamen?

    Ik vroeg me trouwens af of iemand weet hoe duur de DS lite is bij de Mediamarkt? Scheelt dat nog wat?
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem bij de ene Media Markt gezien voor 137 euro en bij de ander voor 147 euro.
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij Metroid Prime: Hunters schijn je tussen de wedstrijden door te kunnen praten. Heb het zelf nog niet gemerkt dat het werkt of kan, maar heb dan ook maar 1 keer ofzo online gespeeld...
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Is inderdaad wel een goede vraag, heb er zelf eigenlijk nooit op gelet.
    Voor zover ik weet word er geen gebruik van gemaakt op het moment, maar het is natuurlijk wel mogelijk.
     
  11. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    2dehands maar... Overal in Groningen geweest en ik was er zat van. Voor een leuk prijsje over weten te kopen. Persoon had zelfs de VIP-code nog niet gebruikt. :thumbs:

    Lekker spelletje hoor. Je word in het begin behoorlijk gek er van, maar dat maakt het ook leuk.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Aha, ok.

    Het kan heel leuk uitpakken.
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb altijd heel snel spelers gevonden in minder dan 30 seconden 4 personen
    ik speel overigens echt overal mario kart. ik was toenet nog op de tennis club stiekem geprobeerd internet te jatten maar helaas wastie beveiligd:+

    weet iemand trouwens wat het ds download play is?
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    DS download play is voor als je multiplayer met meerdere DS'en gaat gebruiken als er is maar 1 gamecard is. De ene maakt dan de game aan en dan klikt de ander op DS download play. Je kant het ook gebruiken om demo's te downloaden, zoals bij mensen die Brain Training hebben. Die mensen kunnen een demo aan andere gamers geven.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net weer een filmpje zitten kijken van New Mario Bros. Lijkt me echt een toffe game, maar om daar een DS voor te kopen vind ik wat overdreven. Zijn nog wel een paar leuke games voor de DS, maar ben niet zo een handheld gamer en speel ook niet zo vaak op de PSP (game de laatste tijd sowieso weinig). Misschien koop ik ze (DS Lite en Mario) ooit nog eens voor een zacht prijsje ofzo.
     
  16. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ook nog even op de valreep een Nintendo DS Lite gekocht. De witte, met NSMB > morgen op vakantie ^_^
     
  17. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    je zult er geen spijt van krijgen:)
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd met je aankoop :cool:
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Goed nieuws:thumbs:

    Al ben ik wel benieuwd hoe ze het met de knoppen gaan oplossen omdat de DS er wat minder heeft dan een Xbox/PS2 controller en je ze in princiepe wel allemaal nodig hebt
     
  20. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 jul 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina