1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Offline mag je geen afbeeldingen importeren. Denk om te voorkomen dat mensen met nare dingen komen...
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar zodra je online gaat spelen zijn de veranderingen van een option file toch weer weg he?
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De Bundesliga squads kloppen dan niet meer maar je ziet wel nog alle goede clubnamen, emblemen etc.
    De tegenstander ziet die alleen als zij ook een option file geinstalleerd hebben, anders zie je er voor hun gewoon uit als het originele team.
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dus alleen de bundesliga teams kloppen dan niet meer? En je kunt dan niet met Bayern spelen neem ik aan?
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Inderdaad alleen de 14 missende Bundesliga teams kloppen dan qua selectie niet meer, de Engelse, Spaanse clubs houden wel de normale selecties.

    Dit komt omdat je PEU League (nep)clubs hebt aangepast naar de Bundesliga clubs. De Premier League en La Liga hebben ook zonder option file de juiste spelers dus die worden niet aangetast.

    Offline kun je wel met de normale Bundesliga selecties spelen, maar dan moet je live update even uitzetten met R3 bij team select.
     
  6. ViKtor_VauGhn

    ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    7
    Vraagje ben een paar weken in Schotland en ze hebben een leuke aanbieding op pes2017 als ik die hier haal kan ik dan alles zonder problemen spelen in NL
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Yeah, gewoon EU. PS4 is allemaal regio-vrij, XBO volgens mij ook.
     
    ViKtor_VauGhn vindt dit leuk.
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat een hellllll... Als je die OF importeert, competitie voor competitie, zorg er dan voor dat je na elke import de gegevens opslaat. Had Premier League, Championship, Italie, Portugal en Spanje gehad. Ging toen aan de Bundesliga beginnen.... error....

    Niks opgeslagen....
     
  9. Luckyshot

    Luckyshot Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    1
    De ps4 vindt de usb stick niet.
     
  10. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    De USB Stick moet als Fat32 geformateerd zijn.
     
  11. Luckyshot

    Luckyshot Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    1
    Al gedaan.. Dat werkte niet
     
  12. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb je de bestanden in de WEPES map gezet? Anders zou ik even een andere USB Stick proberen.
     
  13. Luckyshot

    Luckyshot Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat heb ik gedaan.. Ik denk dat de usbstick te oud is
     
  14. Luckyshot

    Luckyshot Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    1
    Is al gelukt.. De usb stick zat er niet goed in.. xd
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.
  15. ViKtor_VauGhn

    ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    7
    Ook online spelen dan zonder probleem ? Bedacht me opeens ik heb nog nooit in het buitenland een spel gekocht .. Vandaar de vraag.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Tenzij Konami iets HEEL vreemds gedaan heeft, kun je gewoon online spelen.
     
  17. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten in die OF (PES 2017 PS4 DFL OF v1.1) de kits van de Serie B? Zo lees ik het wel bij de beschrijving, maar in de WEPES map kan ik geen kits (alleen emblemen) voor Serie B vinden.

    Ze hebben blijkbaar ook weer een max gesteld aan het aantal te importeren afbeeldingen, want kreeg alweer een melding dat ik geen afbeeldingen meer kon importeren. Best wel waardeloos, als je 3 leagues hebt om compleet aan te passen. Ik heb alleen de PEU-league nog maar aangepast (naar Bundesliga), verder de Championship, Premier League en Liga NOS overgeschreven.

    Hoe hebben jullie het trouwens met de Bundesliga gedaan? Want ik heb de nepteams uit de PEU league verwisseld met de officiƫle teams van de Bundesliga uit 'Other European Teams'. Alleen nu staan die nepteams dus in Other European Teams, wat dan betekent dat ik bij het starten van een CL of Europa CUP die nepteams er bij krijg. Is daar een workaround voor?
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2016
  18. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    FF een vraagje; speelt iedereen hier op xboxworld PES op de PS4? En zo ja komt dat dan omdat de Xbone nog steeds geen OF's ondersteund?

    Ik ben namelijk vanouds (PES 4-5-6) echt een PES speler. Echter de laatste jaren was het natuurlijk niets tot vorig jaar. Alleen mijn online matties zweren allemaal bij Fifa en (die gaat er ook zeker komen), maar ik wil deze toch ook wel gaan halen! Zou leuk zijn om wat online matches te spelen want dan pas kun je een voetbalgame echt goed beoordelen IMO
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nope ik speel op de Xbox One, maar dat is denk ik ook een reden dat de meeste op de PS4 spelen en daarnaast ook nog een hogere resolutie op die console.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Niet alleen dat: PS4 is sowieso bij veel gamers natuurlijk populairder deze gen, en daarnaast is dit een game van een Japanse ontwikkelaar met een Japanse engine, en het lijkt erop dat het allemaal wat meer gemaakt is voor de PS4, zowel technisch (FOX-engine lijkt beter te werken op Sony's systeem), alswel qua geschiedenis (natuurlijk bestaat de reeks veel langer op de PS, en de Aziatische (console) user-base zal ook voor 95% ofzo op een Paystation gamen...
     

Deel Deze Pagina