1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dus ze zijn bij jou aan het renoveren? Ik vraag het omdat bij mij in april ook begonnen wordt met renoveren.
    Kan je in je huis nu helemaal niks doen? Hier posten doe je misschien op een andere computer? Zit je nu in een soort uitwijk-lokatie?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zit bij mijn moeder thuis voorlopig. Als ik pech heb tot de tweede week van januari. 18 december moet het binnenwerk klaar zijn, maar dan moeten de ramen er nog in, dus ik hou in de gaten of ze de komende drie weken ramen gaan aanleveren. Ik kan niets omdat alles afgeplakt is. Als de bedrijven die bij jouw aan de slag gaan goed zijn, dan kan je redelijk snel weer terug. Probleem is alleen het geluid en de stof die vrijkomt. Mijn buren die niet weg kunnen werden al gek van de eerste dag en we zijn pas sinds dinsdag begonnen. De hele straat wordt gedaan, koopwoningen uiteraard niet. Stellage bij de andere flat is bijna opgebouwd. Ze werken echt in een moordend tempo. Hoofdaannemer doet ook 300 woningen per jaar. Beter dure spullen helemaal af te dekken, met bijvoorbeeld folie van de Action. Mijn PC en 4K Televisie kan ik niets mee en ook het internet ligt eraf. Ben dus nog wel een goede twee weken bij mijn moeder. Zo duidelijk allemaal??? :)
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, duidelijk... het is dus een ramp voor jou.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok lekker boeiend allemaal maken we er nu gewoon het renovatie project topic van :+
     
    Burt Macklin en rubenpol007 vinden dit leuk.
  5. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Yi-Long vindt dit leuk.
  6. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Gameplay is wel echt vet maar de dingen eromheen.... zo zonde

    De commentators, het veld, gezichten van voornamelijk spelers uit de premier league enzovoort. Als je zin hebt in een potje voeg me toe.

    Sulaymanb
     
  7. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Het is jammer dat de matchmaking zo lang duurt
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nou idd dat vind ik het grootste minpunt dit seizoen.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kan iemand me zeggen of de PESUniverse patch van de PS4 voor hetzelfde is als de PC-versie?
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb nu de PC versie voorzien van de EvoWEB Option File met daarbij allerhande extra mods zoals scoreboards en adboards etc.
    Is dit ook mogelijk op de PS4? Of kun je daar enkel licentie-namen en shirts etc aanpassen via de Option File?
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Jammer genoeg kan ik je niet helpen, maar misschien kan jij me vertellen waar jij je PC option file vandaan hebt? Daar zou je me enorm mee helpen...
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb op de PC nu de EvoWeb Option File geinstalleerd.
    Maar heb ook de PES Universe Option File v4 (meest recente versie) voor zowel PS4 als PC weten te bemachtigen.

    Evo-Web: https://evo-web.co.uk/threads/evowe...e-released-read-post-1-3-before-asking.81034/
    PES Universe PS4: https://www.pesnewupdate.com/2019/09/efootball-pes-2020-ps4-pesuniverse-option-file-2020.html
    PES Universe PC: https://www.pesnewupdate.com/2019/09/efootball-pes-2020-pc-pesuniverse-option-file.html
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Welke is het makkelijkst te installeren? Ik ben zo onhandig :eek:
    Heb je trouwens de passwords voor de betreffende options files?
    Je kan het natuurlijk ook in een conversatie zetten ;)
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Passwords staan op de pagina zelf.
    De EVOWeb is het makkelijkst te installeren op de PC. Je hebt wel Sider nodig, maar alles staat uitgelegd op die pagina. Kind kan de was doen. :)
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dank je wel! Ik ga het vanavond peoberen
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Sider? Wat is dat?

    Ik heb de links geprobeerd die je gaf, maar er wordt wel naar een site gelinkt, maar ik zie hem nergens daadwerkelijk die download starten.
    https://www.pesnewupdate.com/2019/09/efootball-pes-2020-pc-pesuniverse-option-file.html
    Waar staat de werkende download?
    Bij voorbaat dank.
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  19. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Is er ergens een option file te downloaden met de eerste divisie van Nederland? Dus dat je kan promoveren en degraderen in Nederland?
     
  20. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Nee is volgens mij niet mogelijk
     

Deel Deze Pagina