1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    ja man ik vind da zo jammer zulke mensen moet zeggen dat t best lekker gaat nu laatste 4 potjes allemaal met 3 of meer goals gewonnen ben heel benieuwd naar de single player demo
     
  2. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Mij bevalt het spel ook heel erg, geen lag of iets dergelijks.

    De gameplay is weer positief bijgespijkerd, heerlijke bal animaties en dribbels. Ik dacht dat bij PES het schieten al ultieme voldoening gevoel geeft wat je in een voetbalspel kunt hebben maar dat is bij deze nieuwe versie weer verbeterd, ongelooflijk!

    Ikzelf speel graag op manual passing, kan ik ook tegenstanders vinden die dit ook hebben ingesteld in deze BETA-demo?
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet wel dat je kan kiezen voor zelfde speel niveau, maar dat is het enige. Maar bij het volledige spel zal het vast wel erin zitten.

    Oh en Niels, gebruik eens hoofdletters en leestekens ( punten, komma's en dergelijke ) want ik heb wel drie keer opnieuw moeten lezen om te weten wat er eigenlijk staat :eek:
     
  4. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Haha sorry maat ! automatisme haha
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bijna goed, je vergat nu maar 1 hoofdletter! :lol:
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  6. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    geweldig he?! er is weer zoveel ten positieve veranderd..
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vraag me af nu de beta voorbij is, of daar nu niet een website of zioets is waar je je ervaringen kunt delen.
    Ik denk bijvoorbeeld aan een feedback enquete.
    Weet iemand dat?

    Oh en hebben jullie alweer eens Digitaalgras bezocht ( zie mijn onderschrift ) :+
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Hmmm wil sinds vanmiddag nog een paar potjes spelen. Maar krijg alleen te zien dat hij het netwerkomgeving aan het testen is, daarna gaat hij weer naar het hoofdmenu.

    En aan mijn 200/20mb verbinding ligt het niet.

    BETA was toch t/m 31 juli ?

    Ach ja..

    Hoop dat er nog offline demo komt. Ga hem sowieso wel halen.
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Komt er sowieso, half augustus denk ik ;)
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nee, na 26 aug. Vaak 1 a 2 weken na de Gamescon.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, jammer dat de beta nu afgelopen is. Ik heb nog nooit met PES met zoveel plezier online gespeeld!
    Zijn er hier eigenlijk nog PES-spelers op de Xbox one?
     
  15. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Heb PES 2017 wel voor de one gekocht vorig jaar. Die was wel redelijk. Heb sinds 2 maanden een PS4 pro en daar was in de store PES 2017 in de aanbieding voor 10 euro. Die dus gelijk gekocht en wat is dat een verschil met de xbox versie. Grafisch een stuk beter, die option files is ook een mooie toevoeging en qua gameplay lijkt het toch ook iets anders aan te voelen, maar daar kan ik misschien wel naast zitten hoor ;).

    Vorige week via dit forum te horen gekregen dat er een PES 2018 online beta te downloaden was. Deze op allebei de consoles gespeeld maar de PS4 sprong er grafisch bovenuit.
    Qua gameplay voelde het redelijk hetzelfde maar uiteindelijk heb ik toch besloten de PS4 legendary versie te reserveren.

    Wel gaat mijn oudste zoon hem voor de Xbox one halen :)
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb toch het idee dat Konami de Xbox one als een ondergeschoven kindje behandelt. Nu zeg jij weer dat de PS4-versie grafisch beter is.
    Aan de andere kant heb ìk weer gehoord dat de Xbox one versie beter speelt, dus ja, wat is wijsheid?
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Op de Xbox kun je geen images importeren dus easy choice lijkt me. PS4 met option file is toch wel genieten hoor. Zeker voor Master League.
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Is die FC Barcelona Edition de €10 extra waard ?

    Wil hem sowieso digitaal halen. Al betaal je er wel wat meer voor.
    Speel PES toch wel +100 uur. Dus je krijgt sowieso waar voor je geld.

    Heb al weken €40 op mijn PSN. In principe is het gewoon €20 of €30 bij betalen.
     
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Is er iets bekend over of ze dat belachelijke regen-systeem hebben omgegooid? Verpest voor mij de Master League, ik wil geen 16-jarige grijze Van Persie.
     
  20. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Hmmm, merkte niet heel veel verschil tussen de xbox one versie en ps4 versie qua gameplay. En het gaat hier ook om de E3 versie geloof ik, dus er zal nog wel een hoop aan veranderen.

    Ik heb trouwens bij Bol.com de legendary edition besteld. Krijg er een horloge bij hahaha. Leuk voor de kinderen ;).
     

Deel Deze Pagina