1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Quantum Break

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mei 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Na de berichten van verschillende websites, nooit echte confirmatie van Remedy, was het wel tegenvallend om dat te horen over de resolutie. Het is echter geen ramp, want kijk naar Battlefront. Ziet er prima uit en ook op de grotere televisies. Uiteindelijk treft maar een iemand blaam en dat is Microsoft. Althans, de mensen van MS die gekozen hebben om niet voor 'brute' kracht te gaan zoals ze zelf gezegd hebben toen. Underpowered hardware...simpel zat.

    Wat dat betreft knap wat Remedy hier neer weet te zetten.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hebben wel gereageerd hoor en zoals ik zei een paar dagen geleden is het geen standaard 720p. En een beetje zoals Alan Wake een "aparte" resolutie.

    "Quantum Break’s 1080p output is a temporal reconstruction from four previous 720p 4xMSAA frames. This approach gets us high pixel quality in combination with complex shading and effects, allowing us to achieve a cinematic look. However, varying sample counts between passes and temporal upscaling makes talking about resolution, as it is traditionally understood, complicated in the case of Quantum Break. Since the start of “Quantum Break’s” development, the most important thing for Remedy and Microsoft has been delivering a compelling gaming experience with superior artistic quality. This is what Remedy is renowned for. We’re confident that we have achieved this, and can’t wait to hear what fans think on April 5 when they play the game."
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmn nee ok geen standaard 720p, maar ook zeker geen volledige 1080p, ah well.

    Met Remedy bedoelde ik vooral dat ze nooit echt bevestigd hebben welke resolutie de game zou krijgen. Dus nog voor al dit nieuws :) Wel tegenstrijdige berichten van sites dat de game 1080p was en dat Remedy voor deze resolutie ging. Maar wat ze zelf al uitleggen, dat alles was dus niet mogelijk geweest met een volledige 1080p helaas.

    Heb een video van Gamersyde gezien en je ziet duidelijk dat dit inderdaad geen 1080p is en die film grain filter mag ook wel weg van mij, maar ja, dat is vast om een reden. Lijkt me wel verdomd gaaf om te spelen en uiteindelijk is dat het belangrijkst.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Al die resolutie gelul, lekker belangrijk.

    Het gaat om de game, if je er plezier mee hebt of niet. Voor zover ik heb kunnen zien, ziet de game er prachtig uit. Nu is de vraag of het ook zo prachtig aanvoelt en speelt.

    Persoonlijk geef ik geen moer om 720p, 1080p of welke resolutie dan ook. Het ziet er smooth genoeg uit.

    Kom. Maar op met die game. ;-) Heb echt zin in een exclusieve topper (console exclusive dan, voordat weer daar over gaan shitten.....;-)
     
    Smok3y, Rienbu en Schil1 vinden dit leuk.
  5. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    fully agree :)
     
  6. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Een maat van mij is m aan het spelen (reviewcode) en is helemaal lyrisch over het spel. Ik keek er al naar uit, maar nu nog meer. Instant buy!!!
     
    Rienbu en AnubisNefer vinden dit leuk.
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik kan mij eerder vinden in @BigKabuto zijn relaas. De XB1 is gewoon underpowered, als je ziet wat de PS4 wel kan tegen dezelfde prijs. Uiteraard gaat het in the end om de game zelf, maar graphics zijn daar een wezenlijk onderdeel van. Anders hadden we net zo goed op de oorspronkelijke Xbox kunnen blijven gamen.

    Eigenlijk zou ik weleens willen weten hoeveel sterker de XB1 is t.o.v. van de X360. Volgens mij zijn de verschillen schrikbarend klein, als je het leeftijdsverschil in ogenschouw neemt.
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Sounds good!!!

    April en mei beloven geweldige maanden te worden qua gaming..
     
    donfatos vindt dit leuk.
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ze hebben het over een key, dus nee.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je niet de live actions shows wil streamen kan je ze ook downloaden. Preload daarvan zal ook wel snel online komen. Totaal 75gb.

    [​IMG]
     
  13. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    Jeetje, 75 GB. Dat is echt te veel. En ik maar denken dat die TV show gewoon op de Blu-ray geleverd is.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. Downloaden of streamen.
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    75GB past helaas niet op een blu-ray. Laat staan als daar de game nog op moet.

    Eigenlijk moeten ze gewoon weer terug naar het leveren van meerdere discs. Hier in Nederland heeft 80% fatsoenlijk internet (boven de 20mbit), maar in andere landen en zelfs in de VS valt dit soms vies tegen. Als je een simpel ADSL lijntje hebt wordt je hier niet vrolijk van.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Xbox One heeft alleen nog steeds problemen met double disc dacht ik.
     
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Het dashboard ondersteunt het niet nee, maar dit kan zo aangepast worden in een update.

    Ze zullen het waarschijnlijk niet doen. Het is tegenwoordig gewoon goedkoper om het als download aan te bieden dan een extra disc per kopie mee te leveren.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe zit dat eigenlijk met die video? Id dat een soort prologue of zo ... ?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee je speelt een act. Dan krijg je een junction point met de villian en moet je wat keuzes maken. En daarop gebaseerd komt daarna een aflevering.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je speelt dus steeds een act en kijkt dan de 'finale' van die act als FMV, die anders is op basis van je beslissingen? Hoe lang zijn die FMV's dan? Geen idee of ik dat wel chill vind. Eigenlijk wil ik spelen, niet kijken ...
     

Deel Deze Pagina