1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Rocket League

Discussie in 'Games' gestart door Racerblade01, 12 feb 2016.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046


    [​IMG]
    Platforms
    Xbox One/Playstation 4/PC
    Uitgever
    Psyonix
    Developer
    Psyonix
    Genre
    Party/Racing
    Release datum
    17 februari 2016
    Players control a rocket-powered car and use it to hit a ball that is much larger than the cars towards the other team's goal area to score points, in a way that resembles a soccer game, with elements reminiscent of a demolition derby. Players' cars have the ability to jump to hit the ball while in mid-air. The players can also pick up a speed boost by passing their cars over marked spaces on the field, enabling them to quickly cross the field, use the added momentum to hit the ball, or ram into another player's car to destroy it; in the latter case, the destroyed car respawns moments later. A player may also utilize boost when in the air to propel themselves forward in flight, allowing players to hit the ball in the air.

    Players are awarded points for certain actions in the game, such as scoring a goal, assisting in a goal, knocking the ball away from their goal, or winning the game. These points contribute towards a meta-game experience system, unlocking decorative rewards for players to personalize their cars and affecting how they are matched against other players. Matches can be played from between one-on-one up to four-on-four players.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Beste game van 2015, veel plezier XBoxers.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Meest verslavende game sinds jaren! :p:thumbs:
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    ben benieuw veel goed dingen over gehoord. Vanaf woensdag maar eens zelf spelen dus.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Erg leuke game ja, veel te weinig gespeeld. Misschien omdat ie gratis was :+
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Waarschijnlijk speelt bijna iedereen dit al op de PS4...
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh shit nu je het zegt. Ik heb hier ook een PS4 staan..
     
  9. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Bijna te spelen op de xbox one yay
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb er zin in!
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Eindelijk, heb m digitaal gepreorderd, heb er zin in.
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Vanmiddag maar even downloaden. Lijkt me erg fun om te spelen!
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup ik ben de game nu aan het downloaden. Ben benieuwd zo meteen of de game echt zo leuk is.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is het ;)
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als je het niet leuk vindt, wat natuurlijk kan, ligt dat iig niet aan de game! ;)
     
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nu vijf wedstrijden gespeeld en het is erg leuk. Merk wel dat ik nog veel moet oefenen zo een bal is best moeilijk onder controle te houden nog. Gebeurd best vaak dat ik er net langs vlieg of onderdoor of overheen haha en dan is het ook best lastig nog om de juiste richting een bal op te laten gaan.
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb nu 75uur in de game gestoken en vind het soms nog steeds lastig om de bal juist te raken of de hoogte in te schatten. (vooral met boost richting de bal vliegen is een skill apart!)
    Maar de game is zo leuk dat het mij totaal niets boeit dat ik zo af en toe enorm blunder... :lol:

    Echt een game met ontzettend veel: WOW!, OMG! en WTF?! momenten erin! _O_
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ben maar een seizoen begonnen zo de game wat door te krijgen. Meteen me in het diepe online gooien lijkt me niet zo handig. Was de game is de vs ofzo veel eerder beschrikbaar? Als ik de ranglijst zie dat somme online al meer dan 500 keer gewonnen doe je niet in een halve dag tijd lijkt me.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Speel vooral ook de training mode, zeker die advanced mode leert je een hoop voor wat betreft de bal raken.
     
  20. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Ook even geïnstalleerd. Had het al veel bij vrienden op de PS4 gespeeld, scheelde een hoop. Ben ook eerst maar een seizoennetje op pro gaan spelen na de training, alles gewonnen:+. Daarna een stuk of vijf potjes 3 vs 3 gedaan, ook alles gewonnen en telkens bovenaan de ranglijst. Op de PS4 was dit echt nooit het geval, was altijd een van de slechtere spelers (al kon dit ook aan het aantal biertjes liggen wat er op die avondjes bij komt kijken). Wel geinig om te zien dus dat bijna niemand er wat van kan nu net na de release.
     

Deel Deze Pagina