1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 3 mrt 2008.

  1. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb jij hem gekocht. Bij redcoon en bol zijn ze plotseling weg.

    Weet jij misschien of je live nodig hebt voor de updates van je hd-dvd speler zodat je de nieuwere hd-dvd's kan afspelen.

    Aanraders? Er zijn zo veel films. Een paar goede.

    Deep blue sea
    The Shawshank Redemption
    Braveheart
    Apocalypto
    The blair witch project (supper vet)

    En dan heb je natuurlijk ook nog de bekende actie/spektakel films

    the matrix
    The mummy
    The gladioter
    LOTR
    The patriot
     
  2. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij nedgame 50 euro volgens mij heb je wel live nodig voor updates. Je kan ook op speurders kijken zijn heel veel mensen die nieuwe verkopen voor 45 euro.
     
  3. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    En heb je die updates ook nodig voor de meeste dvd's? En je krijgt er toch een cd bij waar al standaard updates op zitten. Hoeveel mb is die driver software eigenlijk want ik heb maar een memory kaart van 256 mb.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Iedereen heeft Live wanneer hij/zij een ethernet kabel in de Xbox360 prikt. Dus iedereen kan die updates binnenhalen. Want aan Silver heb je genoeg.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    De helft van de titels die je daar opnoemt is niet op hd-dvd uitgebracht;)

    Shooter, Transformers, Top Gun, Bladerunner, 300, The Matrix. Die zijn wel een must. Vooral 300, super mooi beeld. Shooter viel me ook op hoe goed het geluid was. Als je een goeie set hebt staan ga je genieten:cool:
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Shooter is inderdaad een goeie. Alleen jammer dat ie bijna overal full-price blijft. =(
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Moet je australische sites in de gaten houden, hebben em regelmatig in de aanbieding en met NL subs:cool:

    Shooter. Echt een hele brute film. Vooral het begin van de film, de terugslag van de schoten, echt super wreed als je het geluid beetje aan hebt staan3

    300 is ook echt super. Vooral visueel erg mooi, vooral als je van die stijl houd.

    Heb nog wat goeie films liggen, maar moet die nog allemaal bekijken. Heb nog 25 hd-dvd's liggen:b: Top Gun, Bladerunner en Transformers zijn als eerste aan de beurt.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    www.dvdcrave.com ken ik, en die heeft 'm zo te zien niet.
    Welke sites zijn er nog meer? :)
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ezydvd.com.au (irritante site, maar wel goedkoop)
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ezy verkoopt teveel dingen die ze toch niet kunnen leveren. Sites als Deepdiscount etc zijn stukken beter. Shooter zelfs destijds bij dvdcrave voor 9 euro gekocht, samen met transformers die ook 9 euro was en ook met NL subs. Maar lijkt er beetje op dat ze door de hd-dvd's heen zijn bij een aantal titels.
     
  11. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik die dvd's gwn afspelen dan? Moet je niet op de region key letten. Je kan merken dat ik daar weinig verstand van heb dus ik denk ik vraag het even. Want ik ben van plan om even behoorlijk wat hd-dvd's in te slaan.

    Goed nieuws dat ik op live kan. Dacht dat je daar altijd voor moest dokken.

    edit:

    trouwens. Bij die Aus site staat bij format dvd en dus geen hd-dvd. Maar de prijzen zijn precies hetzelfde als bij deepdiscount. Neem aan dat het gwn HD-dvd is ipv de SD dvd?

    Nog iets. Je betaald in dollars (1 euro is nu 1.57 uit mijn hoofd dus 12 euro per film in dit geval). Moet je nog invoerrechten betalen en hoeveel? Hoe lang duurt de verzending? edit2. bij die aus site is het wel goedkoper als het hd-dvd's zijn want het zijn immers AUS dollers = 1.7 euro

    edit 3. op die Aus site is het toch gwn de normale dvd. Hebben inderdaad weinig HD-dvd's meer. Transformers is bij Deepdiscount 12 euro (ex. andere kosten) maar heeft geen ned. ondertiteling)
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2008
  12. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    In welke gewone winkels word er eigenlijk nog hddvd verkocht?
     
  13. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    bol.com, wehkamp en zo zullen er nog wel wat zijn die ze verkopen als je dat met gewone winkels bedoeld. Denk wel dat je nu gwn een hele lading moet kopen anders ben je te laat. Maar de goede films (shooter, transformers etc.) zijn hier nog 25 euro. Als je die voor een 10tje uit AUS of de VS kan halen graag. Maar of ze hebben geen ned. ondert., of ze hebben bijna niets meer (dvdcrave) en geen id hoeveel kosten er nog bijkomen.

    Even een antwoord op mijn eigen vraag na wat zoeken

    Is the Xbox 360 HD-DVD Player region-free?

    A. For HD-DVD movies, yes as are all HD-DVD players. For standard DVDs, no. A lot of people were hoping the HD-DVD drive might provide a loophole to watch out-of-region standard definition movies on the Xbox 360. However, the Xbox 360 HD-DVD Player assumes the region of the console itself when it comes to standard DVDs.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2008
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Heb zelf ook de australische transformers. Tot mn genoegen heeft ie wel NL subs, staat alleen nergens aangegeven, geldt ook voor shooter.
     
  15. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoeveel was je kwijt voor de verzending?
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Had transformers, mi3 en shooter bij dvdcrave tijd terug voor 9 euro incl per stuk. Maar is al tijd daar niet meer te krijgen, misschien mi3 nog, maar shooter en transformers allang niet meer.
     
  17. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Buitenlandse sites zijn geen optie want heb geen creditcard. (lekker dan na 15 films te hebben uitgezocht ;P)

    Wat denken de sjakies hier? worden de duurdere films hier (matrix, transformers, shooter etc.) hier later ook goedkoper of is bijna alles over een week of 2 uitverkocht. En komen de nieuwere releases zoals I am legend nog in Ned uit?

    ps. ben nu even inkopen aan het doen bij dvdoutlet, lijkt mij de goedkoopste in ned. 5 voor 50 incl. verzenden. De duurdere zijn goedkoper dan ik tot nog toe heb gezien vergeleken met andere onlineshops.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2008
  18. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Transformers pikte ik bij de MM Den Haag op voor 9,99. De 2 disc SE. Lagen er nog een paar op vrijdag.
     
  19. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een klein vraagje. Sinds een week ben ik in het bezit van een HD dvd speler. Er zijn tenslotte nog genoeg goede films voor een zacht prijsje te vinden, die op Blu-Ray minstens het dubbele kosten.

    Nu heb ik echter een probleem. Bij veel van mijn HD dvd's (ongeveer 80 %) kan ik niet door het main menu heen 'scrollen' om zaken als de ondertiteling, of extra's te bekijken. Bij standaard dvd's heb ik dit probleem niet, en kan ik gewoon door het menu heen scrollen, en alles in te stellen. Het enige wat ik dan kan doen is de film starten, hoewel dit in het geval van de HD dvd van Amazing Planet helemaal niet gaat.

    Weet iemand wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn? Ik heb inmiddels alles geprobeerd, maar kom er niet helemaal uit.

    Alvast bedankt voor een antwoord en een eventuele oplossing.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Zit wel een menu in, alleen de films starten vaak meteen al. Even op menu knopje drukken op je afstandsbediening ;)
     

Deel Deze Pagina