1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Gamertags

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nightbringer, 3 nov 2013.

  1. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik wil ook wel aan de startpost toegevoegd worden, mijn GT is TLD I R0SSI I. De I is een hoofdletter i.

    De volgende games speel ik op dit moment:
    Dead Rising 3 (niet veel meer sinds Titanfall)
    Titanfall
    Destiny Beta (wanneer die gespeeld kan worden)

    Toekomstige games
    Watch Dogs (eerst reviews nog afwachten)
    Destiny
    Halo 5

    Ik hoop dat er ook weer zoiets komt als Gears of War, maar dat is nog afwachten...
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2014
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Even het lijstje opnieuw want weer enkele games toegevoegd. Wordt de OP nog wel bijgewerkt of niet??


    GT: Bidle XboX Live


    Spellen:

    - Titanfal
    - Battlefield 4
    - Dead Rising 3
    - Forza 5
    - FIFA 14
    - Lego Marvel Super Hero's
    - Max: The curse of brotherhood
    - Peggle 2
    - Trials Evolution
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  3. blinka

    blinka Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    (XONE) GT: BL4CKPANTHER NL

    Gamez till now...

    - BF 4
    - Rayman
    - AC : Black Flag

    """050"""
     
  4. jaapie007

    jaapie007 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Het lijkt me super tof om gezellig potje dead rising 3 te doen en titanfall met iemand. Gamerstag: flipkonijn
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Gamertag: Davey666NL

    Games (so far):

    Titanfall
    Fifa 14
    Plants vs Zombies: Garden Warfare
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2014
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gamertag: Roidz NL

    Games momenteel:

    Titanfall


    Ja, super veel games i know :p
     
  7. Knaapster

    Knaapster Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Knaapster

    Games:

    COD: AW
    Forza 5
    Killer Instinct
    Minecraft
    project cars
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2015
  8. basler360

    basler360 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    SC Basler

    Games atm:

    Titanfall
    Battlefield 4 (als ik hem eindelijk mag ontvangen van een forummember)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ben bezig om zoiets als http://www.sloeser.nl/projecten/xbw/ te maken maar dan voor Xbox One games, nu ben ik op zoek naar een gamertag van iemand die alleen een xbox one heeft en geen xbox360.. Iemand die me kan helpen hiermee? :)
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Kijk het is wel mogelijk om zoiets te maken, alleen wil je het goed maken dan heb je een license nodig van MS om direct met de servers van xbox.com te praten.

    Daarnaast mist de info welke bij xbox bekend is één cruciaal ding. Er wordt bij gehouden welke games iemand heeft gespeeld, maar niet welke games iemand heeft. Als de games worden doorverkocht dan staat deze game nog wel op xbox.com. Hiervoor heb je een hele actieve gebruikersgroep nodig welke constant op jouw overzichtspagina hun games gaat bijhouden. Ik geloof niet dat je dit voor elkaar kunt krijgen.
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16

    Hier is overal wel een oplossing voor, net zoals bij de pagina die xbox 360 games bijhoudt pak ik alleen de laatste 5 gespeelde games van iemand. Verder wordt de pagina automatisch geupdate. Ik save gamertags in een database, en elke dag (of wanneer dan ook) wordt er een cronjob uitgevoerd die per gamertag kijkt welke laatste 5 games gespeeld worden, en wordt de database geupdate. Die lijst op http://www.sloeser.nl/projecten/xbw/ wordt dus geheel automatisch bijgehouden, ik of de gebruikers hoeven verder niets te doen.

    Als voorbeeld bij jouw gamertag: http://sloeser.nl/test/curl/curl.php hierbij pak ik alleen de bovenste 5 omdat die het laatst gespeeld zijn, wanneer je een game verkoopt zakt die game vanzelf uit je laatst gespeelde games.
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Een beetje zo'n I know what you played last summer gevoel krijg ik hierbij:+
    Wel leuk idee tho.
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Lol dat valt wel mee toch hopelijk? Zag dat je je ook al bij de 360 lijst had toegevoegd :) Ik neem expres geen twitch en netflix enzo mee, het gaat puur om de games. En als je de berichten hier leest van mensen die in de OP meegenomen willen worden is er volgens mij wel vraag naar een simpele oplossing :)
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Wat ik wil zeggen is dat je geen toegang hebt tot alle info van een gamertag zonder een licentie te hebben met MS. Maar goed wat je wel inlezen is in mijn ogen wat te beperkt voor het geen wat je wilt bereiken. De laatste vijf games wil niet zeggen dat ik ze dan ook actief speel, of dat ik de games nog heb die daar instaan. Dus echt 100% goede info is het niet. Maar goed maak wat je wilt :) ik geef alleen mijn gedachtes hierover!
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb geen licentie nodig want ik gebruik een API. Wat bedoel je precies? Hoezo te beperkt? Ik heb alle info voorradig die ik nodig heb, zie hierboven. Een licentie biedt niets meer dan waar ik al toegang toe heb. Welke info van een gamertag mis ik dan in jouw ogen die cruciaal is hier?

    100% goede info krijg je nooit tenzij je mensen hun info aan laat passen maar wat je zelf al aangaf is dat geen optie.. Ik ga wel gewoon een beetje aanklooien en mocht je daarna opmerkingen hebben hoor ik ze graag! :)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2014
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik meen te herinneren dat de API die standaard gebruikt kan worden zeer beperkt is, maar goed laat maar zien als je klaar bent. :thumbs:
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vind het een leuk idee Sloeber. En ja RVDV heeft gelijk dat de laatste 5 games niet perce de games hoeven te zijn die actief gespeeld worden, maar je komt zo wel heel dichtbij. Ben benieuwd naar het eind resultaat!
     
  18. deVerdeler

    deVerdeler Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    deVerdeler ik doe bf4 en titamfall
     
  19. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    GforceNL

    Titanfall all the way!
     
  20. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    TrueDeadEyeNL

    Games Titanfall, BF4, Forza 5, Sniper Elite 3
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2014

Deel Deze Pagina