1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battleborn

Discussie in 'Games' gestart door JustKaan, 8 apr 2016.

  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik moest gewoon op lvl1 beginnen terwijl ik de beta gespeeld heb. Denk dus niet dat t meetelt.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Dit telt niet als dubbelpost toch? Zo wel, laat het ff weten want dan doe ik het de volgende keer anders:

    Het is echt heel vet om te merken hoe anders je het moet aanpakken met de verschillende heroes. Met Rath speel ik super aanvallend omdat je heel dichtbij dient te komen met je zwaarden. Vandaag heb ik ff met Reyna gespeeld en zij speelt juist heerlijk als support class. Het werkt supergoed als je bij elkaar blijft en je teamgenoten continu overshields geeft! Ik hou van deze game! :D
     
    Mallakai en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wat is de Sabateur mission moeilijk zeg nu al stuk of 10 keer niet gehaald met groep van vijf zat zelfs twee bij van over de level 30.
     
    Rickk vindt dit leuk.
  4. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Dat houdt de uitdaging er wel in iig ;)
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Klopt overigens ieder die de game speelt voeg me gerust toe als friend voor de game.
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    weet iemand ook hoe je advanced en hardcore kiest public? Normal heb ik nu alle missions gehaald maar zie nergens een optie voor moeilijker en doe heb je wel nodig om andere personages en dergelijke te behalen. Maar steeds is en blijft het normal moeilijkheid.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha game is nu al afgeprijsd naar 39,99
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heb alweer 113 uur in de game gestoken bevalt mij nog steeds prima.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hij is zelfs al 65% afgeprijsd op GMG.
    Hoe bedoel je DOA? :lol:
     
    UpInSmoke0611 en Maddmonkey vinden dit leuk.
  10. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    EnNnn de game is dead.


    Denk dat de meeste em te druk vinden
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2016
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Een watte?o_O
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, aardige prijsdrop en Aaron Linde (hoofdschrijver Battleborn) is opgestapt bij Gearbox! 8)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is niet zo vreemd. Heel normaal dat mensen switchen in de game-industrie als een game gold is gegaan. Vooral schrijvers.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    True, maar...

    ”Battleborn ended up stretching itself too thin by trying to include too many modes. If Gearbox had focused on the competitive aspect of the game only, I’m sure Battleborn would’ve ended up being much better. The campaign adds nothing of value to the game but the multiplayer modes are worth playing if you can get a team together. It’s a shame solo players have been completely ignored by Gearbox, otherwise Battleborn may have been worth recommending to people.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja en als er geen SP in had gezeten of te weinig modes dan had iedereen daar weer over geklaagd. Ik bedoel ik heb geen interesse in de game maar de "witch hunt" op deze game gaat wel een beetje ver.
    Mensen lachen dat de game het slecht doet en om pricedrops. Zal wel een kern zijn van "we hadden liever Borderlands" gezien. Wat niet heel vreemd is. Maar mensen moeten begrijpen dat de Borderlands ook beïnvloed wordt door deze game en het succes daarvan.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, heel eerlijk had ik best interesse in deze game. Maar het kwam gewoon niet helemaal door op een of andere manier en ook ik had liever nieuwe BL gezien...
     
  17. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik mag er mischien niet over oordelen als ik het op stream heb gezien maar Jezus, wat een drukte. Flits hier flits daar. kreeg er epilepsie van
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daarentegen trekt Overwatch mij evenzo goed niet meer. Ik wacht dan liever op een nieuwe Borderlands. Jammer, maar het is niet anders. Je kan niet altijd succes hebben.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat heeft Overwatch ermee te maken? 2 totaal verschillende games. 3 als je er Borderlands ook bij betrekt.

    Ik heb de Battleborn beta gespeeld, maar vond er simpelweg echt niks, maar dan ook echt niks aan.
    Van mijn vriendenlijst spelt ook maar 1 persoon de game. Die vind hem ook echt heel vet, dat dan wel.

    En geen SP? Als je de prijs daarop aanpast, klaagt men ook niet.
    Enige reden dat er bv bij Overwatch over geklaagd wordt is omdat de prijs gewoon 50-60 euro is.
    Zet de game op 40 en klaar.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Alsof ook maar iemand op het forum had verwacht dat Yellow een skillfull game leuk zou vinden
     
    Graveheart vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina