1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het overwinning's liedje tof
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Metro is sowieso een kutmap. Als je die tof vindt ga je maar MW3 spelen. :+
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Heb op mijn mid-low spec pctje de reso naar 1280x768 gezet en verder alles op uit en low behalve wat textures op mid. Op zich ziet de game er dan nog niet verkeerd uit. Je let uiteindelijk toch alleen op de gameplay. Belangrijk is dat ik nu wel fps van 45-50 haal en dat speelt idd (zoals sommigen al zeiden) een stuk soepeler. Dat merk je gewoon gelijk.

    FPS kan je dus zien in console (~) en dan render.drawfps true <enter> opgeven
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind alleen de kleine versie van Metro redelijk. Dan heb je alsnog veel chaos op B, maar af en toe vind ik dat niet erg. Seine Crossing is wel mijn favoriet. Het liefst dan nog Infantry Only.
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Metro + Rush + G36C met IR scope = ownage :p wel gemerkt dat sniper op long distance niet werkt met de eerste sniper, althans niet als je geen HC speelt... 3 kogels raak en hij liep gwn door :mad: tot 3 a 4 mannetjes toe. heb ik het wel over meter of 400 ongeveer
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Van mij hoeft dat rush ook niet zo hard, misschien op Metro voor de fans. Echte mannen spelen sowieso conquest!

    Als ik genoeg tijd kan vinden om BF te spelen draag ik ook wel een paar knaken bij.


    @Flix, vroeg me al af waar je gebleven was, je was aardig aan het knallen in die tank :lol:
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Prima. Ik ga vandaag ff een andere playlist maken voor de server. Jorrie en Herman willen ook maandelijks wat bijdragen, wat samen met mij en een vriend het totaal nu op vier mensen brengt. Klasgenoot van die vriend wil waarschijnlijk ook bijdragen.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wel Metro conquest of metro rush erin heaaa:p
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    en ben ik btw de enige die een AA tank niet down krijgt:confused:? echt ongelofelijk, zit ik met een maat van mij in een chopper, hij heeft guided missles. hij locked hem, schiet en pakt gelijk machine gun en begint te knallen, daarna ik nog 6 raketten ( 4 raak ofzo ) en tank is alleen maar disabled? die gasten stappen dan uit, repairen snel en klaar... hoe the f krijg ik die dingen neer:confused:?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Misschien is AA tank van bovenaf juist lastig te slopen? Omdat je er anders weinig aan hebt tegen choppers?

    Ben iig nog niks tegen gekomen wat je als engineer met een mijn hier en daar of een RPG niet vrij vlot kapot hebt
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    nou het is meer dat die AA guns altijd buiten de actie staan. Dus daar legt eigenlijk niemand ooit mijnen neer. En ik bedoelde toch wel voor Air en niet voor ground. En natuurlijk moeten ze het lastig maken het is niet voor niks een AA tank maar in totaal 6 / 7 rockets en 1 guided missle moet srsly toch genoeg zijn :p
     
  12. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Rockets van een chopper hebben splash damage, dus grote kans dat 6 wel raken, maar of dat 1 damage of 10 damage is per shot weet je niet. AA tanks zijn behoorlijk overpowered vind ik, choppers maken geen schijn van kans, 9/10 jets zuigen en zijn gratis punten, infantry gaat d'r ook enorm snel dood door, alleen tanks doen het wel aardig. Heb maar 3 minuutjes ofzo in eentje rond kunnen toeren omdat iedereen zo snel mogelijk zo'n dingen pakt en op het randje van de map gaat hoeren =(
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Same... maar een AA tank vs een normale tank wint die ook... dat hoort dan eigenlijk weer niet. Want zo'n AA tank kan knallen dat gaat gwn nergens over
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier wat screens over wat ik allemaal in kan stellen op de server:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Maproulatie is nu zo:
    [​IMG]
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal alsjeblieft Metro CQ eruit. Dat is echt verschrikkelijk. Met Rush een prima map, maar CQ is echt een hel. Ben trouwens wel bereid om mee te betalen, maar heb nu SE week dus zal niet heel veel gamen. Volgende week zal ik je wel een PM sturen waarschijnlijk
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Prima hoor, dan hoor ik het wel.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Metro Conquest is gewoon relax... kun je lekker op killen en veel punten halen. Ennuh peter, zet je HC aan op die server of niet? zou wel relaxt zijn imo :D
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    HC is Hardcore? Kan ik aanzetten, staat nu op Custom:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    HC is hardcore ja. imo wat meer realistisch. vooral qua snipen en schieten op afstand =) maarja dat is ook iets wat je zelf fijn moet vinden ofcourse....
     
  20. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Hey Hamlap wat dacht je van een paar TDM HC er in te doen. Zoals Damavand Peak?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina