1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hoeveel uur heb je de eerdere BF games gespeeld, als ik vragen mag? 150 Uur vind ik nog best netjes voor een game, of is dat niks vergeleken met zijn voorgangers?
     
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Vermaak me elke dag enorm goed met de game. Vind de maps (op Fjell en Narvik na) echt vet. Level cap is wel jammer maar ben gewoon alle guns wat aan het uitproberen en de assignments ervan te halen : ) Begrijp overigens wel dat mensen vinden dat er op dit moment te weinig maps zijn. Dat was helaas bij BF1 ook het geval de eerste maanden (halfjaar..?).
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    En Battlefield 3 en 4 :+
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Bij BF4 kwamen toch kort na launch al de eerste 2 map packs? Alleen jammer dat het spel toen nog bijna onspeelbaar was :+
     
  5. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    De Krag en ZH-29.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  6. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ook allemaal rond misschien zelfs meer dan 150 uur. Ik speel battlefield al vanag de 1ste dag! En speel nog steeds maar de koek begint langzaam op te raken en laat ik het weer een tijdje liggen. Vind het gewoon rampzalig de weinige mappen. En linksom of rechtsom vind ik Rotterdam de beste map niet alleen omdat ik er geboren en getogen ben. Die map is echt over nagedacht en vind ik het parade paardje van deze battlefield.
     
    Bidle en Zifnap vinden dit leuk.
  7. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Rotterdam vind ikzelf juist een van de minst leuke maps. Die mij maar arras en twisted steel. Maar er zitnwel te weinig variatie in mapsnvind ik.
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Voor mij is Rotterdam ook een van de fijnste. Maar ik ben dan ook meer van de infantry en houd van wat meer close quarters. Heb niks met die grote open weilanden met af en toe een klein huisje, of sneeuw maps, blegh. Helaas zijn daar veel van in deze battlefield. Vond de maps van BF1 toch wel een stuk beter wat betreft lay-out. Maps van BF3/BF4 blijven voor mij nog de beste (veel close quarters).
     
  9. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Op elke map heb je wel close quarter gevechten. Ligt er ook aan welke game mode je speelt. Als je breakthrough speelt zoals ik, dan zijn er elke sector genoeg mogelijkheden om close quarter te spelen.
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411


    Kreeg er een beetje een Bad Company gevoel bij :)
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Wel echt raar dat EA nog een BR zo snel released na Apex.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Deden ze eerst natuurlijk ook met TF2 die tussen cod en Battlefield inkwam en slecht verkocht. Blijkbaar hopen ze dat iig 1 game het goed doet en de kosten van de andere gedekt worden ofzo?

    Ik zie iig niemand Battlefield halen voor de BR momenteel. Waarom zou je als er net een f2p goede br is uitgekomen.
    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zie dit idd niet heel groot worden als dit geen F2P wordt

    Trailer zit er wel goed uit dus zal het zeker een kans geven. Heb BF5 sinds de launch van Apex niet meer aangeraakt maar juist door Apex kijk ik hier wel naar uit
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, net afgelopen week BFV gekocht via CD-keys (dus maar 18 euro ofzo), en ik koop Battlefield omdat het Battlefield is: De Battle Royale mode zie ik gewoon als bonus/extraatje: Als het lekker speelt: prima. Is het geen kut aan? Ook prima, ga ik weer lekker Conquest spelen.

    Ik neem aan dat het voor de devs ook gewoon even aankijken is en experimenteren.

    Enige wat ik vervelend vind aan zoveel modes en verschillende games, is dat het de player-base uitdunt, waardoor je straks dus hebt dat je geen fatsoenlijke Conquest-servers kan vinden omdat de meeste mensen lekker een andere mode aan het spelen zijn, of een andere game...

    Wel leuk dat APEX nu zo goed scoort: Die devs hadden vooral met Totanfall 2 de pech dat ze tegelijkertijd met 2 juggernauts uitkwamen, en hun game dus prima scoorde in reviews, maar niemand kocht het. Nu kwam APEX uit het niets en blaast het eventjes alle concurrentie weg, waaronder dus Anthem.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Tim vindt dit leuk.
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Moet zeggen dat het er wel heel tof uitziet, maar ben atm helemaal hooked aan Apex :+
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De storm ziet er wel echt gruwelijk uit zeg! Afgezien van dat lijkt de gameplay vrij traag te zijn en veel vehicles. Na Apex is dat voor mij nogal lastig in een BR. Wel prettig om te zien dat ze vasthouden aan de BF formula voor de BR. Ik denk dat het wel een niche fanbase kan/zal krijgen als ik dit zo zie. Genoeg Battlefield moments die je kan krijgen en ik krijg zelfs het idee dat Battlefield ooit wel zo als idee was ontsprongen, maar dat de mogelijkheid er voorheen nog niet was.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Evening folks!

    As previously shared by us all on the Community Team for Battlefield V, today we're sharing whats next for Battlefield V.

    (We have an article going live soon on the Battlefield Website - I'll come back and update the thread with the link as soon as it's up)

    Here's the headlines:

    Chapter 3

    • New Map - Mercury (based on Operation Mercury)
    • New Mode - Outpost (we're waiting on some more content to go live that talks about this in more detail. Will come back and update this thread when it's live!)
    • Updates to Combined Arms, bringing new matchmaking, hardcore mode, and two missions on Fjell
    • Introduction of Duos to Firestorm
    Chapter 4

    • Introducing new CQC Content - a new 5v5 mode, in specially designed arenas
    • Two New Maps - one called Marita, adding to the conflict in Greece, and the second being a closely guarded secret that we know our Battlefield Veterans will enjoy!
    • We'll have a lot more to say about Chapter 4 at EA Play this Summer
    Chapter 5

    • A completely new Theater of War


    We'll have more to share in the months ahead, here on Reddit - on the Battlefield Forums, and on Battlefields Social channels. As you'd expect, Tides of War will continue to bring plenty of new content, including vehicles, weapons , gameplay experiences and customization options that we haven't spoke about here. More to follow.

    [​IMG]
     
  20. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ppff in mei dus pas de nieuwe map. Haha

    Map voor firestorm niet meegerekend. Hier speel ja natuurlijk geen normale battlefield op.

    Dat betekent dat sinds de launch in november tot mei 1 map is toegevoegd die eigenlijk alleen leuk is als je houd van vehicles en niet zoals ik gewoon infantry wil spelen. 1 map in 6 maanden!

    En tot de fall nog 2 mappen. Grote kans dat in 1 jaar tijd 3 nieuw mappen worden gedropt nu het gratis is. Terwijl dat er 8 a 12 waren voorheen. 2 a 3 dlcs.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2019

Deel Deze Pagina