1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
  2. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Laat ik hier mijn vraag dan maar ff herhalen:
    Als je dit spel voor het eerst speelt kun je dan het beste met het originele spel beginnen of gelijk die hurricane patch downloaden en die spelen?
    (en hoe werkt dat downloaden precies?)
     
  3. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst het orginele spel spelen op normal (zeker omdat je nieuw voor het spel bent ;))

    Hurricane pack via het toernooi starten en dan een keertje saven, en dan van die saveblock kan je het verder spelen "offline" (heb ik gehoord)
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ook eerst het origineel spelen, in de download zitten allemaal nieuwe vijanden
    maar als je de oude nooit gezien hebt zegt je dat niks. ook de kistjes zijn verandert maar dat is geen nieuws als je het oude niet kent.
     
  5. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook is het vrijwel onmogelijk om de hurricanepack door te komen bij de "first try"
     
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    ok dat is dan al vast duidelijk :)
    heb nu ff gespeeld en ik vind het nu al pittig. heb net mijn eerste "vuur-krachtje" gehaald en zit nu in het dorp. de enige aanval die ik tot nu toe veel gebruik is (via de muur) springen en dan op Y drukken. Iemand nog beginnerstips?
    edit: ben aan het begin van het dorp geloof ik een steen met een scheur dr in tegen gekomen. hoe maak ik die steen kapot? ik heb alleen nog de boog, het zwaard en het houten zwaard. (wat is trouwes precies het verschil tussen het houten zwaard en het normale zwaard?)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  7. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ja ik ga beginnen met de problemen 8)

    ik zit bij de baas van chap 9 (3 tanks 1 heli)

    die 3 tanks ik weet dat je die arow's moet gebruiken maar, dan luckt het me nog niet :mad:
    weet jullie tips??;)
     
  8. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    3 tanks? Zijn er het eens 3 geworden door die Hurricane pack ofzo?
    Je moet proberen om achter de tank te komen, schiet zo snel mogelijk die gunner dood en schiet dan op de tank. En dit de hele tijd herhalen, het is lastig ja. :mad:
     
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    neehj hij bedoelt 2 tanks ;) *hij heeft het volgens mij niet over Hurricane pack*
     
  10. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    gunner verrot schieten en dan de tank aanpakken met die apfds cores en exploding arrows
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    @schijterwt: Die steen kun je later pas kapot slaan met een veel zwaarder wapen ;).
    Daar kom je vanzelf achter, het houten zwaard is hoger upgradeable en lijkt uiteindelijk op een roeispaan (in het hoogste level), ik vindt het essence verspilling.
     
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    een roeispaan :confused: geldverspilling dus? _0/
    maar hoe kom ik als ik midden in het spel het juiste wapen heb gevonden dan weer in chapter 2?
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    neehj die Roeispaan is het sterkste wapen van het hele spel *superduur, maar is het waard!!* meotje wel mee leren omgaan
     
  14. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    bedankt _O_
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    hmmz, ik heb tot nu toe nou niet echt zuinig gedaan met mn geld. Is er een truukje ofzo om snel geld te verdienen? (geen cheat ofzo, gewoon plaats waar je steeds kan vechten oid). En is die rooispaan ook echt noodzakelijk of kan ik het geld ook in andere wapens stoppen?
     
  16. -HaYaBuSa-

    -HaYaBuSa- XboX 360~

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Die roeispaan is niet noodzakelijk.. !
    maar het is gewoon een goed wapen. je kan beter eerst gewoon het spel uitspelen en dan beginnen met het verzamelen of halen van dingen. bijvoorbeeld alle wapens op volle sterkte halen.. alle Golden Scarabs zoeken..!
    Je kan beter je geld in het upgraden van je Dragon Sword stoppen. Want om die roeispaan te krijgen heb je gewoon te veel geld nodig.. !
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Verder nog wapens die het upgraden waard zijn? (kan je die boog trouwens upgraden?)
     
  18. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    nee verder in het spel krijg je een betere boog
     
  19. -HaYaBuSa-

    -HaYaBuSa- XboX 360~

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Wapen die het upgraden waard is krijg je pas in level 10.. De Dabilahro super relaxt wapen als je hem vol hebt geupgrade !
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de han's bar kan je veel geld verdienen, moet je de bliksem nipo doen en dan met die essence de nieuwe lading aanvallen. je kan daar ook makkelijk weer opladen bij dat xbox beeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina