1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hopelijk wordt het niet zo een OP figuur als Brigitte :+
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nieuwe hero onderweg

     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ben benieuwd hoe dit uitpakt

     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Speel de game pas een paar weekjes nu, maar ik begon met Batiste als support, en de laatste dagen gebruik ik voornamelijk D.Va. Ook al meerdere keren met Roadhog gespeeld.

    Ben benieuwd naar het Halloween-event.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Event is maar laat, normaal gesproken zou hij dinsdag er al moeten zijn, zal wel te maken hebben met Blizzcon, geruchten gingen over een PvE uitbreiding.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Gerucht ging ook dat ze het samen laten vallen met de Switch release, dus de 15de. Ach, we zien het wel.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Momenteel is de Archives Event aan de gang, voor de komende 3 weken. Ik speel de game nog niet zo lang, dus voor mij was dit een mooi moment om wat oude Archives-skins te 'kopen' (met in-game valuta). De nieuwe skins zijn trouwens niet heel bijzonder volgens mij, behalve die van die sniper.

    Ook even de selfie 'play-of the game' gekocht voor D. Va, en meteen kunnen gebruiken nadat ik zo'n beetje het hele vijandige team in 1 klap bij onze vlag wegveegde toen ze op het punt stonden die te veroveren, en het aan het einde van het potje op die zelfde (eerste) vlag nog een keer flikte ... :D
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vind de skins juist best leuk allemaal, met archives zijn het juist saaie skins in het verleden. Die intro highlight is wel geinig ja :+
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    De nieuwe Overwatch hero, Echo, is vandaag aan de game toegevoegd. 1 potje mee kunnen spelen, en was erg leuk. maybe een beetje overpowered, geen idee, vind haar vrij makkelijk om aan te leren, vergeleken met wat andere Damage-characters, en vooral de sticky-bombs zijn erg leuk. Ziet er verder ook wel weer goed uit. Qua character-design sowieso dik tevreden over Overwatch.

     
    Jorrie vindt dit leuk.
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nog niet met haar gespeeld maar wel met haar in team, het was wel duidelijk dat sommige mensen er minder goed in zijn dan anderen :+
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    OVERWATCH IS GEOPTIMALISEERD VOOR XBOX SERIES X EN S
    VOORALSNOG GEEN PS5-UPDATE

    Overwatch heeft een update ontvangen met optimalisaties voor Xbox Series X en S. Dat blijkt uit een blogpost van Blizzard Entertainment.
    De update voegt een Preferred Mode-optie toe in het menu, die drie verschillende opties biedt: Resolution, Balanced en Framerate.

    De eerste schroeft de resolutie omhoog 'ten koste van beeldkwaliteit'. Op Xbox Series X draait de game in 4K op 60 frames per seconde, en op Xbox Series S op 1440p en 60 frames per seconde.

    Balanced schroeft de resolutie juist omlaag voor een betere beeldkwaliteit. Zodoende draait de game dan op beide Xbox-consoles in 1440p op zestig frames per seconde.

    Tot slot maakt de Balanced-modus het mogelijk om de game in 120 fps te spelen, op Series X in 1440p en op Series S in 1080p.

    Momenteel is nog niets bekend over een vergelijkbare update voor PlayStation 5. Volgens Rocket League-maker Psyonix heeft dat een technische reden.

    "120Hz op Xbox Series X en S toevoegen is een kleine patch, maar op PlayStation 5 vereist het een volledige port door hoe backwards compatiblity werkt op de console", zegt de ontwikkelaar tegen Eurogamer.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    This is his new name after they announced that they will be removing his old one (he was named after one of the devs) and replacing it with another after the Blizzard/Activision scandals.
     
    Yi-Long en Jorrie vinden dit leuk.
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Veel mensen zeiken erover, maar ik vind het een goed iets.
    Lost het iets op? nee natuurlijk niet, maar de smeerlap verdient het niet om zijn naam in een game te hebben.
    Bovendien is McCree niet zijn echte naam, Sombra hint daarop dus ook qua "lore" is het geen enkel probleem.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Mensen moeten niet zo zeiken. Alleen maar prima dat een smeerlap zijn naam wordt vervangen en het is inderdaad nog Lore ook.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik weet alleen dat die vent ontslagen is. Maar waarom is het een smeerlap? Wat heeft hij dan gedaan?
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Jorrie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina