1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Verhuren gaat prima bij mij
     
  2. bjhaze

    bjhaze Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik ben overgestapt van fifa naar pes. En bij fifa deed ik altijd seasons online. En dan samen met een guest. Dus met een vriend. Hoe werkt dat bij pes?

    En hoe kan ik mijn controller instellingen en die van mijn guest vriend veranderen

    Kan je serieus alleen 3 vs 3 doen en dan met computer erbij??? Als je met een vriend online wilt spelen
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Iemand die toevallig weet hoe en op welke knop ik moet drukken om een afkoopsom te betalen voor een speler met afkoopsom in ML?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Akoopsom? Dat dat in een game zit. Kan ik me niet herinneren. Wanneer was die introductie? :eek:_O_
     
  5. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik neem aan PS4 toch? Zo ja, hier de link:



    Let wel even op bij de bundesliga. Die moet apart geinstalleerd worden met andere instelling. Wordt in de video ook goed uitgelegd hoor. Zet wel het geluid aan van de video, want hij geeft bij die Bundesliga aan dat je 3 teams niet moet selecteren terwijl hij dat in de video wel laat zien. Komt helemaal goed, is best simpel hoor :)
    Succes ermee!

    Trouwens, als je een keer zin in een potje PES hebt op de PS4, voeg me maar toe he: Dranx666
     
    Yi-Long en ageQned vinden dit leuk.
  6. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    zit er al effe in sommige spelers hebben clausules maar weet nie hoe je die activeerd
     
  7. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Blijf het zonde vinden dat je geen option file op de Xbox kunt installeren. Het weerhoud mij er toch van om hem te halen. Toch zonde want qua gameplay ziet het er goed uit.
     
    Suleyman vindt dit leuk.
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Xbox verkopen en een PS4 kopen ? ;)
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


     
    ageQned vindt dit leuk.
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat is een Xbox? Even serieus, eigenlijk zou MS hier alles aan moeten doen om het mogelijk te maken. Ik denk dat het qua sales erg uit zou maken als mensen hetzelfde kunnen op een PS4 als op een Xbox. Jij bent er zo'n eentje en zo zijn er nog genoeg mensen.

    Eigenlijk is het treurig. Kwantiteit boven kwaliteit.... Het zou andersom moeten zijn.
     
    Daz vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zit even op mobiel, dan lukt linken mij niet, maar met Google zoeken en de zin PES 2020 Xbox One option file ga je vroeg of laat een posts vinden dat mensen denken dat dit ook te maken heeft met hoeveel grip Sony in Japan heeft op Konami. Zou voor Europa of Amerika niets uit moeten maken, maar daar zou Sony dus de boel over de hele linie hebben getrokken. Xbox One heeft de tools wel, alleen de bevoegdheid niet om het mogelijk te maken door dus Sony en Konami als je bberichten mag geloven hierover.
     
  12. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd. Ik had hem day 1 gehaald als het kon
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Wat een onzin. Je kan gewoon niks importeren bij xbox heeft niks met PES of Konami te maken.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Was al duidelijk, never trust rumors, maar neemt niet weg dat het op de Xbox qua techniek wel moet kunnen en iedereen met een Xbox het ook graag zou willen. Ik heb anders verder ook nog niet meer geloofwaardigere verklaringen gelezen. :)
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Volgens mij ook ja. MS staat dat niet toe, omdat ze idd niet willen dat er custom files op de Xbox worden gezet. Sony heeft hier een uitzondering voor gemaakt.

    MS is aan zet, als ze het openzetten kan Konami het gebruiken. Is het overigens niet zo dat MS EA wilde overnemen? Dat zou het al helemaal kunnen verklaren.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gewoon even een vraag uit nieuwsgierigheid: Zijn ze niet bang dat men bestanden online gaat zetten die geïnfecteerd zijn?
     
  17. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Gebeurt op de PlayStation toch ook niet. Vroeger op de ps3 importeerde ik ook een OF, deze werkte destijds niet online. Ik zou het spel direct halen op de Xbox als ze het mogelijk zouden maken.
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik wil geen PES vs Fifa discussie starten. Maar damn... ga maar eens na een week non-stop PES 2020 te hebben gespeeld. De Fifa 20 demo proberen.
    Dan schrik je je toch een hoedje.

    Wat een goddelijke game is PES 2020 (gameplay-wise).
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat valt ook wel weer mee :lol:. En sowieso, een demo vergelijken met een volledige game?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik denk dat hij de gameplay en wellicht graphics bedoelde.
     

Deel Deze Pagina