1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Probleem met redeemen code voor Gold

Discussie in 'Games' gestart door Skaaffie, 28 dec 2011.

  1. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al sinds de begin dagen van de xbox een US account gekoppeld aan mijn Xbox.
    Al vaker Gold aangeschaft via websites, was altijd gewoon voor een NL account en werkte ook(op bv Livecodes.nl staat ook "werkt wereldwijd").

    Echter net 12+2 MW gold aangeschaft en dan krijg ik dus een fout code, na wat zoeken op internet komen er toch wel enkele berichten naar voren dat je geen NL Gold kan laten werken op een US account, van de MS points wist ik dit.

    Vind het erg vaag allemaal, kan niet echt duidende info vinden of er bv door de dashboard update er iets veranderd zou zijn in deze.

    Heb wel een NL account maar die gebruik alleen voor de MS points(aangezien de support niet wist hoe ze de US account moesten omzetten naar NL).

    Iemand een idee?
     
  2. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Volgens mij kun je wel gewoon een Amerikaanse xbox live gold code op een Nederlands account gebruiken. Dat heb ik zelf ook vaak gedaan. Alleen met MS points kan dat niet. Dus ik denk niet niet dat het daar aan ligt.
     
  3. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor je antwoord, maar je herhaalt eigenlijk precies mijn post in minder woorden ;)

    Krijg net mailtje terug van de website waar ik hem heb aangeschaft, volgens hun werkt deze code voor alle regio's. Maar het antwoord.....

    "heb je de code op de juiste plek ingevoerd?
    Druk 1 keer op de guideknop van je controller, ga dan 2 keer naar links, ga naar redeem code en activeer de code.
    Hier nogmaals de juiste code:

    bla

    Deze code werkt zowel op EU en US accounts.

    Succes!"

    Terwijl ik het volgende verhaal had neer gezet.

    Ik heb net 12+2 maanden gold aangeschaft op jullie website. Nadat ik de code heb ingevuld en op "done" klik, krijg ik de melding "this gives you 12+2 montjs of gold", dan naar redeem code. En dan krijg ik na een aantal minuten een foutcode in beeld(8015000A).

    "Ik speel via een US account, en heb al meerdere malen gold aangeschaft voor de EU regio en dat werkte altijd gewoon. Echter als ik nu op Google wat zoek zie ik berichten dat dat niet meer mogelijk zou zijn.
    Maar ook berichten dat het aan de drukte licht op het Xbox netwerk.

    Ik hoop het laatste, want anders een beetje zonde van het geld.

    Met vriendelijke groet,"

    Gebeld met xbox support, na het vermelden van enige account info was het in ene allemaal geregeld, na een aantal wachtbeurten.

    Wel de bevestiging gekregen dat je Xbox Gold gewoon kan aanschaffen mocht je account op een ander land staat. Dit geld overigens niet voor de MS points.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  4. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Ondanks vele berichten op internet dat Xbox support je hier niet mee kan helpen, hebben ze me toch erg goed geholpen gisterenavond.

    Kan dus weer lekker genieten van Live Gold.

    Draadje mag gesloten worden.
     

Deel Deze Pagina