1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558

    [gb]Basketball[/gb]
    [​IMG]

    De grootste sport in Amerika, basketball, verdient uiteraard zijn eigen topic op XBW. Daar waar de NBA en NCAA in de USA elke wedstrijd weer 10.000en fans trekken, is het in Nederland nog allemaal wat beholpen. Echter is er wel een redelijke NBA fanbase in de Lage Landen, en die is door stijgende media aandacht nog aan het groeien ook. Dit topic is niet alleen bedoeld voor de NBA, maar ook voor college basketball; de NCAA. Daarnaast mag je natuurlijk altijd praten over je eigen team, de Nederlandse Eredivisie en niet te vergeten: de Olympische Spelen in London, waar USA wederom met een Dream Team komt opdraven.


    [gb]Sites[/gb]
    http://www.basketball-reference.com/
    http://nba.tv
    http://www.sportamerika.nl
    http://bleacherreport.com/nba
    http://sportige.com/category/basketball/


     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Net ff Condensed game daarvan gekeken haha. GSW echt fantastisch vanuit de perimeter met Wright als verrassing :p.

    March Madness (NCAA) gaat weer beginnen. Denk zelf dat Kentucky het meeste kans heeft maar dit is altijd de meest spannende knockout wedstrijd in de sport, dus kan altijd alle kanten op.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben benieuwd wat er met Howard gaat gebeuren. Magic wil hem niet traden met zijn 3 preferred destinies want zij hebben allen niets te bieden. Enige trade die ze willen maken zijn met goede clubs zoals de Bulls/Thunder maar zij willen niet traden als Howard niet een meerdere jaren contract tekent en volgend jaar gratis de deur uitloopt want dan zijn ze bv. Luol Deng/Boozer of Ibaka/Harden/Perkins kwijt. Wat ze niet helpt en dat weten ze (hopelijk) goed genoeg.


    Thunder gaat gewoon een paar keer kampioen worden met dit roster, Bulls hopelijk ook.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Tuurlijk gaat Thunder kampioen worden. Die weten ook wel dat ze Harden en Iblocka moeten houden.
    Howard heeft btw gezegd dat hij wel face of the franchise wil blijven... Daarna gingen er zelfs geruchten dat hij wel oren had naar Miami (!!!!). Als dat gebeurt zeg ik m'n subscription op :mad:

    Ook geruchten dat Ellis naar Magic gaat in een multiplayer deal met oa. Biedrins, Turk, Redick, Anderson en nog wat... Misschien dat hij dan wil blijven.
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Degene die Lee + Ellis krijgen gaan een mooi team hebben. Ik snap enkel niet dat GSW heel hun team wilt opgeven om Howard even voor een paar maanden te lenen. Dan heb je hem tot de playoffs beginnen want die halen ze waarschijnlijk niet dus dan geef je heel je team op in de hoop van draft/lottery picks en dan wat...

    Moet je weten hoeveel teams spelers à la Curry en Ellis en Lee willen hebben. Nu zijn ze een 'net niet'.500 team.


    Het mooie zou zijn als de Celtics op één of andere manier Ellis+Lee+Josh Smith naar Boston kunnen halen.

    PG: Rondo
    SG: Ellis
    SF: Smith
    PF: Lee
    C: Wilcox of Lee en dan iemand anders op de PF
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Uh ik heb Howard en Lee helemaal niet genoemd?
    GSW moet hier echt niet slechter van... Want Ellis is helemaal niet zo heel goed als je wat verder kijkt dan alleen box scores. Zijn defense is waardeloos.
    Als je dan Redick, Turk, Anderson en Curry hebt, heb je echt wel een lekker teampje.

    En Wilcox heeft hart problemen dus speelt dit seizoen sowieso niet meer en moet misschien wel stoppen met de NBA.
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik weet dat jij hem niet noemde maar ik ga verder met GSW want zij hebben het al enkele keren naar voren gebracht dat iedereen mag vertrekken voor Howard (of misschien een andere goede deal). Dus als er 2 spelers zijn die ik bij Celtics/Magic/... wil zien zijn het zeker Lee en Ellis.


    En dat Wilcox hart problemen heeft lees ik nu pas. :confused: Eerst Green heeft en nu hij... ouch.
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat een idioot, zitten echt heel domme dingen tussen :emo:


     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Je had ook eens dat hij 10+ rebounds, 10+ blocks en 9 punten had in 4e qt... Ging die vol voor z'n triple double :lol:. Toen schoot hij 12% ofzo hahaha.
    Edit: o dat is #1 :lol:

    Ik heb hem wel in mn fantasy team :cool:.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  11. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Commentaar van Shaq erbij maakt het wel extra leuk!
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Javale Mcgee, oh mijn god... Number 1 fool in de NBA.
    Super komisch om zijn acties te zien hahaha :9
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Langs de ene kant wel leuk dat iemand het ten minste probeert, het moest maar lukken... maar free throw line dunks en dan nog eens hetzelfde proberen met een heat verdediger voor je ... rofll :'-(\o/
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wie wordt er btw NCAA kampioen denken jullie?
    Donderdag gaat het echte werk beginnen.
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ellis trade = :F:|:-

    Afschuwelijke trade in elk opzicht, zelfs de Bulls hadden Ellis kunnen krijgen en betere spelers naar GSW gestuurd.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hilarisch.
    Wat overschat jij Ellis door je enkel dood te staren op statistieken. Ellis is een profilic scorer en heeft daarom leuke stats, aardig wat points en assists. Echter, iedereen die verder kijkt dan z'n neus lang is of gewoon eens een game van Golden State kijkt ziet dat hij totaal niet efficient is en een pure choker is. Sterker nog, hij is echt een type Jennings, dus nu lopen de Bucks met 2 chokers rond, dat wordt nog wat...
    Daarnaast is Ellis een waardeloze defender.

    Deze trade is juist zeeer logisch, voor beide teams. Ten eerste heeft GSW een big man nodig. Logisch dat ze eventjes naar Howard hebben gevraagd, maar Magic wilde Ellis én Curry (en waarschijnlijk nog wat fillers). Dat zou inderdaad afschuwelijk zijn.
    Echter, wat Golden State goed gezien heeft, is dat Ellis de ontwikkeling van Curry alleen maar in de weg zit. Ik zie Curry in niet al te lange tijd een betere guard zijn dan Ellis. Logisch dat ze dus Ellis dan gaan traden voor een goede big man, en Bogut is echt een meer dan goede center.
    Daarnaast was het natuurlijk logisch dat de Milwaukee van Jackson af wil aangezien dat een onwerkbare situatie was. Jackson heeft tijdje geleden nog gespeeld voor GSW en deed dat meer dan behoorlijk. Dit was ook de reden dat Bucks hem haalde omdat hij zo makkelijk scoorde. Nu zoeken ze dat in Ellis, die ook weer 20 ppg gaat opleveren.

    Ik gok dat GSW met Bogut en Jackson echt heel veel punten binnenslepen en vooral efficiency. Ze hebben gekeken waar hun team zwak is en daar het maximale uit gehaald.
    Daarnaast heeft Milwaukee nu Udoh die een zeer aardig seizoen speelt so far.

    Oftewel als je een beetje logisch nadenkt is dit een hele normale deal waar beide teams wat aan hebben.



    Oja en ik weet niet waarom je Bulls erbij haalt maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op :lol:
    Hoe zou jij zo'n trade zien met de Bulls dan? Noah tegen Ellis? Hahah hou toch op.
     
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik ben benieuwd of de molen nu een beetje op gang komt...
    Eerste trading deadline die ik bewust ga meemaken :)
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Tja als er een Howard trade komt gaan de zaakjes wel snel rollen denk.
    Maar ligt er helemaal aan of Howard in juli wil blijven. Wat hij nu wil maakt eigenlijk niet uit...
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Bogut = injury prone

    Jackson = heeft nog niets laten zien bij Milwaukee, vorige seizoenen allemaal mooie averages en nu zit hij er dik onder. Plus hij was niet blij bij Milwaukee en ik denk dat het niet beter gaat worden bij GSW.



    Curry = Injury prone, hij is een goede speler maar heeft constant last van zijn enkel. Hij heeft hem vorige week opnieuw geblesseerd dus je blijft bezig, als ik één van de twee moest kiezen zou ik voor Ellis kiezen ook al heeft hij die arrogantie want Curry gaat er opeens door zitten en dan heb je niemand meer.



    En waarom ik de Bulls er bij haal, omdat de Bulls een SG nodig hebben die kan scoren en dat kan Ellis. Maakt mij niks uit dat hij niet de beste verdediger is want dan kunnen de anderen wel. Als hij druk van de schouders van Rose kan halen is dat meer dan voldoende. De Bulls hadden nogmaals een mooier pakketje spelers naar GSW kunnen sturen en nee niet Noah...


    Ik vind het grappig hoe jij mijn mening in het belachelijke trekt als echt iedereen op elke blog/nieuwssite die ik lees deze trade afschuwelijk vindt. Orlando/Celtics/Bulls zouden allemaal erg blij zijn als ze Ellis zouden krijgen.

    Maar goed ieder zijn eigen mening. Het enige waar ik met jou overeen kom is dat Jennings en Ellis niet bij elkaar passen.
     

Deel Deze Pagina