1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Suits

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 17 aug 2012.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    "Are you Shakespeare fan?"
    "No, I'm Donna fan"

    :cool:

    Jep. Was weer toffe aflevering! :)
     
  2. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Was wel droog ja. Vind de zaak-Gillis wel een van de tofste zaken tot nu toe.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Kan iemand me eig vertellen wat er gebeurt met die zaak? Vind het nog steeds erg vermakelijk om naar te kijken maar ik moet zeggen dat ik helemaal de draad kwijt ben. 8)
     
  4. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    @Reckuuza, Ik ben het ook een beetje kwijt inmiddels.
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Aandelen, timing en cash.

    In de laatste aflevering heeft Mike snel doorgehad dat er een groot aandelenpakket van Gilles vrij kwam. Echter had Mike geen geld, waardoor hij in de vorm van die bekende acteur een geldschieter vond. Deze verlangde echter dat wanneer de deal doorging (en Gilles dus formeel van Sidwell zou worden om met veel winst weer doorverkocht te worden) Sidwell uit de deal zou worden gehaald. Omdat Harvey inmiddels ook doorhad dat het aandelenpakket vrij zou komen, bedachten Pearson/Specter die constructie (de Client mocht immers geen aandelen kopen) waarbij ze datzelfde aandelenpakket zouden kopen. Aangezien Mike dit niet wilde en hij ook wel doorhad dat Harvey wist van zijn deal (waarbij hij dus genoeg geld had om alle benodigde aandelen te kopen, maar hier geen gebruik van wilde maken ivm Sidwell) deed hij een aanbod aan Harvey van een X-tal miljoenen. Dat zou betekenen dat Mike zijn aandelen rustig kon kopen en dat Harvey en zijn client zich terug zouden trekken. Dan had Mike immers ook het geld van die deal niet meer nodig. Harvey had dit door.

    Bij het einde van de aflevering bleek dat de veiling, hoewel deze was gecanceld, gewonnen is door Pearson. Dit maakte dat Mike niets had; Geen aandelen, geen geld. Toen hij dit wilde melden aan zijn geldschieter, bleek dat deze allang al een dealtje met Sidwell gemaakt had, en dat hij Mike wel mocht. M.a.w. Mike heeft er een geldschieter bij zonder een mes in de rug van Sidwell te hoeven steken. Volgende aflevering moet blijken wat ze tegen de aankoop van het aandelenpakket van Pearson/Specter doen.

    Het doel van beiden is om genoeg aandelen te krijgen om met behulp van een grote financiering, de hele toko over te nemen en door te verkopen.

    Overigens de aflevering van gisteren nog niet gezien :)
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2014
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Goed verwoord killaz.

    Op het nieuwe forum had je een like gehad van me.
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Weet iemand waar je Nederlandse ondertitels kan vinden? Ik kijk meestal op addi7ted, maar daar staat aflevering 4 nog niet. De mrs wil graag nederlandse ondertitels omdat ze het anders niet kan volgen. Voor het eerst kan ik daar wel begrip voor hebben.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijk seizoen dit hoor. Gaat echt alle kanten op.
    Nog een te gaan voor de break.
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Kutaflevering, echt, kon zoveel kanten op gaan. Dan kiezen ze hier voor....
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Thanks voor de headsup killaz!
    Wat een ba-zenep!
    Hoezo break? Geen 10 eps?
    Volgende ep ziet er ook weer heerlijk dramatisch uit.
    Veel mensen schijnen Suits niet meer chill te vinden als ik het allemaal zo lees op social media maar ik blijf het gewoon baas vinden.
    Check btw de imdbpage van Eric Roberts (http://www.imdb.com/name/nm0000616/), hoeveel dingen heeft die gast nog wel niet staan, jezus 8)
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2014
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Het is jammer dat ze nu al het investment banking stuk er uit gooien, Mike komt immers nooit meer aan de bak door deze actie. Teruggaan naar Harvey gaat volgens de director niet gebeuren (die liet doorschemeren dat deze relatie van Mike en Harvey buiten het kantoor wel 10 episodes kan gaan duren). Ook konden ze zoveel meer doen met die case. Nu is het wel weer heel erg Lewis die straks de lul gaat zijn omdat hij;
    1: De geldstroom niet gaat aangeven (risico voor Pearson/Specter)
    2: Naar alle waarschijnlijkheid in het krijt staat bij die Eric Roberts

    Overigens bleek uit de ep van gisteren wel dat het dealtje dus nog steeds stond; de marge van Sidwell er uit halen.
     
  12. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Volgende week komt er nog een aflevering hoor.

    Is ie toch weer terug bij Pearson Specter...
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Episode van deze week.

    Hmm alles lijkt weer back to normal te gaan. We zullen zien. Btw wat ik wel mis in de latere seizoenen is dat Mike alles onthoud. Heb gisteren toevallig de pilot weer gezien en daar komt dat veel meer terug dat dat zijn gave is. Zie je nu alleen nooit meer echt.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Klopt, beetje lame.
    Mja blijft een schijnbaar slimme boy. Deze ep had het hoogste GTST gehalte tot nu toe, maar was wel vermakelijk.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat is Harvey toch een baas. Heerlijk.
     
  16. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel heel jammer deze wending. Nu gaan we dus precies dezelfde problemen krijgen waar we de afgelopen seizoenen te maken mee hebben gehad, wordt het geheim ontdekt, de relatie op werk, lit voor de komische noot. Wordt beetje herhalingsoefening zo. Ik vond het juist de goede kant opgaan, weg van enkel en alleen de advocatuur en ook de zakenwereld in. Ben echt bang dat het hoogtepunt van deze serie al is geweest...
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mwa. Weet ik niet. Serie blijft me gewoon keer op keer vermaken. Denk niet dat het weer hetzelfde riedeltje wordt. Zal wel weer een bepaalde wending aan gegeven worden.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Miljoen tekengeld? Mike is gek.

    Sent from my Willem9000
     
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Wat denk je dat hij bij een kantoor als Pearson irl zou verdienen? ;)

    Investment banking doet daar vaak nog eens een schep bovenop, 1 miljoen is en blijft veel, maar meerdere tonnen als tekengeld bij een aantal deals achter je naam is niet vreemd.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik doe het voor de helft anders.

    Sent from my Willem9000
     

Deel Deze Pagina