1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX ONE opstarten duurt lang

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Don Sloos, 21 mrt 2016.

  1. Don Sloos

    Don Sloos Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Sal lange tijd vind ik dat me XBOX ONE langs bezig is met opstarten? als ik hem aanzet duurt het tussen de 30 en 40 seconden voor die op de startscherm is zeg maar. Hij blijft al die tijd op de groene XBOX scherm staan. Duurt dit bij jullie ook zo lang? Of zijn jullie sneller bij het startscherm?
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is normaal. De Xbox one heeft veel meer functionaliteit als de 360 en is vergelijkbaar met een gemiddelde PC. Het duurt daarom ook langer om hem op te starten.

    Indien je dit te lang vind, kun je ervoor kiezen om je Xbox one in standby/instant-on modus te zetten. Daardoor gaat je console nooit echt uit maar blijft deze in slaapstand als je hem uitschakelt. De console voert dan ook updates uit terwijl deze uitstaat. Het enigste nadeel is het stroomverbruik (+/- 18W) en dat je voeding constant aanblijft, wat misschien niet wenselijk is als je hem bijvoorbeeld op een slaapkamer hebt staan.
     

Deel Deze Pagina