1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Waar tover jij deze discussie ineens vandaan?
     
    Killamonkey en Garrett vinden dit leuk.
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Hardop gelachen.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Slecht geslapen?
     
    Garrett vindt dit leuk.
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ga je na dat rare gedrag in het Xbox topic nu hier weer verder?
     
  5. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Ik hoor Sony steeds zeggen For The Players, maar waarom is online gamen dan niet meer gratis ?? en word er nee gezegd tegen dingen als Cross Play tegen XBOX ONE, Backwards Compatibility, EA Acces en een optie om je Gamertag te kunnen veranderen ??? en ga maar door zucht.

    Op de PS3 had je vroeger nog een avatar wereld waar je geld aan kom uitgeven, maar zouden die mensen hun geld nog terug hebben gehad toen het weg ging ??? ik denk het niet ??

    Sony begint steeds meer op de VVD te lijken en als je er kritiek op hebt dan ben je een fanboy en ligt het allemaal aan jezelf, terwijl de feiten toch duidelijk op tafel liggen ??? want Sony word alleen maar rechtser en Microsoft word steeds linkser want daar mag je steeds meer, en breng je eigen games en apps maar uit daar kan het allemaal gewoon, of gooi je ouwe games erin en speel online tegen XBOX 360 mensen.

    Wat heeft de PS4 nog eigenlijk ???
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Whahaha
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Weer slecht geslapen?
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja ze zeggen ook For The Players, maar waarom betaal ik eigenlijk 60 euro voor die games? Belachelijk!

    Jaaaaaa hooor hahahahahaha wat is dit.

    Fantastische games. For the players enzo
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Playstation Experience begint zo, livestream staat aan. Ze zeggen 7 game reveals... ben benieuwd!
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die The last of us trailer _O_
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Geen Bloodborne 2. Gare shit

    Is dat Elie? Wat een kast
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had al een tijdje mijn Playstation niet opgestart en nu ik hem op wilde starten, moest ik een update downloaden. Op zich is dat natuurlijk geen punt, maar mijn controller wil niet connecten met mijn PS4. Het lampje achter op de controller blijft constant knipperen (alsof hij aan het zoeken is) en gaat vervolgens weer uit. Controller met een draad aan de PS4 hangen haalt ook niets uit.

    Controller kapot?
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb je al eens een andere kabel geprobeerd. Controller via kabel aan PS4 moet altijd meteen herkent worden.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, 2 geprobeerd en ik zie ook de achterkant geel zijn met een kabel erin (als in dat hij oplaad). Ik ben bang dat het een dode controller is, want nu doet hij nog steeds niets.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Enige wat je dan nog kunt proberen is om de reset knop van de controller in te drukken. Als dat niet werkt en je hebt geen garantie meer zou ik hem eens open maken om te kijken of er een kabel los zit. Bij garantie gewoon in RMA gooien.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Ik hoor steeds meer mensen zeggen dat ze van de PS4 PRO weer naar de XBOX ONE X zijn gegaan, word het dan niet weer is weer is tijd voor Sony om een links sociaal beleid te gaan voeren, dan overal maar nee tegen te zeggen ???? als je als bedrijf door wild gaan met dat rechtsen beleid ok, maar haal dat For The Players dan ook gewoon weg, en zeg er ook gelijk bij dat geld belangrijker is dan een samenwerking met anderen bedrijven en consoles.

    Ik hou het wel bij me PS2 en me PS2 games want ze doen helemaal niks meer voor je.
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Een bedrijf dat geld als iets belangrijkers ziet dan een wereld waarbij ze hand in hand met andere bedrijven door bloemenvelden huppelen, hoe durven ze! Om je signature maar even te citeren: 'XBOX ONE For Everyone', want Microsoft spuugt op geld.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ben jij een bot? Ik denk dat jij de award van fanboy gaat overnemen van Nukem.
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Haha, dat je nog in gaat op die gast.
     

Deel Deze Pagina