1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Knight

Discussie in 'Games' gestart door DraiMeister, 5 mrt 2014.

  1. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, als ik goed begrepen heb dat jij er 1 hebt en kwijt wil.
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Is het wel heel zeker dat de game er bijzit over 2 weken? Niet dat jullie allemaal codes verkopen en zometeen geen fysieke game krijgen.. Lijkt mij niet maar you never know ;)
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja een ps4 code, ik pm je zo

    Geen idee, mag hopen van wel. Zou raar zijn als winkels straks geannuleerde bestellingen hebben zonder game. Heb tot die tijd zelf ook een fysieke gekocht
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Yes, bol.com had het bevestigd op twitter of budgetgaming (iemand van de gameafdeling van Bol zit ook op budgetgaming) weet het even niet meer. En anders hadden ze het wel aangegeven in de mail.

    Ik hoef zelf alleen maar de steelbook uit de CE, de rest gaat ook weer de verkoop in. Ben niet zo van de figurines. Geef mij maar een steelbook en ik ben blij :cool:
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja is zeker

    Inmiddels hebben wij antwoord ontvangen van de verantwoordelijke afdeling. U ontvangt de game digitaal op de dag van release en later ook nog fysiek op disc.
     
  6. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hahaha oke.. :)
     
  8. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Eens een vraagske. Ik heb de ce met beeldje van batman al een tijd besteld bij bol.com en betaald. Nu heb ik vandaag ook een code aangekregen voor het spel te downloaden met dlc codes inclusief. Maar als ik nu mijn ce cancel bij bol, dan heb ik de game toch gratis niet?
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk het wel ja. Denk ook niet dat het Bol.com boeit want die codes komen niet van hun maar van Warner. Ze lopen alleen een verkoop mis denk ik straks. Wat kunnen ze nou maken? Je verplichten om alsnog die LE te kopen terwijl je ook nog eens 30dagen bedenktijd heb.
     
  10. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd heel raar vind ik dat
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een tijdje terug was het al bekend dat de Xbox One versie 900p was, zou erg nice zijn als 1080p is gelukt maar ik denk het niet. De Gamersyde video's van de One versie zien er prima uit, ook qua performance.
     
  12. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zijn de Riddler Throphies? Ik ben er pas 3 tegengekomen........ o_O
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik las dat er 243 Riddler trophies in het spel zitten.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Jezus, wil je nog even gaan gamen na het werk moet je een patch van 3.5 GB binnen halen via PSN :eek:
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Was al tijd bekend hoor :)
    Die patches moet je kunnen pre loaden ook:+
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je kan zonder de patch wel al beginnen

    Sent from my A0001 using Tapatalk
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Klopt maar dat installeren ging ook behoorlijk langzaam.. Kon na 20 seconden ofzo de game opstarten maar kon nog geen new game starten.

    De game zelf is weer ouderwets tof. De batmobile is leuk, maar hoop niet dat er te veel gereden hoeft te worden. Verhaal ben ik erg benieuwd naar.. Deze trekt mij wat meer dan AC.
    Eerlijk is eerlijk.. Ze hadden van mij de batmobile achterwegen (no pun intended) mogen laten en de stad inruilen tegen een lokatie als AA.. Die had een heerlijk sfeertje
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik vind juist dat ze die Batmobiel erg goed hebben verwerkt in de game (snap die negatieve reacties niet). Die tanks fights hadden van mij echter niet gehoeven. 1x is leuk, maar het moet nie gekker worden.
    Ben nog geen eens op de kwart van de game en ik kom ze tijdens missies regelmatig tegen.

    Dat is mijn enige minpunt van dit spel. Voor de rest vind ik hem erg tof. En het speelt ook erg lekker.

    Verhaal wise heb ik ook gelezen dat dit het minste verhaal van de serie is. Tot nu toe merk ik daar nog weinig van. Ben vooral benieuwd wie nou The fucking Arkham Knight is.

    Daarom ga ik niet veel game forums checken de komende dagen. Er is altijd wel iemand die het gaat lopen spoilen.

    @Rienbu... die tank is soms wel erg nuttig. Je zal hem ook voor andere dingen nodig hebben dan alleen gevechten. Maar toch zoveel tank gevechten hoeft voor mij niet. Lijkt soms wel of ik Singapore (BF4 campaign missie) aan het spelen ben. o_O
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2015
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vind de Batmobiel stuff best veel, het zal vast wel iets zijn waar je mee overspoelt wordt op het begin en vervolgens later in de game amper nog ziet. Maar ik heb het idee meer in dat ding te hebben gezeten dan gewoon rond lopen.

    Btw at Arkham Knight ik denk dat het (nog maar 1 keer tegen gekomen):

    Anarchy is, in de evidence room blijkt dat hij op mysterieuze wijze is verdwenen. En op de tafel waar Scarecrow zat op het begin stond de typische A die Anarchy gebruikte. Alleen zonder de cirkel eromheen.
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Speelt wel als een tiet!! Gameplay is nog beter. Toch voelt het voor mij aan als AC maar dan wat groter en de batmobile. Hoop op veel missies indoords.. En weinig tanken knallen
     

Deel Deze Pagina