1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eigenlijks is hij de hele video zo. |:-
     
  2. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah ja zeg dat wel ja maar kreeg wel de indruk dat die zich zelf wel cool vind en dat is mischien nog wel erger
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 1e échte Gauss sniper montage op youtube :emo:



    Maar het gaat vooral over de kill die ik op het laatst nog even herhaal. 8) Wat een geluk was dat.
     
  4. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb trouwens ook vaak dat ik een game type wil doen, en vervolgens ben ik totaal iets anders aan het spelen!

    Tevens ook nog 2 bugs gevonden kwa wapens in MP, heb een silenced grendel maar met single shot werkt silencer niet (tenminste op mijn scherm)
    EN met de Feline als ik magazijn leeg schiet en snel over schakel naar side arm, herlaad hij de feline eerst vet snel (zonder het echt te herladen) voordat hij side arm pakt.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2011
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat heb ik nog niet gehad, wel vaak dat het laadscherm flipt :+
     
  6. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou echt hoor, elk probleem dat ik had met Homefront heb ik met crysis 3x erger...
     
  7. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij kreeg hem wel vast in zijn roodkopere yehaaaaaa zag je die gek vliegen lol. Coole vid trouwens maar mooie kills en melees
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nadat de Ceph hun aanval openen met één of ander worm ding, is de wereld zo somber en duister. Blijft dit zo tot het einde? Ik vind de kleurrijke sfeer leuker om in te spelen. Begint het verhaal nu pas, eigenlijk?
     
  9. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo vanavond flink wat potjes met bigsyke NL gedaan die wel erg lekker gingen.
    Toch is het wel stukken beter om samen te spellen. Ondanks dat het wel moeilijk is samen te werken in dit spel.

    Edit: Wooo net potje crash site KD ratio 24/4:D heerlijk

    Volgens mij is het zo als je in een party zit dat je verbinding voor je jezelf erdoor beter is. Had nu echt het gevoel dat het allemaal wel klopte.
    Heb wel echt veel plezier gehad net in de mp erdoor:D
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2011
  10. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee blijft niet zo hoor gelukkig. Ik d8 ook van nee dit wil ik niet. Ik ben nu voor me 2de playtrough ook daar. En je hebt dan nog een goeie 40% te gaan volgens mij. Weet namelijk niet precies wat als donker en duister voor jou betekend.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2011
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Heb ik nog een beetje voordeel aan " tracker " zodat je de voetstappen kan volgen of is dat één van de modules die weinig voordeel geeft...
    Ik heb er namelijk nog niets van gemerkt of moet ik iets activeren om het te zien?
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2011
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik probeerde net de achievement te halen met de donut, maar toen iemand dood ging nadat de donut viel, kreeg ik het niet. Moet de donut echt op hem vallen of? Er was wel een ontploffing, maar geen idee of het van één of ander explosive barrel was.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Vind hem grafisch nu wel prachtig en begin er wel meer plezier aan te beleven nu.
    Alleen de voice-acting is echt verschrikkelijk...1 stem is ook van Battlefield Bad Company btw. Alleen wie de F is Goul? Vaag verhaal, ach, kom ook alleen maar om te knallen. En waarom knal ik eig op mensen? :+
    Krijg eig ook constant het gevoel van gvd waarom hebben ze ook niet ff deel 1 naar de 360 gebracht, die setting is echt heer-lijk. Vooral frustrerend als je dan weer wat meer bosrijke omgevingen tegenkomt in New York. Crysis 1 had ook zo makkelijk op de 360 gekund als je dit nu ziet.
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Vandaag ook maar is verder gegaan met de sp, wel prettig dat deze volwaardig aanvoelt. Ik vind de sp loop verhaal ook steeds beter worden. AI ervaar ik ook niet als slecht, soms best pittige shoot outs. Bij veel shooters hangt de sp er maar een beetje bij... Leuk detail was dat ik in stealth mode en groepje duiven op een dak tegen kwam, welke netjes bleven zitten, totdat ik uit de stealth mode kwam. Zo zitten er wel meer kleine dingen in waar zeker over is nagedacht...

    Tot nu toe vindt ik het een erg gaafe shooter en op sommige momenten grafisch inderdaad prachtig.

    Nu ik in de multiplayer aardig wat xp heb snap ik ook waarom ik eerder een half magazijn nodig had om een kill te maken, richten mensen niet sprayen, samen met martin gauss ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2011
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De engine van Crysis 1 is niet geschikt voor consoles. Dat is je antwoord.
    Dus tenzij ze Crysis 1 nog een keer gaan poorten naar de Crysis 2 engine moet je Crysis 1 maar op de pc spelen.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ook in Cryengine 3 gaan die enorme omgevingen van Crysis 1 nooit werken op de 360 zonder de graphics veel minder gedetailleerd te maken ben ik bang.


    Tijd voor de xbox 720!
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben van het weekend met de game begonnen, maar het is niet mijn ding. Vind het verhaal toch wat onduidelijk in elkaar steken. Het wie, wat, hoe en waarom is mij in ieder geval nog niet duidelijk. Game speelt opzich wel lekker. Echter, ik vind de game mega herhalend. Het is telkens loop van punt A naar B, knal wat vijanden af en naar het volgende stuk. Weinig variatie in de missies tot nu toe.
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De MP is echt wennen, maar wel dope. Ik moet het nog beter onder de knie krijgen.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Omdat jullie het niet doen: Deel 2
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Omdat andere mods het niet doen: [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina