1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Maar ja, de OP5 heeft nog een 1080p scherm en de S8 1440p.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    WQHD+ (2960x1440) is wel beetje overkill op een telefoon. 8) Ik heb de S8 op FHD+ staan, doet ook weer wat batterij besparen en ziet er prima uit. :+
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Totaal niet overkill. Eenmaal dat gewend wil je niet anders. En de batterijduur van de s8 is al erg goed. Ik heb hem op qhd staan en krijg met gemak 5.5 uur screentime en hoef pas na 47 uur ongeveer op te laden.

    Een beest van een telefoon. Enige wat ik zou veranderen is de plaatsing van de Bixby knop. Dat had van mij de power toggle mogen zijn.

    Mbt de Oneplus 5. Dit wordt de eerste Oneplus die ik NIET koop. Ik prefereer toch liever expandable storage, water and dust proof en een qhd scherm.

    Dit is het net niet. Jammer. Wellicht bij de Oneplus 6 weer is een totaal origineel design.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ik zie het verschil toch niet eigenlijk... ja klein beetje dan. :p Ik vind de Bixby-knop wel handig nu. Aangezien ik daarmee Maps opstart. Bixby bestaat bij mij niet meer. Ideaal, fijne button zo hoor. Haha! :D
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Kan ik beter de OP3T nog bestellen, die zit namelijk nog in mijn shopping cart :+
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jammer van die camera die kennelijk toch wat tegenvalt, maar verder top toestel. Sowieso upgrade t.o.v. m'n OPX.

    Dusseh, ja ogen dicht en in m'n winkelmandje gegooid dat kreng. Hopelijk vrijdag binnen.
     
    WinterBase en AnubisNefer vinden dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nice. Doe je je X weg?
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Not sure. Hij is best wel beat up. Heb 'em echt als gebruiksvoorwerp gebruikt. Van een afstandje ziet hij er nog wel netjes uit, maar van dichtbij zie je her en der deukjes in het metaal en de achterkant zit vol krassen.
     
    RemcoM en AnubisNefer vinden dit leuk.
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Denk dat ik dan toch maar voor de 6/64 versie ga. Maar ja, 60 euro is ook niet erg veel geld maar dan blijf je bezig :+
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Never mind. Hahaha haha.
     
    Pascal vindt dit leuk.
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Mehhh, OP5 valt me een beetje tegen. Zowel qua design als prijs als specs. Misschien maar eens kijken naar de Xiaomi MI6. Of de 3T als die gaat zakken in prijs.

    Sent from my A0001 using Tapatalk
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    3T kan je vergeten die is uitverkocht en komt niet meer.
     
  13. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    hmmm apart
    afgelopen zondag was de 3t nog te bestellen
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Honor niks?
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57


    Certified BEAST, ja toch.
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vraagje! OnePlus 5 vind ik te duur en de 3T gaat niet snel zakken in prijs... Wil eigenlijk sowieso af van 5.5 inch+. 5 inch is meer dan genoeg eigenlijk. Wil ook niet meer uitgeven dan 300/350 euro voor een telefoon. Na lang zoeken kwam ik uit op de Xiaomi Mi5S als phone die precies doet wat ik wil. 3GB RAM en 64 GB storage is voor mijn gebruik meer dan voldoende. Kan hem nieuw in seal voor 300 overnemen van een betrouwbare Tweaker.

    https://tweakers.net/aanbod/1362487/nieuwe-xiaomi-5s-64gb-zwart-grijs-3gb-ram.html

    Uit China importeren kost je 290$, maar op deze manier heb je geen gezeik met importkosten enzo. Goede prijs? Andere betere alternatieven? Any thoughts? Muchos appreciado!
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Huawei P10 Lite.

    Is qua hoogte en breedte vrijwel gelijk, echter ook dunner. Deze heeft tevens de vingerafdruk aan de achterkant. Ziet er erg premium uit. Je kan een SD kaartje erin proppen etc.
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Accu is alleen vrij matig en heeft geen quick charge. Twee dingen die ik toch vrij belangrijk vind. Bedankt voor de suggestie in elk geval! Kan nooit kwaad om andere ideeën te horen :)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Xiaomi mi5s is erg veel bang for your buck. Met fast charging als een must en onder 5.5 inch heb je volgens mij geen andere keus.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2017
    Killamonkey vindt dit leuk.
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha, dat is waar. Had denk ik gewoon bevestiging nodig ofzo :+ Telefoon heeft alles wat ik nodig heb/wil in een telefoon. 300€ vind ik ook prima voor een phone en is gekocht bij officiële MI store met garantie. Fuck het, OnePlus One gaat (met pijn in het hart, maar toestel begon ernstige gebreken te vertonen) de lade in...
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2017
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina