1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt. Het was ook een twijfel of ik alsnog voor de one versie moest gaan. Natuurlijk ziet die game er mooier uit, maar op de 360 krijg ik precies hetzelfde. Met Mass Effect had ik hetzelfde gedaan waarschijnlijk als niet alle delen al op de 360 waren verschenen. Heb inmiddels de guide ook, CE versie. Nee, ga vanavond lekker spelen denk ik nu ik Rogue uit heb. Zin aan en heel benieuwd waar iedereen nu zo lyrisch over is. _O_
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Damn, daar pas 8)
    Op de 360 spelen als je de one hebt... Why yellow. Geloof echt niet dat de game net zo mooi oogt als op de current gen.
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Damn.. Met mijn level 17 crew niet eens een level 14 draak kunnen neer halen.. Klopt toch iets niet aan mijn build.. Mijn main car is met 3 klappen dood terwijl hij behoorlijke armor heeft en een leuke one handed weapon. Speel op normal btw. Misschien toch een extra warrior erin en mijn punten opnieuw indelen.. Welk item had ik ook alweer nodig om dat te doen? Verkrijgbaar in de Skyhold meen ik
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat ik ook al aangeef in mijn vorige post. Ik weet ook wel dat de One versie mooier is, maar zoals ik eerder al zei heb ik de eerdere delen ook op de 360 en dat voelt voor mij gewoon completer aan. Het zou anders voor mij net zo zijn als de eerste delen op de 360 halen en de laatste op de PS3/PS4. Dat voelt voor mij gewoon anders. Het plaatje is nu gewoon completer. Verzameldrang heb ik wel een beetje. :+
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2014
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja sick he, ik heb ook echt heel veel side missies eerst gedaan. Af en toe ook wel eens de PS4 gewoon in de pauze menu aan laten staan voor een uur of wat langer. Zit nu op de 40 uur :+
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ha, same here. Ben wel iets verder dan jou, maar doe ook veel sidequests, loop veel nutteloos rond om te praten met mensen....heerlijk.:+
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je moet in skyhold dan (met je rug naar de troon) naar de de deur links. Daar heb je de weapon smith en bij die paal kan je een amulet halen die eenmalig te gebruiken is met elke character en dan kan je weer opnieuw punten besteden :) Dit kan je dus ook met elke companion doen van je.

    Ooh, dan valt het nog wel mee :)
    Oke prima. Ik geef alleen aan dat ik het niet begrijp :p Maar Yellow's wegen zijn dan ook ondoorgrondelijk natuurlijk
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat zij mijn zoon ook al eens, vele jaren terug. :+
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Hehe idd, zo ben ik later ook nog teruggegaan naar The Hinterlands om wat openstaande missies voor Power te doen. Ben je ook zo weer een paar uur verder met allemaal randzaken :+.

    Iemand in The Hinterlands al in

    Valammar (zoiets)

    geweest? Echt mooi gemaakt.

    Had in een ander gebied ook een puzzel in een grot met torches en levers waarbij je iedereen van je party moest gebruiken; heel tof gedaan.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nog niet @Conscience , maar ik heb die quest wel open staan. Ben benieuwd. :)
     
    Conscience vindt dit leuk.
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mooie dungeon idd. Alleen te klein naar mijn mening ... 65u op de klok en nog zoveel te doen. Echt heerlijk om zo twee uur te verdwalen in een gebied, dan ff terug naar base voor inventory management, lotsa small talk, war room, huishoudelijke zaken en dan weer op pad! Loving it. Areas zijn ook erg goed en mooi gemaakt. Valt niet altijd mee om ze zo goed mogelijk te verkennen en geen hoekje over te slaan ...
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ben je daarna ook verder gelopen na die grot? :D
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gisteren die missie gespeeld, echt fantastisch! Voor mij ook m'n GOTY. Bizar, eerst vond ik het helemaal niks en nu vind ik het echt fantastisch. Bijna 30 uur gespeeld :)
     
  14. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Morgenochtend er ook maar aan beginnen:+
     
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Hmmm... Ik heb wel nog

    die gears gevonden en die schatkamer geopend

    Bedoel je dat?

    Edit: oh, ik was in de war met die in de Hinterlands.

    Bedoel je

    die poort die daarna opent als alle 4 de fakkels door die archer zijn aangestoken?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee. Ik zou daar nog even verder lopen dan :p er is daar een buiten gebied
     
  17. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Aha, zal ik zeker checken dan!
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar koop hem dan op de one en op de 360, kan je tenminsten nog op de One DAI spelen. Vreemde drang Yellow ;)

    Ik ben benieuwd hoe DA:I straks gaat afsteken tegen The Witcher 3. Helemaal nu The Witcher 3 visueel toch ook een behoorlijke tik heeft gehad.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    :confused::confused: Vertel ?!?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Twee keer dezelfde game? Niet echt mijn ding, heb al teveel betaald voor dat soort geintjes in het verleden.

    En over je 2e zin, vertel??
     

Deel Deze Pagina