1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    [​IMG]

    OMG IT EXISTS

    TOY STORY 4 WAS AMAZING
     
  2. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Gisteravond The Joker gezien en wat een gave film was dat. Rustig tempo, mooi camera werk. Joaquin die waanzin goed speelt. Ik zeg een 9,1 voor deze film
     
    Taab vindt dit leuk.
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik weet niet, ik kan Joker niet helemaal plaatsen nog. Een ding sowieso, Phoenix was amazing en ook cinematography zaten soms zeer sterke shots tussen. Sfeer is donker, scenes zijn hard om naar te kijken en geef Phoenix een Oscar ookal waren er momenten waarvan ik dacht 'Dit komt rechtstreeks uit The Master of iets'. Maar het voelt alsof het te graag artsy wil zijn, bepaalde closeups, momenten met movement in camera, silent scenes, teveel dans. Niet dat het perse slecht is, maar er waren gewoon scenes waarvan ik dacht jullie willen te graag arthouse zijn met een franchise en naam wat heel commercial is (Batman/DC). Vooraf verwachte ik een film over een depri guy die meer en meer depri en crazy werd en dat is precies wat de film is.

    Sterk, maar het blijft ook vlak, het blijft heel simpel bij 'hij is depri en het is allemaal de schuld van society en kijk nu changed hij in een maniac daardoor'. Het laat niet perse een boodschap achter behalve dat ze gebruik kunnen maken door de personage te linken aan Joker, want de film had net zo goed Henk kunnen heten. So yeah, Phoenix is amazing als een depri guy/Joker die je overigens niet kan vergelijken met een Heath bijvoorbeeld. Ik kan hem sowieso niet echt plaatsen tussen andere Jokers, behalve dat zijn lach fucking eng is. En dat is het, Phoenix maakt de film want voor de rest kan ik niet echt eruit halen wat ze zelf willen met de film, het wilt een beetje te graag anders zijn. I like it, maar het laat een nasmaak achter.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2019
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Even wat films ingehaald.

    Spider-Man: Far from Home (2019)
    As I said in superfilm topic, stuk vermakelijker dan Homecoming, yet only fun for one time watch. Gelukkig kan het verhaal vervolgd worden ivm nieuwe SonyDisney deal.
    7

    Creed 2 (2018 )

    Fking amazing.
    8

    Pokémon: Detective Pikachu (2019)

    Was zo hyped om deze, maar geeneens in bios gecheckt. Verhaal viel toch wat tegen. Wel geinige interpretatie qua Pokémon en de wereld, maar een vervolg of een gehele franchise zie ik niet per se zitten.
    6

    Toy Story 4 (2019)

    Hoe deze film nog een goede story na het perfect afsluitende deel 3 heeft weten te fixen is een wonder. Forky is best new introduced character of the last decade. Weer kosteloos vermaakt.
    8

    Bumblebee (2018 )

    Krijgt hogere scores dan alle Baymeuk en dat snap ik ook wel. 80's vibe, meer nostalgia, more charactervibe en dichter bij de roots. Yet kon deze film me niet pakken. Erg voorspelbaar, actiewise ook niet heel fun. Ik miste toch het Baysausje, die shit vind ik gewoon extreem fun. Cena speelde wel goed, niet verwacht. Echt perfect als nieuwe char in Fast 9 straks.
    5

    MAANDAG JOKER
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
     
    Taab en X-Junk vinden dit leuk.
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik moest even opzoeken hoe het origineel ook alweer ging. Blimey. Best een verschil. Tof gedaan dit.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Toevallig pokemon paar weken terug ook eindelijk gezien. Ik vond detective pikachu juist heel fijn wegkijken (en zo fluffy <3)

    Van de week naar Ad Astra geweest. Soort sci fi thriller/drama. Vond het echt een super goede film.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Joker was fine. Maar wel overhyped. Trailers zijn beter dan de film. Come and hate me bru
    7
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Phoenix vond ik echt bizar goed acteren. Dat maakt de film fantastisch voor mij. Overhyped betekent dat de rest van de wereld enthousiaster is dan jij. Tsja, kan.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515


    Dit is sws beste Joker
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Kunst is geen wedstrijd.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    They all different. Leto had een eigen film nodig om te judgen want Suicide Squad is trash en Phoenix is gewoon beginnend Joker.
    Phoenix zijn lach is iig most impressive en gewoon fucking emotional van alle Jokers. Scene waar die in de gang loopt van normaal > laugh > straight face, brooooooooo. Dat emotion en acting in die scene, jezus.

     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2019
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ouderwets Disney avontuurtje. Lekker hoor.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Phoenix <3
    Deze film was waanzinnig, ziekelijk, confronterend. De sfeer en het acteren maken dit imo een meestwerk, echt van begin tot eind.
    Gruwelijk, maar insane.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dark Phoenix ja?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Duh
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou met een pauze van ca. 6 á 8 jaar ga ik weer verder met het kijken van de Top 250! M'n vriendin was er ook mee bezig toen we elkaar leerden kennen, al zit zij nu op 93/250 en ben ik iets verder. Dat wordt dus wat herhaling. Maar in elk geval herhaling van topfilms! Aanleiding is dat m'n vriendin vroeg waarom ik tegenwoordig alleen nog slechte (actie)comedy's kijk terwijl ik vroeger zo'n filmsnob was. Ik dacht 'goed punt', dus nu is het goede voornemen nieuw leven ingeblazen. :)

    Zijn er nog meer Top 250 kijkers hier momenteel?
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2019
    B Tender vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina