1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dus als ik het goed begrijp kan ik met X41 wel chatten met de xboxe 360 maar niet met de ps3 ?

    is er iemand die de x41 heeft en dit kan bevestigen ?
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Hij zal t wel doen, want ik neem aan dat de usb louter voor de stroom is?

    Alleen is die X31 overal uitverkocht/in bestelling. Of wachten ze op de launch omdat die nog uit moet komen?
     
  3. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangen bij de MM Roermond gewoon in de rekken voor 98 euri..
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Sorry, ik bedoelde de X11.
     
  5. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Die verkopen ze daar nog niet..:9
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb je bij de X31 last van die batterijen/gewicht? Word sowieso nogal moe van al die batterijen ;)


    Of kan ik dan toch maar meteen beter voor de Sharkoon gaan? Die is meteen 5.1 natuurlijk.
    Hoe lang is de optische kabel die erbij wordt geleverd? Ik heb wel n meter of 3 nodig en misschien wel 4.
    Belangrijkste: zit er op de Sharkoon Mic Monitoring (dat je dus je eigen stem ook door de koptelefoon hoort)???
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2010
  7. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Er zit bij de Sharkoon maar een korte optical cable en de Sharkoon heeft geen mic monitoring zoals jij dat noemt.;)

    Ferry waarom heb jij zo'n lange optical cable nodig? Het snoer van de headset is echt lang genoeg en de SCU van de Sharkoon is echt geen kastje waar je om de haverklap je instellingen op hoeft te veranderen. Aan het snoer zit een volume regelaar, dat zou op zich genoeg zijn.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2010
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ah, de kabel van t kastje is dus lang genoeg?
    Ik wil geen kabel van mn xbox recht naar mn bank, maar gewoon vanaf de zijkant.

    Daarom loopt er nu n kabel van mn receiver langs de rand van mn kamer naar mn stereo versterker en mengpaneel en plug ik mn koptelefoon linksachter me.

    Maar de Sharkoon wordt t dus zeker niet door t ontbreken van mic monitoring. Dan wordt t de turtlebeach X11 of X31
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Er zijn meerdere mensen die zeggen dat het erg onnatuurlijk is om zonder mic monitoring te praten, ik zou precies juist het omgekeerde denken maar ik heb er eigenlijk nog nooit aandacht aan geschonken.

    Ter vergelijking, ondersteunt de originele (wireless) xbox 360 headset eigenlijk deze mic monitoring?
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Kan iemand me helpen ?

    Ik wil

    - surround
    - chat
    - zowel chat op de xbox360 en de ps3

    Ik neig naar de x41 , maar daar kan je niet de mic gebruiken voor de ps3 , toch ?
     
  11. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is je budget?

    Ik heb zelf de AXPro en ik weet dat die compatible is met de ps3 qua chat.
    De sharkoon is bijna het zelfde dus ik neem aan dat die ook compatible is met de ps3.
    deze hebben beide surround iig.

    Monitoren is heel natuurlijk juist, omdat je oren worden gedempt door je headset hoor je je eigen stem minder goed en als dat gebeurt ga je dus zonder dat je iets merkt harder praten.
    Als je monitoren hebt dan wordt dat gecompenseerd en hoor je jezelf beter en ga je minder hard schreeuwen.
    Live artiesten doen in principe hetzelfde met hun monitoren zodat ze zichzelf horen en dat ze kunnen horen of ze vals spelen of niet enz.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2010
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    budget is dynamisch :cool:
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ler op: bij de microsoft headset is dit geen issue (t zit er niet op trouwens), omdat er maar 1 oorspeaker is en de andere kant dus niks.

    Het probleem ontstaat wanneer je een stereo koptelefoon hebt en helemaal als de kussens je oren ontsluiten.
    Je hoort dan helemaal niks meer van wat je zelf zegt. Ongelooflijk irritant en als je huisgenoten hebt is t n onmogelijke situatie.
     
  14. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je het geld hebt, zou ik voor de Astro A 40 gaan, deze heeft gewoon surround, Monitoring en is compatible met beide systemen!
    Is toch wel de top eigenlijk :+
    Wil je wat minder uit geven dan raad ik je toch een Tritton aan.
    De mijne is de AXpro dan en weet dat die compatible is, welke je nog meer hebt weet ik niet.
    Je kunt natuurlijk ook nog voor een Turtle beach kijken.
    Maar als je het geld hebt, ga voor de 1e ;):)
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik neig ook naar de a40 maar deze is niet draadloos......... tevens moet er dan ook een mixamp bij.

    Ik wil het gebruiken voor de xbox , ps3 en voor films kijken (via ps3 media server)

    Is het dan nog steeds de juiste keuze ? de a40 ? of toch de turtlebeach x41 ?
     
  16. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    de x41 kan wel werken met de ps3 via optical alleen de voice chat werkt niet op de ps3. dat is het nadeel van de x41
    De a40 is wel volledig compatible met de ps3.
    En die mixamp is geen nadeel vind ik hoor, vind het wel fijn.
    The choice is yours! :)
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Of weet jij of er binnenkort een draadloze versie van astro komt ?

    Zou het zo zonde vinden om 300 uit te geven en dat er 3 maanden later een draadloze wordt uitgebracht ! :)
     
  18. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Tja zover ik weet is er nog niks bekend gemaakt van een draadloze A40 en ik zo'n gevoel dat dat nog wel even kan duren met een draadloze variant.
    Mocht het zo zijn dan koop ik de met draad a40 maar al te graag van je over :9
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Is er ook een nederlandse retailer die de Astro A40 verkoopt ?
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    zover ik weet is de dichtstbijzijnde retailer in de UK en zul je hem vanuit daar moeten laten importeren.
     

Deel Deze Pagina