1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb je toch ook:9.....

    Nee zostraks ging het wel lekker met S&D, maar ik nog steeds niet tegen die begin noobtubers met danger close en OMA.

    Mja dat zit er nou eenmaal in....
     
  2. Remco

    Remco Guest

    <3




















    psst, 'als jij'. Altijd een persoonlijk voornaamwoord gebruiken bij dergelijke vergelijkingen, nooit bezittelijk!:thumbs:
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    dank je papa
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Goed zo, knul! Nu weer lief spelen :)

    Ofwel, ontopic dus.

    Ik begrijp nog steeds niks van mezelf. Het ene potje schiet ik de sterren van de hemel en het potje ben ik traag als dikke stront. Ik word daar echt gek van. 8)
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar goed begrijp me niet verkeerd ik ben altijd fan geweest van alle call of duty games.

    De lol is er een beetje af als iedereen achter een containertje of in hoekje gaat zitten wachten.

    Dat neemt nogal veel gameplay waarde weg van het spel.
     
  6. Remco

    Remco Guest

    Bij welke gamemodi heb je daar last van dan? Ik speel vrijwel alleen TDM en ik kom er weleens een paar tegen, maar lang niet iedereen en al helemaal niet de hele tijd.

    Daarnaast 'camp' ik zelf ook weleens een beetje. Als je even op een goede plek zit en je schiet 3, 4 gasten neer, dan is het toch niet meer dan terecht dat je daar even lekker blijft zitten? Helemaal als dezelfde sufkut nog 3 keer langskomt :cool:. En dan snel weglopen, omdat die gast eindelijk doorheeft dat je ook gewoon een granaatje kan tossen. :)
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Team death match deed ik.

    Zal het nog wel even een kans geven maar vanmiddag was het weer de hele tijd raak.

    Kan me gewoon herinneren dat ik veel meer plezier aan mw1 heb gehad.
     
  8. Remco

    Remco Guest

    Dan moet je die gewoon weer gaan spelen, doe ik ook :)
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha, WOUW5 killen met een predator terwijl hij als laatste over was en coldblooded had. :+
     
  10. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu al een tijdje met SitRep Pro omdat ik probeer alle challenges te halen en ben er achter gekomen dat het erg afhangt van de map en van je tegenstanders af of je er wat aan hebt.

    Op de grote buitenlevels zoals Overgrown of Wasteland heb je er weinig tot niets aan. Op bijvoorbeeld Crash, Storm of Favela kan het ontzettend handig zijn wanneer de tegenstanders weinig of geen Ninja gebruiken. Gebruiken ze dat wel, dan switch ik naar een class zonder SitRep.
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, ik voelde me echt genaaid.8)
     
  12. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Ja hoor.. kills maken met de noobtube op HC mode. _O_

    Hoe slecht moet je dan nog wel met kogels zijn?
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  13. Remco

    Remco Guest

    Man, ik vind dat Increased Melee Distance echt pure stront. Gisteren werd ik geknifed door de muur van de loods in Scrapyard. 8)
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Door muren knifen kan ook zonder Commando. Maar het is inderdaad een stomme perk :{.
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Commando moeten ze er sowieso uithalen. Het is een shooter, geen knifegame..
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wayo gister ging ik met de headset op en sitrep pro een paar potjes spelen.
    Ik werd echt compleet gestoord 8)
    overal voetstappen ik had echt geen idee meer op een gegeven moment waar de tegenstander nou zat(oke ik zat dan wel bij hun spawn maar tering met headset op is het bijna eng om met sitrep pro te spelen).
    Voor de rest is sitrep wel echt heel handig, ik ga nooit meer dood door claymores en ik weet waar campertjes zich verstoppen omdat ze vaak een claymore bij een deur droppen :)
     
  17. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag even met Chaos gespeeld met FAL:lol:.

    Was echt lachen..... wij werden constant 1e en 2e in FFA.\o/
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Jij speelt met een modded controller, die FAL kan echt niet zo snel schieten...}:]
     
  19. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    :): ............ :emo:
     
  20. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij SitRep uitleggen? Heb dat nog nooit geprobeerd! Zie je dan gewoon op je map waar die claymores en tactical insertions staan ofzo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina