1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed

Discussie in 'Games' gestart door JJNL77, 21 mei 2015.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hij is al verkrijgbaar via EA-Acces.
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Idd, 10 uur trial met EA Access.
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vind ik een nette deal, 10 uur gratis trial! Koop deze game toch wel hierna.
     
  4. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Heb 'm dus gepre-orderd. Wel jammer dat je dus na de 10 uur trial niet meer kunt spelen. Geef me gewoon early-access of breng die trial gewoon gelijk met de release van de game uit, maar dit is ook zo halve bak.. o_O
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vinden jullie het wat mannen?
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ben ook wel benieuwd inderdaad @Ic3DFire give me info my friend!!!!
     
  7. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik heb 'm inmiddels 8 uur gespeeld. Het vraagt een leer-curve om de auto's juist te besturen, maar dan ga je er zeker lol aan hebben. Enige puntje, het is vrijwel altijd donker, waardoor er een bepaald duister sfeertje hangt. Jep, Underground, dat speelt zich nou eenmaal op dat moment af. Maar het is dus geen game wat je de hele dag gaat doen.
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik kan hier weinig aan toevoegen. Ik heb ongeveer 6 uur gespeeld en vermaak me prima, maar het is idd niet een game die ik 10 uur op een dag wil spelen :+.

    Paar kleine dingetjes zijn de cutscenes die erg van het niveautje GTST zijn, cutscenes die niet te skippen zijn, af en toe last van stuttering (komt vast wel een patch voor) en sjah, ik blijf het wel irritant vinden dat ik zelf niet mag schakelen. Voor de rest ziet de game er goed uit, customizen is goed gedaan, en het rijden voelt best goed aan als je er aan gewend bent.
     
  9. RudeRob

    RudeRob Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan je 'm vergelijken met Midnight Club LA?
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb hem nu ook gespeeld en de graphics ogen wat wazig ofzo, ik weet het niet. Ik haat het ook dat ik niet zelf kan schakelen want ik ben het cruiser type.

    vind de map ook ZEKER niet wat ze erover gehyped hebben, de map is namelijk niet groot, totaal niet zelfs.


    Dikke NOPE deze game.

    - Verkeer onrealistisch, rijdt altijd door rood ( wat is dan het doel van de stoplichten? )
    - Niet zelf kunnen schakelen
    -Wegen zijn altijd nat
    - Niet dynamisch, per gebied waar je rijdt veranderd de setting, dus alleen in de bergen is het vroeg in de ochtend
    - Vreemde infrastructuur
    - Geen L.A vibe ondanks dat deze game pretendeert zich daar af te spelen in de trend van.
    - Onzettend irritant hele tijd die telefoon
    - Cutscenes zijn niet over te slaan

    Klinkt mischien als een zeiker maar ik had echt gehoopt op een fijne NFS waarin je ook lekker kunt cruisen en dat is hier voor mij niet het geval door die minpunten.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2015
  11. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    De map is altijd te klein, tenzij we het over The Crew, of nog zo'n topper FUEL, gaan hebben. Zelf schakelen, nja, ik doe het in Forza altijd, maar ik heb in dit spel er nog geen behoefte aan gehad. Die wazige look is overal op toegepast, ook op de cutscenes, wat daarmee de film en in-game graphics dichter bij elkaar brengt. Stijlkeuze dus. Ik moest er in het begin even aan wennen, maar stoor me er nu niet meer zo aan.
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Wat mij weerhoud om over te gaan tot aanschaf is het rubber-banding effect van de AI.. heb nou heel wat filmpjes gezien waar het gewoon te erg voor woorden is.

    Het enige wat me tot nu toe interesseert is het upgraden. Dat is goed gedaan, voor de rest niet echt de 60 euro waard.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat is helaas zoals het in elke NFS is. Als jij crashed en de A.I. rijdt door, kun je ze vervolgens gewoon weer inhalen omdat ze zo goed als stil blijven staan. Evenals dat je gewoon niet weg kan rijden bij de A.I. (paar 100 meter, dan begint het elastiekje te werken). Als de A.I. voor ligt, zakken ze ook vaak voor het einde van de race een beetje in, zodat je makkelijk dichterbij kan komen (winnen niet perse).
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zitten er MP achievements in deze game?
    Kan het zo snel niet zien!
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Uh
    Sterker nog, ik stond een keer 5 minuten aan de kant om koffie te halen. En daarna haalde ik ze gewoon weer in!
     
    allstyles vindt dit leuk.
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Rubberbanding haat ik.
    Volgens mij gekomen toen Criterion (van Burnout) met NFS aan de slag ging. Haalt voor mij ook een hoop lol uit racegames.
    Goed rijden wordt niet meer beloond. Je kan super goed rijden en op het laatst nog ingehaald worden, of kut rijden en winnen. Dat geforceerde actie en spanning ligt me totaal niet. Mede daarom heb ik de laatste NFS delen niet of weinig gespeeld en sla ik deze denk ook over.
     
  17. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    is ie al te koop?. twijfel wel enorm of ik ga hale
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik koop hem pas als hij 20 euro is, iets dat gemiddeld zo'n 4 maand duurt bij NFS..
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    De game is een "Always online" game. hij wordt enkel online gespeeld, dus ja er zitten MP achievements in de game, namelijk allemaal!
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Met EA Access kan je hem al 10 uur uitproberen. Voor 1 maand kost het 4 euro, voor een jaar is het in verhouding een stuk goedkoper. Kan je even kijken of het wat is, zou je zo maar eens 60 euro mee kunnen besparen. :)
     

Deel Deze Pagina