1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ehm, een van de kritiekpunten van dit jaar is dat het makkelijker dan ooit lijkt om mooie goals te maken.
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Cursor-switch kan op twee manieren, (LB) voor de speler die het dichts bij de bal is, al laat deze optie behoorlijk te wensen over momenteel..
    En dan heb je (RS) om manual een speler te 'activeren', dit werkt iets fijner omdat je dat beter kunt anticiperen op loop/pass lijnen, maar in het heetst van de strijd selecteer ik toch geregeld de verkeerd man.
     
  3. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    nou mooi toch.
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben momenteel met beide demo,s in de weer. ( Pc) toch vind ik Fifa dit keer veel mooier en uitdagender dan pro evolution soccer. Het is nog te vroeg om met een echt oordeel te komen. Maar Fifa heeft zoveel meer.
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    en of er slechts meningen worden gedeeld, en de mijne is de volgende:

    cyrax jij hebt er de afgelopen jaren, ook tav pes2017, onsamenhangende meningen op na gehouden. en die meningen van je zijn ook nog eens bar slecht onderbouwd.

    ik, ik vind PES2018 het beste spel ooit gemaakt.

    mijn mening.
     
    Danny-DH, rubenpol007 en JoeBarbaroNL vinden dit leuk.
  6. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4

    Ik kan me ook niet vinden in zijn mening. Ik vind PES 2018 juist een vooruitgang tov 2017,alleen stompen de keepers soms de bal veelste veel in de voeten van de AI.
     
  7. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik vind Pes 2018 ook heerlijk. 2017 was niet mijn ding. Nu dribbelt het veel lekkerder en heeft het de juiste snelheid
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Mij bevalt PES ook meer dan prima alleen soms de keeper en mis wel de sfeer van Fifa, daar heeft Konami nog grote stappen in te maken.
     
  9. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Klopt al vind ik het al wel beter. Maar na een tijdje heb ik dat in FIFA ook al wel weer gezien. Wat ik wel vet vind in FIFA is FUT
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je doet dom. Zeker omdat jij zelf nogal goed je mening onderbouwt. Met je "ik vind PES 2018 het beste spel ooit gemaakt". Knap hoor. Ik geef aan waarom ik PES 2018 niet geweldig vind, kun je het niet mee eens zijn, maar je reactie is vrij stompzinnig.

    Maar hey, het is okay man. Geniet van je game. Ik blijf het afzeiken, zolang ik daar zin in heb. Mooi he?

    Enne, ik vind 2017 dus wel goed. Daar was ik wel duidelijk in lijkt me.
     
  11. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Tss, fanboys.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik vind m echt top! speelt lekker weg tot nu toe. Ik hoop wel dat ze de keepers nog patchen. voor de rest online nog niet geprobeerd misschien dit weekend eens proberen :)
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mijn post over PES 2017 toen:

    En dan jouw reactie op mijn post over PES 2017:

    Duidelijk zo? Niet meer tof doen en mij persoonlijk op die manier aanspreken omdat ik niet dezelfde mening heb over je geliefde spelletje. En dan met onzin komen over een onsamenhangend en slecht onderbouwde mening. Beetje op de man spelen uit het niets. GTFO
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dus @Cyrax , als je 150 potjes hebt gespeeld ( inclusief met wat voor jou de beste manier van mannetjes selecteren is ) dan lezen we van jou wel weer een preview, nietwaar? :)
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zit op 50 a 60 potjes. Online en offline vs human. Ik ben, vind ik zelf, al duidelijk geweest wat ik ervan vind haha. Ik verwacht daarin weinig verandering. Maar ik speel het wel gewoon, ondanks de (voor mij) zware minpunten.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar jij schreef gisteren nog dat het selecteren met de rechter stick, bij positieve ervaringen, je oordeel nog kan bijstellen.
    Vandaar mijn post over die 150 games ;)
    Anders gezegd, heb je het al geprobeerd en zo ja, hoe beviel het?
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nog niet gespeeld, dus ik weet het niet. Maar de scheids en passing zijn ook niet je van het vind ik. Ik hoop dat de cursor switch beter voor me zal zijn, maar dan nog denk ik PES 2017 beter te vinden. We zullen zien.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Okee, ga dan nu maar 150 games spelen met rechter stick selectie :+
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :+ Ja baas! Ik ben benieuwd. Ik meen me trouwens te herinneren dat dit er vroeger ook inzat, want ik gebruikte het weleens volgens mij. Maar dat is al jaren terug.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, klopt, het zou zelfs in PES 2017 hebben kunnen zitten, maar in PES 2018 vind ik het toch een goede manier om te selecteren als het met de 'gewone' manier niet goed werkt. Zeg maar een fail-safe :) Dit in combinatie met een goede strategie ( zie mijn strategie van een paar bladzijden terug ) en je verminderd het aantal slechte verdedigende acties drastisch!
     

Deel Deze Pagina