1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Naar mijn inziens totaal niet. Wat myClub extraatjes en thats it.
     
  2. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je kijkt wat het kost om aan vergelijkbare spelers te komen die je extra als bonus krijgt in tijd of myclub coins is het de moeite waard wat mij betreft. Heb ook de Barcelona Edition besteld vorige maand, ben benieuwd. Demo speelde wel lekker.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik kan het niet helpen, maar ik blijf MyClub maar een gekke game-mode vinden :+
     
  4. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Dat klopt wel ja. Kan er moeilijker inkomen vergeleken met FUT van fifa. Maar goed, ik zal wel weer volledig voor de master league gaan. Geweldige speelmodus :)
     
  5. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Als ze de regens fixen wel ja
     
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Sowieso master leauge, al hoop ik wel dat het nu alleemaal weer wat interactiever word en dat er nieuwe dingen worden toegevoegd. FIFA heeft ultimate team goed voor elkaar en Pes vooral offline.
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Quickmatch is alles wat een voetbalgame nodig heeft voor mij, rest is overbodige luxe. :+
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik bedenk me net dat ik in september/oktober waarschijnlijk in hong kong ben, dus met een beetje mazzel/goede planning kan ik daar de game dan op release oppikken... Scheelt hopelijk toch weer 10-15 euro ofzo.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zolang de Xbox geen option-files ondersteund is de PS4 eigenlijk de enige optie.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, of je moet niet geven om die option-files. Ik speel bijvoorbeeld veel met de Zuid-Amerikaanse teams die meestal wel gelicenseerd zijn.
    Ik heb je lang niet gezien op dit topic, Rivanov :) Mogelijk kom je veel in andere topics, want je hebt wel een enorme berg posts, zie ik!
     
  11. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik hou het lekker bij de nederlandse competitie in de ML. Heerlijk om een Wellbeck in de spits te hebben staan bij Feyenoord, en Sturridge als Links voor. En gelijk Nelom verkocht :p.

    Wie gaan hem trouwens allemaal op de PS4 spelen?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, dan zou ik alleen daarvoor een PS4 moeten kopen :) Dus voor mij wordt het de Xbox One of de PC-versie, waarvan gezegd wordt dat daar dit jaar veel nadruk op wordt gelegd.

    Over Nelom gesproken, ik heb het idee dat Nelom's (voor-)ouders hun naam hebben gewijzigd, want 'Nelom' is het omgekeerde van 'Molen' !
     
    Dranx vindt dit leuk.
  13. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Voor mij zowieso de PS4 en mijn oudste zoon gaat hem voor de Xbox one halen. Die ga ik nog wel een keer checken. Zal thuis een leuke couch co-op worden want de 1 na oudste is ook steeds meer geïnteresseerd in voetbalspelletjes ;)

    En wat Nelom betreft, zou heel goed kunnen!
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb op Digitaalgras uitgebreide info gepost over de Braziliaanse League, met veel screenshots!
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2017
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Option Files zijn meer dan alleen shirtjes natuurlijk.
    Ik vind het in Master League leuker om bestaande spelers te scouten uit bijv. Duitsland.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Option files zijn alles wat je met de editor kan veranderen. Dat klopt. Ik hoop overigens wel dat bij 'herboren topspelers' ze de attributes een beetje lager zetten want die waardes zijn in de ML veel te hoog.
     
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Geen herboren topspelers! Random generated youngsters. Anders is elke master League maar 2 jaar speelbaar.
    Dat is echt mijn grootste ergernis al jaren (oeps mijn laatste 3 comments ook zie ik) en ik kan nergens terugvinden of ze hier nu iets aan gedaan hebben.
     
  18. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Een maandje nog..... Damn wat duurt dat lang hahaha.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, maar de demo zal wel net na Gamescom komen, dus ergens in week 34, dus tussen 21 en 28 augustus...
    Dan heb je in ieder geval iets.
     
  20. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja dat is waar. 26 augustus ga ik naar Gamescom, kijken of ie daar te bespelen is :)
     

Deel Deze Pagina