1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf, hoe vliegen jullie dan?
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de juiste wagens flink tegen elkaar knallen, heb ik ook één keer gedaan met 2 TVR Cerbera Speed Twelve's en 1 Lambo Miura en daar ook mooie foto's van (in het spel). Alleen is die kat-en-muis mode al te downloaden dan? :)
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Snike, gewoon flink hard botsen (het liefste tegen een muur op).

    @Mika, nee, maar je kunt nu toch ook al gewoon spelen ;)
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar, en dat moet ik binnenkort eigenlijk ook maar weer eens doen. :)
     
  5. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar en met welke auto ik makkelijk die badge kan halen waarvoor je 2(?) seconden in de lucht moet blijven?
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Er zit ergens een baan in Tokyo waar een mega jump in zit. Ik weet niet uit mijn hoofd wel circuit dat is, maar iig in Tokyo. Wat je ook kan proberen, maar waarvan ik niet zeker weet of dit wel 2 secondes zijn:

    Half F1 circuit Reversed: Laatste bocht afsnijden
    Tokyo, Bark to the Sun: Volgas rechtdoor bij bocht 3
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Hey ik heb sinds vandaag eindelijk Xbox Live \o/ Nu heb ik de eerste maand gold :)

    Nu is PGR3 mijn enigste online spel, maar ik vind dat niet erg omdat het nog erg leuk is, ik snap er alleen niet veel van.

    Ik heb de Caddilac en de Vintage gedownload, kan ik daarmee niet racen online maar alleen in Race Against the Clock? Bij Online career zag ik namelijk de auto's er niet tussen staan.

    Ik vraag me ook af of het normaal is dat er niemand is in online career. Ik heb maar 1 keer geraced daarin. Ik moet steeds een hele tijd wachten wil iemand in de lobby komen. Kan dit ook sneller?

    Hoe race je online tegen je friends? En euhm mag ik een paar van jullie toevoegen ik heb geen friends *) Voeg me maar toe als je wilt Gold Rush NL
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Online career is fucked up nadat de game gepatched is. Het duurt bij iedereen een eeuwigheid voordat je een paar mensen in de lobby hebt.
    Ik weet niet of je cars uit speedpack kan gebruiken in online career. Komt omdat ik dit nooit meer speel :9 (zie reden die jij noemt)
    Friends kan je joinen door
    Guide button --> Friendslist --> kies friend --> join session progress (alleen als het een joinable game is)
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet wel hoe je een friend moet toevoegen ik moet alleen nog vrienden zoeken :)

    De achievements die je online moet halen die kan je toch alleen maar via Online Career halen toch? Dat is dan wel zuur als je elke keer zo lang moet wachten. Dan word het nog een lange klus om ze allemaal te krijgen.

    Nja schijt aan ik voeg gewoon een paar mensen hier toe. Iemand die nu wilt racen?
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Voeg mij maar toe :)
    Ik maak wel een room aan en zal je wel een invite sturen ;)
     
  11. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik hem al ik 3 keer op rij winnen vond ik het moeilijkst gelukkig kwam ik drie keer bij dezelfde in een level met 1 tegen 1
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de auto in de solo career eerst in je garage hebben staan voordat je de auto in online career kan gebruiken :)
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net weer een tijd gespeeld in de online career. Het duurd echt té lang voordat je kunt starten. Soms duurde het ongeveer een kwartier! Verder zitten er inderdaad veel te veel mensen die gaan beuken. Ik sta nu pas in leage 17 en heb er pas 1 gewonnen ik ben dan wel een noob maar het kwam ook erg vaak door mensen die maar beuken.

    Ik wil wel eens tegen friends rijden. Niet dat ik dan ooit van mijn leven 1e word maar leuker lijkt me het wel.

    Hoe komt er onder je zone de 5 laatste games? PGR3 staat er nog steeds niet het balkje is nog helemaal leeg. Ik speelde wel online...
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Aha u bent dus Gold Rush :). Ik heb je geaccept, dus binnenkort word je wel een keer geinvite :)

    XboxDashboard --> laatste optie. Je hebt ingesteld dat mensen dat niet kunnen zien. Je meot het ergens kunnen veranderen.
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    @ Pietlut, Nee 3 keer op een rij winnen is totaal niet het moeilijkste. Ik had maanden niet gespeeld en gister haalde ik gewoon 8 keer na elkaar de overwinning. Ik ben nu rank 21 ofzo Leage 7. Dat moet echt wel leage 3 kunnen denk ik. Ik win bijna altijd tegen de Hotshots.

    @ Metal Mark, Ja ik dacht laat ik stoeptegel ook maar toevoegen.. Ah oke dan zal ik dat dalijk in de opties even veranderen :)

    Gotham TV is toch hopelijk niet leeftijd gebonden hoop ik hé? Ik heb me gewoon als 17 jarige ingesteld maar ik kan niemand bekijken in Gotham TV... Anders kan ik dat pas over een klein jaartje bekijken :|

    Late Edit: GVD man wat een stomme beukers. Ik start en ik word gelijk van de baan gebeukt door een of andere staatsmongool. Ik kom nu niet verder als Leage 7 dankzij die irritante mensen. Ik geef ze soms gelijk een slechte rating. Bah echt niet leuk gewoon.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  16. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    éh, ik speel ook PGR 3 als je me wilt toevoegen is het goed hoor:D

    Gamertag: Rutger360

    kunnen we een keertje samenspelen:thumbs:

    ennuh even voor de duidelijkheid ik ben geen "straatmongool" die iedereen van de wegafbeukt hoor;) *)
     
  17. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ben iedere avond online dus stuur maar ff een message als je wilt racen

    (sorry voor de dubbelpost)
     
  18. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    wou het toch een keer proberen om t op te pakken met pgr3. maar t kan mij (opnieuw) niet boeien. live career duurt inderdaad veels te lang!!! zwaar irritant.

    ..wacht nog steeds op de backwards compatibility update, maar denk niet dat die er komt voor pgr2. Ze weten gewoon dat iedereen teruggaat naar pgr2.
     
  19. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat beuken is inderdaad vet irritant vooral die fransen :'-( En ik had ook de hele tijd dat ik niet meer een leage hoger kwam en ik was beter en raceden in classe A maar toen ben ik classe B gaan doen en daar klom ik weer in leage. sta nu in leage 6 ofzo maar komt meer omdat ik niet meer zo vaak online ben. Dus ik weet niet of je er wat aan heb maar toch...
    en ander gewoon terug beuken of ze blokken met onsportief gedrag :{
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  20. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die fransen zijn dat inderdaad meestal die zo smerig beuken , ik speel al sinds 2 dec 2005 (dag1) dat spel online ... met 'terug beuken' bereik je meestal niet zo veel omdat je daardoor veel snelheid verliest tov je andere rivalen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina