1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] The Legend of Zelda - Breath of the Wild

Discussie in 'Games' gestart door CrazY, 28 feb 2017.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die optie dat je op de map kunt zien waar je geweest bent, komt die ook als gewone update ?
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dat is een DLC ding, "Hero's Path Mode" zit in Pack 1, dus ik neem aan dat je dit niet krijgt als je geen DLC pack 1 hebt.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, dat is wel matig... begin het overzicht wat te verliezen :)
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Sinds gisteren ook begonnen met deze relatief onbekende indie van de Japanse studio Nentondi (ofzo). Best een leuk spelletje. Je ziet wel dat het grafisch wat moeite heeft op de Switch, met frame-drops in bepaalde gebieden, maar er zitten grappige elementen in, zoals het koken. Dat wapens steeds kapot gaan is nogal irritant, en qua button-layout op de (pro) controller valt er ook wel iets aan te merken, maar hopelijk vermaak ik me er nog een paar weekjes mee.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja dit is eig het Zelda topic maar oke man.
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Necromasters zijn jullie...



    4K 60 FPS experience… :9
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat doet de term 4K 60fps alleen niet echt eer aan... Technisch gezien nog steeds heel lelijk, vooral hoe verder je de speelwereld in kunt kijken.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    De graphics zijn minimalistisch en het gebied is heel uitgestrekt. Ik vind vooral de woestijn (o.a. vanaf 4:05) erg mooi gelukt. Maar de draw distance is inderdaad niet heel erg ver en dat valt vooral op in het bos. Dan zie je op een vlakte veel popup van bomen en gras (dat is waar jij op doelt denk ik). Desondanks mooie grafische upgrade t.o.v. het origineel. Als ik al niet zoveel games op mijn lijst zou hebben staan zou ik deze versie best weleens willen uitproberen. De gameplay lijkt me namelijk erg goed. En de Switch emulatie is al best strak.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2020

Deel Deze Pagina