1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [​IMG]


    We hebben er even op moeten wachten, maar hij ligt nu eindelijk in de winkels: De Xbox 360 Elite.

    Enkele specificaties:
    • Elite kost 449-499 euro
    • 120GB HDD is ook los te koop
    • HDD krijgt een transfer kabel, zodat je je gevens kan overzetten (ook handig voor een ring of death)
    • HDMi en Component kabels worden meegeleverd
    • Geen koelere chip (de bestaande hardware wordt gebruikt, als de chip er in zit dan laten ze dit ook niet weten)
    • Geen stillere DVD drive (de bestaande leveranciers worden gebruikt)


    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    De volgende packs zijn op het moment verkrijgbaar:

    Core Pack
    Xbox 360
    Controller met draad
    64 Mb memory unit.

    Premium Pack:
    Xbox 360
    Draadloze controller
    Headset
    20 GB harde schijf
    Component HD AV Cable

    Elite Pack:
    Xbox 360
    Draadloze controller
    Headset
    120 gigabite harde schijf
    Component HD AV Cable
    HDMI cable

    Binnenkort zal de Premium Set een nieuwe naam krijgen: Pro. Deze xbox heeft het Zephyr moederbord van de Elite en krijgt dus een HDMI poort. Daarnaast is er een nieuw moederbord in ontwikkeling, codenaam Falcon. Deze heeft ook HDMI, maar daarnaast ook een 65 nanometer chip (i.t.t. de huidige 90nm). Dit om onder andere overhitting tegen te gaan.

    [​IMG]
     
  2. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie starpost. Vind het erg jammer dat bepaalde slordigheden nog steeds niet zijn opgelost met de elite. Maar dat zal wel goed komen met de Falcon. :)
     
  3. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    over welke slordigheden heb je het dan?
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij komt grotendeels van Fardo. :+

    En @ Aaron88, ik denk dat hij bedoelt dat de Elite nog steeds een 90nm chip heeft die veel warmte produceert. En dat de dvd drive nog niet stiller is. :)
     
  5. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    aha op die manier..

    Eerlijk gezegd wordt ie niet zo warm en het geluid valt wel mee in vergelijking met de premium
    Maarja, het kan altijd beter*)
     
  6. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, beter goed gejat dan slecht bedacht laten we maar zeggen. :+ Ik vind hem nog steeds mooi. :)


    Je hebt sowieso meer kans dat je geen problemen zult treffen met de 360 dan wel. Maar goed, ik had zoiets van: als ze nou toch bezig zijn met een nieuwe 360, laat ze dan ook meteen alle kleine slordigheden van de kaart vegen. ;)
     
  7. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    kan je nu ook geen hdmi kabel los kopen en op de "normale' 360 plaatsen?
     
  8. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
  9. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is inderdaad niet zo heel erg stil nee! Naja, hij is wel mooi \o/
     
  10. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu sinds 1.5 week een Elite. (Lo no: 0728 ). Ben er zeker tevreden mee \o/
     
  11. Jerudo :D

    Jerudo :D Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    dus je kan deze gewoon aansluiten via SCART? (ik heb namelijk niet zo'n superdeluxe TV:9)
    en zit hier ook zoieso die extra heatsink in?

    Alvast bedankt:thumbs:
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja en ja.:b:
     
  13. Jerudo :D

    Jerudo :D Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi, nog even doorsparen en dan ga ik em meteen kopen*)
     
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ja, en ja, maar als je hem via scart gaat aansluiten kan je net zo goed een Premium kopen (via Xbox Home met 4 spellen voor 370 euro). De Elite gaat meer om HDMI en de 120GB.
    Zelfs als je die 4 games niets vindt, kan je ze voor 90 euro op marktplaats zetten en heb je een Premium voor 280 euro.
    Maar als je persé een mat-zwarte kleur wil en 120GB, geef dan gerust 200 euro meer uit ;).
     
  15. Jerudo :D

    Jerudo :D Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm daar zeg je wat:9

    maar dan heb ik geen extra heatsink.. maar als ik mn 360 gewoon goed neerzet(metalen kastje met overal kleine ronde openingetjes) raakt ie niet oververhit toch?
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De mijne is nog nooit overhit geraakt. Heb ook nog nooit de Ring Of Death gehad (Launch 360)
     
  17. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet te vroeg juichen, mijn launch 360 heeft het vrijdag begeven ;)
     
  18. nadian

    nadian 360 4 life

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ej Gaste !
    Mijn premium xbox 360 is een tijdje trug verrot gegaan (Ring of death) maar ondertusse kocht ik alvast een Elite xbox (oude verkope !) Het was een premium set die gewoonlijk aardig wat geluid maakte (de vent/dvd rom) nu hij terug is heb ik een xbox die STIL !! STIL!!! STIL!!! is ! egt je hoort em gewoon NIET bijna, die nieuw en dure ELITE daarnaast maakt bijna een tering herrie vergeleke met mijn "oude gerepareerde xbox' Geven ze tegenwoordig nieuwe onderdelen voor de oude die (stiller/beter) zijn dan de nieuwe elite !? Vind dit heel erg raar.

    Mijn xbox was trouwens wel snel gerepareerd, 1.5 week en er zit een nieuwe Ventilator en DVD rom in want et maakt gewoon een ander geluid. (ook als ik er een game indoe en hem close dan hoor ik een piepje en verders NIX)

    Ook vraag ik me af hoe het komt dat mijn ELITE aanzet knop soms indrukbaar is (zoals mn oude) en soms al aangaat als ik em net aanraak dus het leek voor mij bijna een touch button :confused: Na een tijdje moest ik hem (dieper) indrukke en nu weer zo licht indrukke heeft iemand dit ook ??


    Ps: mooi plaatje tog ;D (afbeelding onder naam )
     
  19. Jerudo :D

    Jerudo :D Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Je premium ging dus kapot? en toen kocht je ondertussen (tijdens de reparatie!?) maar even een elite?? GAST, GELD TEVEEL??:9

    En ja, de aan knop kan soms stroef zijn bij de elite.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2007
  20. nadian

    nadian 360 4 life

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen geld teveel, te weinig zelfs !
    Maar ik wist dat ik de oude gelijk kon verkopen als hij terug was dus kon ondertusse nog fftjes lenen bij mn eigen spaar rekening :+

    PS: ook te weinig geld voor een uberhaupt aardige Tv (heb nu een klein oud rot ding |:- 8) )


    Maar toch hoe komt het dat die premium van mij egt gewoon STIL is en die elite blaast als een gek :confused: (Dvd-drive + Ventilators)
     

Deel Deze Pagina