1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox overroelt NGC in Europa?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WouteR, 27 okt 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g

    Nu overroelt Xbox de NGC.. toch? }:]
     
  2. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    aaaaaaaaaaahhhhh

    En ik dacht dat wij Xbox fans ongeluk had omdat we zo lang moeten wachten.....die Nintendo gasten gaan het nu helemaal krijgen nog 6 maanden extra!!!....... suckerz :cool:
     
  3. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    en jullie geloven dit? Nou ja, de releasemaand blijft maart
     
  4. Terry

    Terry Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht....Geloven jullie dat nou echt???
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    HOHOHO (nee niet de kerstman) : Ik weet ook al dat het waarschijnlijk gewoon onzin is :) maar toch, Nintendo heeft WEL gezegd dat Europa hun #3 afzetmarkt is.. (dus de laagste :)) ok Europa zal dat ook wel zijn voor MS, maar Nintendo laat die echt enorm blijken..
     
  6. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, ik heb m'n bronnen bij Nintendo. Natuurlijk is Europa de laatste markt omdat alles hier in verschillende munten is en met verschillende wetten en talen; maar qua geld is hier het meeste te rapen. Geloof het of geloof het niet, in Europa zitten meer gamers dan in Japan. Gisteren stond op de Nieuw Zeelandse site van Nintendo de launchgames van de Euopese launch en de datum. Dit om de geruchten de kop in te drukken. Dit is inmiddels al verwijdert en wordt dus gedekt door een zogenaamd ongelukje. Ookal was het in opdracht van Nintendo zelf. Er is zelfs geen reden waarom men de launch naar september zou verplaatsen en al helemaal geen reden om in juni te releasen. Dit gerucht kwam van op een Xboxshow, door een onbekend iemand voor onbekende redenen. Niets waard dus, hebben wij dus een reden om dat te geloven nee.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat was die launchdate dan?
     
  8. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    8 maart, trouwens ook de datum waarop EA SSX tricky van plan is in Europa voor de GCN te releasen
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hmm, slimme zet van Nintendo om wat door te laten schemeren..
     
  10. Vegeta

    Vegeta Guest

    Xbox de NGC overrule? Laamenielache!!! Alleen al gezien de prijs gaan ze al flink onderuit! Dan nog de launchdatum die wat later zal zijn, dan nog eens die stabiliteitsproblemen die mede zorgen voor latere data en wantrouwen naar het product. En dan vind ik persoonlijk dat NGC ook nog eens meer betere spellen heeft. Natuurlijk ieder z'n eigen mening, maar de NGC loopt voorop in de polls en andere consimenten tests :D:D:D.
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    De Xbox is stijger nummer 8 op de zoek querrie van google.

    en #29 in de top 50 van lycos, waar de gamecube nog net niet op komt en de ps 2 op #39 staat...


    ik vind alle consoles cool, maar het is gewoon een kwestie van welke spellen je wil welke je koopt, er is mark genoeg voor alledrie.

    persoonlijk gezecht vind ik de PS2 niet interresant, de gamecube ook niet. Komt niet omdat ze lelijker zijn of inferieur, maar omdat ik de Xbox spellen leuker vind.

    Ieder zijn eigen console zeg ik maar.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2001
  12. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dûh, waarom denk je dat in de zoekmachines de X-box hoger staat? omdat ze veel slechter te vinden zijn :D! Er bestaan al vele jarem Nintendo sites, das logisch, de X-box is maar voor het eerst, vandaar....

    En WouteR, dat de Europese markt niet het minst belangrijke markt is voor alle consoles is meerr dan logisch, kun je dan daar uit zo in eens op maken dat de Gamecube uitgesteld zou worden naar September :confused:? Als we die manier van redeneren zouden gaan gebruiken zou de X-box niet eens uitkomen :p
     
  13. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet dat Nintendo niet alleen Gamecubi is...Pokémon blijft van Nintendo, net als Mario enz. Elke Pokemonfan zal de nieuwe Pokémon op de NGC willen spelen. Als dit er een paar miljoen zijn...$_$
    Op hoeveel staat de GBA, mensen met een GBA zullen sneller een GCN kopen omdat ze deze dan kunnen linken aan hun GCN. Als je realiseert dat er nu al meer dan 10 miljoen GBA zijn verkocht dan kun je nemen dat daar 1/5 een GCN van koopt.

    Nintendo heeft een netwerk en door franchises verkoopt de GCN
     

Deel Deze Pagina