1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

10 mooie jaren, Cookie stopt

Discussie in 'Xboxworld.nl : Aankondigingen' gestart door Cookie, 2 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Goedemiddag allen,

    Na lang twijfelen heb ik besloten om mijn taken als Admin neer te leggen. Het waren 10 fantastische jaren, waarvan ruim 7 als crewlid, maar aan alles komt een eind. Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor het vertrouwen en de steun welke ik in de afgelopen jaren heb mogen ontvangen, dit is altijd een mooie motivatie geweest en tevens ook de reden waarom ik dit zo graag heb gedaan.

    Ook gaat mijn dank nog uit naar @Nightbringer voor al zijn werk voor de nieuwe website en zijn rol binnen de crew. Daarnaast zal ook @NeonovA zijn taken neerleggen. Misschien niet iemand die veel posts heeft geplaatst maar wel iemand die ook een belangrijke rol heeft gespeeld in de ontwikkeling en het onderhoud van de nieuwe site.

    Nogmaals alle leden, zowel binnen als buiten de crew, bedankt voor de mooie tijd en ik wens jullie nog alles succes met de nieuwe site en alles dat de toekomst nog mag brengen.

    Groet,
     
    RemcoM, ColdzeroNL, L.A. en 24 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina