1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    New Engeland Patriots - Los Angeles Rams it is.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    De 2 meest gehate teams, zaten ook rare calls gisteren bij.
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Las iets over een overtreding van Nickell Robey-Colema die niet bestraft werd waar dat wel had gemoeten.
    Ik kijk overigens maar één keer per jaar American Football..
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb die maandagochtend al vrij genomen op werk!
     
  6. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Waarom neem je de moeite om vrij te nemen van werk als je maar 1 wedstrijd per jaar kijkt? Zo interessant vind je het dan ook niet lijkt me.
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Kijk altijd met vrienden samen. Bier en snacks er bij en dan de wedstrijd kijken.
    Gewoon die hype volgen. En dan is 7:30h fris en fruitig op werk verschijnen toch lastig.
     
  8. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Ok. Snap dat je dan niet fruitig op werk kan verschijnen. Begrijp alleen niet dat je het de moeite vindt om een vrije dag op te offeren voor alleen maar 1 wedstrijd om de hype te volgen. Waarom dan niet gewoon lekker op een zondag om 7 uur 's avonds een wedstrijdje kijken. Superbowl valt vaak toch tegen qua spel (niet qua spanning).
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Huh valt toch wel mee? Uiteraard, je hebt tijdens de playoffs altijd wel games met epischere standen, zoals de championships van dit weekend, maar vind het raar om de SB zo te downplayen. Ik snap best dat je niet het hele jaar NFL wil volgen, duurt lang, tijdrovend en irritant schema voor ons Europeanen. Als je dan toch 1 wedstrijd uit moet kiezen kies je toch voor de finale? Dat is gewoon het vetst. Ik volg NFL alleen beetje vanaf half december tot de SB, en alleen de SB heb ik afgelopen jaren live gezien.
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Superbowl blijft inderdaad altijd/beter leuk live in {good} company (ook vaak het enige moment waarop je mensen kan vinden om mee te kijken). Af en toe zit er dan zelfs een almost fun commercial tussen i.p.v. enkel de Progessive, GEICO, USAA insurance providers tegen mekaar op, maar als ik in regular season eens niet live kijk blijft het toch steeds weer een opluchting om de match dan uitgesteld te kijken zonder commercials; ~2:10u i.p.v. 3u.

    Chiefs-Rams was leuk geweest, do-over van arguably de beste game van het seizoen.
     
  11. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Er is veel spanning en de entertainment waarde is hoog maar de kwaliteit van het spel is niet altijd even hoog (vind ik zelf). Maar ik heb het niet perse over NFL. Als ik een sport interessant genoeg vind om ervoor 's nachts op te blijven en zelfs een dag vrij te nemen van werk, dan wil ik de league ook wel meer volgen en meer wedstrijden te zien. Maar dat is gewoon mijn mening.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    @Burt Macklin Genoten? :+
    Was over/under iets van 55? Wel jammer maar tactisch erg sterk las ik.
     
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Was een mooie avond, toch even de laagste uitslag ooit van de Super Bowl meegepakt.

    Stond verdedigend allemaal erg sterk!
    Edelman ging wel erg lekker in tegenstelling tot Goff.
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Was toch een van de bedroevenste SB games in recent history, wat een domper op een seizoen met niets dan high scoring offenses die het waarmaken.
     
  15. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Jep. En een goede defense game kan ook nog interessant zijn. Maar dit was geen goede defense game maar een matige offensive game. Je kan zeggen dat het door de defense werdt veroorzaakt maar dat was niet zo. Weinig turnovers, weinig sacks en wel redelijk wat yards aanvallend. Ook vrij weinig verschillende defense plays (Patriots) omdat ze met het enige wat ze deden precies wisten dat Goff er niet mee om kon gaan. Chicago heeft dat eerder dit jaar al laten zien. En McVay is dan ook ineens toch een conservatieve coach die buiten zijn standaard playbook niks kan bedenken (wat logisch is met zijn ervaring).
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Toch maar een gek zicht die lege stadions.
     
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Komt door de corona
     

Deel Deze Pagina