1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het was meer een reactie van "goh verrassend"

    Toegeven, het was misschien niet het beste plaatje :p
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik speel al die indie games ook niet. Soms een half uur ofzo en dan heb ik er al weer genoeg van. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. De nieuwe line up spreekt me niet aan ieg ...
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Uhm nee, ik de eerste post gaf ik gewoon aan dat er niets voor mij bij zat, dit kan ik toch gewoon zeggen.
    Ik heb in die eerste post dan ook totaal niet aangegeven dat ik die kleine games niets vind.

    Als je aan mijn posts ergert dan moet je me maar negeren en anders moet je maar geen Sandy Vagina zijn.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wauw waarom denken mensen dat ik mij irriteer? Niet zo concluderen, want nu ben jij de enige met een schurende kut ;)
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Oh nee hoor, ik heb gelukkig nergens last van :)
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nice! 3 games die me wel leuk lijken (VH, Counterspy en Abe) dus leuke Plus deze maand voor mij!:thumbs:
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vanmiddag al een tijdje Counterspy zitten spelen. Bevalt me prima. Is typisch een game die ik nooit gespeeld zou hebben zonder Plus. Ik ga nu even OlliOlli 2 proberen, die krijgt goede reviews.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waar speel je hem op? Ik twijfel tussen vita en ps4.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik speel de games op de PS4.

    OlliOlli 2 is behoorlijk pittig zeg. Wel leuk hoor, maar je moet wel geconcentreerd spelen om foutloos te zijn en een behoorlijke score neer te zetten.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.416
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  12. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    helldivers is Starship Troopers the game :thumbs:
    Zag die opmerking bij een live van playstation stream staan,... dus toch maar gehaald O-)
    Pittige game, soort survival shooter en ipv zombies nu eens aliens :+






    Is er hier iemand die Disney infinity (2.0) heeft en mij misschien wil toevoegen voor de 4 player trophy???
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Rock Band 4 Coming to PS4 This Year!
    + Posted by Eric Pope on Mar 05, 2015 // Product Manager, Harmonix

    Hey gang!

    This is Eric Pope from Harmonix. All of us at the studio are beyond thrilled to announce today that Rock Band will make its triumphant return to living rooms this year with Rock Band 4 for PlayStation 4!

    [​IMG]

    I’ve spent years as a community manager playing our various installments of Rock Band around the world with fans at every event you can imagine. I’m as excited as you are to have the next evolution of the franchise, Rock Band 4, on the current generation of console hardware.

    Since we released Rock Band 3 in 2010, Harmonix has branched out, developing projects in a number of new areas including motion control, PC and even VR. With every new project, the studio has challenged the perception of what a “music game” can be, and learned a lot in the process. With those lessons under our belt, we felt like we were prepared to dive back into our beloved Rock Band series, and actually push the genre forward. We’ve landed on a design that doubles down on the core Rock Band experience fans love, while innovating on gameplay in some super exciting ways that we’ll have more to say about a little later this year.

    [​IMG]

    I know what you’re wondering right about now:

    “How about all those Rock Band DLC songs I bought on my PlayStation 3?”

    That’s a fair question! We’ve always been committed to the idea that Rock Band is a platform, and as such Rock Band 4 will support all your previous DLC purchases at no additional cost! (Be sure to thank our friends at PlayStation, because we couldn’t pull this off without significant work from them!)

    Meet the Team
    The Rock Band 4 team is comprised of an immensely talented group of veteran game developers. I’m honored and humbled to work with these folks every day. This video piece will give you a chance to meet some of the passionate people behind the game and understand why we think the time is right for Rock Band’s return.

    Make no mistake, Rock Band 4 isn’t a simple “next-gen remaster” of an existing game- it’s the next step forward for the series. I can’t wait to rock out with you later this year!
     
    Dribble vindt dit leuk.
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Elite Dangerous & Wasteland 2 also coming to PS4 :thumbs:
     
  15. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier heb ik heel lang op gewacht! Voor mij ook een van de redenen om een Xbox One aan te schaffen. Alle instrumenten zijn dan compatibel en mijn hele lijst met DLC staat op mijn xbox account.

    ION drum kit even opknappen en dan ben ik er helemaal klaar voor, kan niet wachten!
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wel zonde dat er geen keyboard meer in zit =(

    Meh. Het zou pas een leuke strijd zijn geweest als het Star Citizen was op de PS4, en Elite op de Xbox. (al is dat geen strijd eigenlijk, die slag is op voorhand al gewonnen door Star Citizen :cool:)

    Enige manier om mij aan ED op de ps4 te krijgen is door het cross buy te maken.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Was/is Elite Dangerous geen exclusieve titel van Microsoft? Ik meen dit ergens gelezen te hebben.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Timed exclusive, komt dus iets later naar de PS4
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Allebei erg goede titels. Wastelands 2 , of althans Wastelands, is de voorganger van Fallout. Grafische engine krijgt binnenkort een upgrade en de game krijgt extra content. GOTY edition.

    Ik denk dat Helldrivers vooral erg stoer is in co-op.
     
  20. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Absoluut een game dat het moet hebben van coop. 4 potjes gedaan met randoms. Erg leuk. Vooral de friendly fire maakt het vet en iedereen moet secuur schieten. Lvl'en, updraden en customizen helpt natuurlijk mee aan de drang om te blijven spelen ook.

    Tot nu toe vet. Maar een echte mening na zo kort spelen kan ik niet geven.
     

Deel Deze Pagina