1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 30 mei 2019.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hopen dat ze snel wat wapens gaan nerfen. Gewone Warzone is nu bijna niet te doen als je zelf ook niet met de DMR14 en dual wield Diamatti's speelt. Beide hebben echt een beste nerf nodig
     
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    true.. meestal gebeurt dat ook, net als die laatste markman bij season6 mw. Elke potje bam bam bam.. die harde knal van dat wapen hoorde je de hele tijd.. nerfed, en ineens veel minder aanwezig.. nu de laatste potjes kreeg ik de hele tijd die shotgun met firebullets ofzo.
    echt grrr

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb trouwens super vaak dat de Mac-10 blijft reloaden (Althans reload niet afmaakt en op 0 blijft staan na de animatie), jullie ook?
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Best goede manier van nurfen, prima
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Snap niet waarom het zo lang duurt om die freeze bij het pakken van je load-out er uit te patchen. Irritant
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    PS5 4K gameplay. Speciale vermelding ook voor het gedetailleerde positionele surround geluid, prima te beluisteren via een hoofdtelefoon. Zoals de op de vloer vallende lege kogelhulzen, iemand die een verdieping hoger de trap op rent en een langs het huis voorbij denderende metro. Extreem hoge kwaliteit beeld en geluid, zelfs in 2021.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2021

Deel Deze Pagina