1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chello kankt verbinding in omdat ik teveel download?!?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door enzowpablo, 16 nov 2004.

  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Bel op naar dat TV programma "radar" :)
    Zo ver ik weet heb ik geen datalimiet met chello... ik download weekelijks spellen/films en heb gelukkig nooit zo'n brief gehad.
    Maare chello is idd kut. Gister werd mn oude modem vervangen door een nieuwe (kostte me niets). De bode kwam alleen het pakketje brengen en ik ik mocht hem zelf instaleren..... Lukte natuurlijk weer voor geen meter dus heb ik weer een uur aan de telefoon gehangen. Nu doet het internet het wel weer (al is het zeker niet sneller geworden ofzo) alleen werkt het netwerk niet meer. Kan ik daar weer uren tijd in gaan steken in het weekend :mad::mad:
     
  2. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gelukkig DSL express van demon, werkt als een zonnetje en een FUP van rond de 150 gb per maand :D
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat je pa het toestaat dat jij warez gebruikt op een pc die hij nodig heeft voor zijn werk.
     
  4. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie neemt er dan ook chello en upc
    dan zoek je de problemen op :+

    Ik vermaak me prima met mijn ADSL pakketje :9
     
  5. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    heb van de week ook een nieuw modem gekregen. geinstaleerd, en netwerk deed het eerst ook niet, internet ook niet (op alle pc's ) . maar bij google het modem merk, en type intypen : Nl sites. en dan kom je bij Chelloo... nog iets uit. waar fans met een forum de oplossing hebben voor netwerk en modem goed instaleren.

    hoop dat ik je hiermee een beetje op weg help//..
     
  6. Curare

    Curare Xbox junk

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    damn ik zou helemaal flippe als ze zoiets bij mij flikken we leven met je mee:p.
    maare wat ik zou doen is als ik jouw was upc en/ of chello een baksteen(of nog beter een bom) brief sturen.

    en ze helemaal de geruzelmenten in schelden,
    en per direct je abonoment op zeggen ophouden met betalen en adsl ofzow(aangenomen dat je kabel van chello heb)
    van een normale provider(dus eentje die niks met upc te maken heeft
    (want upc is kut en ik weet dat ze dit vaker gefliktt hebbe) te maken heeft.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  7. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb door het omwisselen van dat oude modem van chello ook heel veel problemen gehad. Heb 2 weken geen internet gehad en dat kwam bijzonder ongelegen. Bovendien moet je tig keer bellen met de helpdesk en die zeggen allemaal wat anders en helpen je uiteindelijk toch niet. En de afspraken werden niet nagekomen. Er zou een monteur langskomen en die kwam niet en liet niets van zich weten enz.

    Dus ik wil nu ook ADSL, maar ik twijfel welke provider ik moet nemen. Het mag niet duurder zijn dan 30 euro per maand en het moet snel genoeg zijn voor 3 pc's en af en toe online spelen. Maar zeker niet vaak. Het gaat toch vooral om surfen, msnen en af en toe downloaden. Het aller belangrijkste is dat ik vrijwel nauwelijks storing heb. Betrouwbaarheid dus.

    Ik heb zelf Tiscali ADSL SMART op het oog :

    Snelheid in Kbit/s2496 / 320
    Géén datalimiet
    1-jaarsabonnement
    29,95

    Wie weet of dit een betrouwbare provider is of weet een beter ADSL abonnement voor me ? Ik zou hier erg mee geholpen worden.
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    mooie snelheid voor dat geld:),

    tiscali is volgens mij wel betrouwbaar...nog nooit klachten over gehoord eigenlijk.
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    vorige maand zelfde bij mij

    te leuk om te stoppen jaja
     
  10. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja tuurlijk, knal gelijk dat hele bedrijf de lucht in. De maatschappij verloedert in een rap tempo.
     

Deel Deze Pagina