1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Af en toe kan de ai wel erg dom reageren door bijvoorbeeld stil te blijven staan als je op ze schiet,en z,n collega lijkt dan ook niet te reageren.

    Dit heb ik echter pas 2x meegemaakt.
    Heb ook voorbeelden dat de ai soms erg goed kan zijn.

    Voorbeeldje:

    Ik sluipte achter een guard en doe vervolgens een stealth kill,3 sec later hoor ik z,n portofoon afgaan "Why arent u responding etc.."

    Vervolgens komt z,n collega die aan de overkant stond echt naar boven bij z,n pas vermoorde collega kijken en roept versterking.

    Ook proberen ze je echt te flanken en gooien ze zo nu en dan echt granaten naar je als een malle.

    Dus een echte slechte ai is het niet,wel zo nu en dan wat kleine fuck ups.
     
  2. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo uitgespeeld.

    Heb er 9 uur over gedaan op soldier level. Heb wel behoorlijk erdoorheen gerushed. Kan mezelf nooit inhouden om zo snel mogelijk het einde te halen. Aangezien ik wil weten hoe het afloopt.

    Maar morgen lekker op laagste niveau weer opnieuw beginnen en dan mooi lekker van alles gaan genieten. En eens op me dooie gemak gaan rond kijken naar al het moois:p.

    Vanavond ook eens ff tijdje aan de multiplayer besteed en dat beviel heel erg goed. Enkel sommige potjes waar je ontzettende lag hebt jammer genoeg. Hopelijk gaan ze hier nog ff aandacht aan besteden. Want het is 50/50 kwa speelbaarheid.

    Totaal cijfer van mij 8.5 voorlopig.
    Mocht de multiplayer leuk/beter worden wil ik hem wel een 9.5 geven.
    Enige wat ik jammer vind is kwa sp is dat je totaal niks met het personage hebt. Mocht dat wel zo zijn geweest had die wel een dikke 10 gehad.

    Ondanks dat heb ik echt zwaar en dan ook echt zwaar genoten ervan. Vond het best wel weer een frisse wind om te spelen. Het was echt totaal anders wat ik tot nu toe heb gespeeld. Had ook niet verwacht dat ik zo leuk zou gaan vinden.

    Dus hierbij petje af voor crytek:)
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je locale op nederland zet dan vindt 'ie minder snel mensen en gaat hij eerder wereldwijd zoeken in plaats van relatief lokaal. Dan kom je sneller bij een Amerikaanse host in een game. Ten minste, dat is wat ik denk uitgevogeld te hebben.

    Als je je locale naar UK verandert vindt hij vaker games die relatief dichtbij zijn met een goede connectie :)

    (ik kan het niet vaak genoeg herhalen :p )
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2011
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik heb hem ook op locale=UK (eigenlijk toeval vanwege de taal in Homefront, die wil ik niet op dom nederlands)

    Maar ik kan beamen dat het vinden van matches vlot verloopt op UK en nog geen spatje lag gezien ook. Heel soepel allemaal
     
  5. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, uitgespeeld. Zeker een strak spel, maar het is toch wel heel anders dan ik me had voorgesteld. Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat Crysis 2 is verworden tot een lineaire shooter, aangezien de vrijheid de eerste twee games (Crysis 1 en Warhead) juist zo geweldig maakte, aan de andere kant zeker één van de beste lineaire shooters van de afgelopen paar jaar.

    Crysis 2 doet namelijk wel goed wat het probeert te doen. De actie is goed gedoseerd en ieder level is geweldig opgebouwd. Er gebeurt echt constant wat en ik heb eigenlijk geen enkel saai moment beleefd in dit spel, wat toch wel bewonderenswaardig is voor een campaign van ca. 10 uur. De setting vind ik ook goed gelukt: zeer gevarieerde omgevingen die telkens weer andere gevechtssituaties creëren en eigenlijk alle bekende punten van New York die je zou verwachten, komen terug: het Vrijheidsbeeld, Wall Street, Central Park, Times Square, etc. Dat lijkt logisch, maar zelden is een game erin geslaagd om een setting als deze zo overtuigend te over te brengen. Visueel is het ook weer prachtig, al was Crysis 1 toch ietsje mooier, helemaal als je de geavanceerde tweaks in ogenschouw neemt.

    Toch zijn er ook nog wel wat minpuntjes. Ik vind het bijvoorbeeld jammer dat er, in tegenstelling tot de oorspronkelijke games, geen quicksave is. Sommige checkpoints zitten echt een behoorlijk eind uit elkaar en dan is het gewoon zo frustrerend als je alle vijanden met veel moeite uit hebt geroeid en dan per ongeluk in een gat naar beneden valt. De AI is af en toe ook problematisch; ze komen af en toe vast te zitten en reageren niet altijd op actie. Maar de stealth werkt dan weer wel heel goed, dus dat heft elkaar wel weer op.

    Al met al een zeer solide shooter, maar het voelt toch niet als Crysis. Dit had eigenlijk misschien beter een nieuwe IP kunnen zijn, al is dat marketing-technisch gezien niet zo handig.
     
  6. Corsa-Racer

    Corsa-Racer Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    vorige week al kunnen spelen
    tussen de stats zag ik nog net geen 8 uur staan ( uitgespeeld )

    geweldig spel dit
    nu alweer op de helft van de volgende difficulty
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Is de MP demo nog speelbaar?
     
  8. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18

    Nope
     
  9. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil deze game vanmiddag ook gaan kopen, maar eigenlijk meer voor het multiplayer gedeelte, is it worth it ?
     
  10. Forty

    Forty Guest

    Ja, al die mensen die zeggen dat MP zuigt zijn CoD fanboys of PC gamers die de consoles dood willen hebben voor een of andere reden.
     
  11. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik begin hem steeds leuker en leuker te vinden. De demo vond ik wel geinig maar niet de moeite.
    Maar nu ik er goed in begin te worden en de tactiek ervan begin te begrijpen. Is die wel heel tof.
    En sinds ik hem op local united kingdom heb staan speelt die heerlijk\o/.

    Mensen mogen me ook toevoegen voor de Mp. Aangezien er niemand uit me lijst dit schijnbaar leuk vind:mad:.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2011
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat klinkt gewoon cool inderdaad, mensen kunnen ook echt overdrijven merk ik al wel. Ik zal het volgende week wel zien, net mail gekregen van 4evergames dat ze mijn game opgestuurd hebben, jammer dat ze het gisteren niet verstuurd hebben maar het is wat het is...geen ramp.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat gebeurde toch al in MGS2? :+
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Wat is dat nou weer voor een enorm domme conclusie?:lol:
     
  15. Forty

    Forty Guest

    De conclusie van een fanboy.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kick die gasten dan. ;)
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    ff vraagje..op hoeveel frames per seconde loopt deze game nou? Op de PC hoeveel? En de 360/Ps3? Iemand lult dat 120fps op de pc mogelijk is..yeah right. 120fps bestaat toch niet?
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Waarom zou 120 fps niet bestaan? :+
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Omdat ik geeneen game daarop heb zien lopen? 8)
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    CoD 4 liep bij mij 140 fps op de pc.. Volgens mij ziet het menselijke oog na de 60 fps geen verschil meer, maar het bestaat wel degelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina