1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Fable was Only On Xbox, tot Microsoft besloot het voor de PC uit te brengen, maar dan moest Lionhead het Big Blue Box Studios weten te klaren met extra Quests, en omdat dit toch een lichtelijke tegenslag was voor het team, hebben ze besloten om Fable The Lost Chapters ook voor de Xbox uit te brengen.

    En de makers hebben het spel expres niet erg moeilijk gemaakt zodat er een goede sfeer ontstond. Jij, een normale boerenjongen die uitgroeit tot een legende. Z'n vader vermoord, z'n zusje waarzegster tussen rovers en je moeder gevangen. En jij, alleen, wist alles ongedaan te maken. Je groeit uit tot iets dat niemand zag komen, jij bent de gene die uit het niets Jack of Blades om ver weet te stoten. Maar dan? Wat kies je, neem je zijn plaats als duistere heerser over, of word je de held waarover nog vele jaren en decennia gesproken zal worden, als degene die het licht voor eeuwig terugbrengt!

    Fable is een sprookje, een mooi verhaal, een fabel! Maar Fable kan ook een verhaal van vuur en dood zijn, een nachtmerrie, maar des niet te min een fable! Een verzinsel! Zulke daden zullen nooit verwezelijkt worden!

    Ah, heerlijk, Fable is ge-wel-dig!

    Amen.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Pr-ach-tig.
    Amen. _O_
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dank u, dank u. *buiging

    :b:
     
  4. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er echt zooo'n zin in. Ik heb nu nog geen xbox 360, maar nu ik dit zo heb gezien weet ik wel dat ik er een ga krijgen*) :p
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had bij fable 1 nooit het idee deel te maken van een grote wereld. Dit simpelweg omdat er geen grote wereld was. Er waren alleen piepkleine gebiedjes die 2/3 uitgangen hadden als paadjes en in het midden een open iets waar je van paadje kon wisselen. Je kon niet zelf een pad door de wildernis nemen maar zat altijd vast aan die kleine paadjes. Om het geheel nog dramatischer te maken waren de laadtijden ook nog eens gigantisch. Verder vond ik het spel super vet, maar dit deed egt afbreuk aan het spel en de ervaring. Ook waren er heel weinig quests en was je dus wel heel snel klaar met het spel.

    Ik hoop dat deel 2 deze fouten goed maakt, en gewoon net zon sfeer in het spel stopt. Maar alles gewoon groter aanpakt en egt een wereld creeert. Ook mogen er iets meer vijanden en combos enzo in het spel en meer gameplay-tijd. DAn wordt dit zeker weer een toppertje*)
     
  6. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat had ik nouw ook.
    Als ze nouw net als bij zelda een groot landschap maken waar je op een paard kan rijden, dat zou helemaal vet zijn
     
  7. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa op een paard:C: Lijkt me echt vet. Denken jullie dat hij ook op de pc uit gaat komen? Ik heb gister die trailer gekeken, en ik had helemaal het fablegevoel:p
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu al 10x gezien.:D
    mensen willen altijd dat games er zo realistisch mogelijk uit komen te zien en dan vinden ze zo een spel mooi. fable 2 ziet er helemaal niet echt uit maar het is in zo een stijl gemaakt die alsnog zo goed is dat ie er kei mooi uit ziet.

    in het filmpje zag je ook zo een stadje veranderen van jong en rustig naar oud en druk. en als je een beetje goed luistert naar dat meisje, lijkt het erop dat het weer over hetzelfde stadje gaat als waar je in begon bij deel 1.
    ik hoop ook dat het weer vaak veranderd. (regen,sneeuw etc.)

    toch ben ik bang dat je weer laadtijden krijgt als je naar een ander gebied gaat. alleen zullen ze dan 2 of 3x zo groot zijn.
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen de nieuwe milestone is bezig (eindelijk na een maand :{ )
    Je kunt m hier bekijken.
    Deze keer geen korte samenvatting want ik moet m zelf nog lezen :b:
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Die milestone is gewoon een ander woord voor maandelijkse update. Je zult dus iedere keer een maand moeten wachten. ;)

    Ik heb mijn samenvatting hier geschreven. Haal maar weg als het spam is, ik kan het niet helpen dat ik voor de site schrijf...
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    T was allang bekend dat fable 2 weer in albion zou afspelen en groter zou zijn dus daar hoef je je geen druk over te maken.
    Over de laadtijden, ik had er nooit zoveel last van want lang waren ze niet, maar als ze weg zouden zijn zou ik er geen problemen mee hebben.

    @Hierboven ^^
    Eigenlijk was t beloofd elke week te updaten dus ik sta wel te kijken ja dat ze alleen een milestone hebben gedaan.. en voor de rest ik moet m nogsteeds lezen (druk druk)
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wie ben jij, om te oordelen over mijn anus..

    mag ik zeggen wat ik mee maak? als ik jou berichtjes niet lees omdat ze me niet interesseren kan het gebeuren dat ik wel eens iets mis:)
     
  13. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het meer 1 gebied gaat worden. Dus dat de laadtijden tussen stukken er niet meer is. Misschien maakt dat de laadtijd wel langer, maar hoef je niet steeds opnieuw te wachten. (Ik kan me nog Harry Potter 2 herinneren, nou die laadtijd, dat was pas lang te noemen:p)
     
  14. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh?

    Hehe ik heb t niet alleen gepost maar dat is al vanaf de eerste announcement van fable 2 bekend en al aantal xen in dit topic herhaalt ;)
     
  15. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al bijna een maand voorbij gegaan na de laatste milestone, binnenkort weer een nieuwe??
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kweet dat het een beetje laat is. Maar ik wou toch ff mijn zware respect voor de schrijver van dit geweldige stukje tekst tonen... bij deze!
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop het wel, kijk bijna elke dag. Ikzal morgen nog 's een kijkje nemen. :)

    Aha. :b: (Toch leuk :+ )
     
  18. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    doe ik ook, al vanaf de laatste milestone :cool:
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    weer een hoop fanaten:thumbs:
    hoop dat er een mp-functie in zit :D
     
  20. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of er al veel mensen zijn die dit gezien hebben, maar er is een filmpje waar ze laten zien hoe je bij het vechten gebruik kan maken van de omgevingen. En de kruisboog is er weer, waarmee je iemand aan de muur kunt schieten. Heerlijk.
    Het is btw een erg oud filmpje wat gelekt is, maar het is erg vet.

    http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=11470
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina