1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38



    Hey all,

    Dit topic is in het leven geroepen om nieuwe members de kans te geven zich ff voor te stellen aan de rest hier. :cool:

    Dus ben je nieuw? Zin om ff wat over jezelf neer te gooien? Vertellen waar je interesses liggen (zowel mbt tot games als niet)? Dan zit je hier goed.

    In elk geval welkom hier & have fun!



    Nog even een mededeling van huishoudelijke aard: Gelieve niet off topic te spammen hier als er toevallig nog ff niet gepost wordt :cool:


    Cheers!
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nou...

    Ik ben Pim en ik ben 19 jaartjes jong.
    Ik heb een heeeeele lieve vader en moeder, die goed voor mij zorgen.
    Ik ben ook een kei op school, de juf zegt altijd dat ik erg slim ben. Echt waar!
    Gisteren kreeg ik nog een sticker kadoo, was ik ook trots op en heb hem in mijn dagboek geplakt.

    En jullie?
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    En bedankt voor het goede voorbeeld pim -_-'
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Iemand moet het doen :cool:

    Was tenminste niet offtopic en al jullie lieve kindertjes leren mij kennen.
    Posten SCHNELL!


    Edit: anyways, go for it, misschien vinden mensen het interessant te lezen met wie ze hier nou te maken hebben :)
     
  5. richardkranen

    richardkranen GMR NL

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    zal me ff voorstellen 34 jaar jong en richard wordt ik genoemd, heb 2 dochters van 2 en 4, hond erbij en een vriendin die gellukig geen probleem heeft met gamen hahahaha.
    verder altijd aan het werk en pas om 11 uur sávonds online bij oa halo2, pgr3, cod2, pdz, graw. nou dat was het zo'n beetje mzl
     
  6. Bozza

    Bozza Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Morguh allemaal. Ik ben 23 jaren oud, heb sinds 2 weken een xbox 360. Meteen maar even 3 maanden xbox live aangevraagd om die feeling te krijgen. Moet zeggen dat het me heel erg bevalt. Heb op dit moment alleen maar Fifa RTWC en online spelen is echt grappig. Dus als iemand ooit gezellig potje wilt spelen.. de gamerstag is Sir Aaldoff (en neej, niet Adolf lol).
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb de topictitel even aangepast, want dit topic kan natuurlijk ook gewoon gelden voor members die hier al tijden rondhangen :cool:
     
  8. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    *Ligt nog steeds in een deuk _O_ *
     
  9. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Heu,

    Ik ben Frank, ik werd op 30-05-1986 uit ons mam gepoept dat is dus alweer bijna 20 jaar geleden. Ik werk en na gamen zijn mun grootste hobby's conserten bezoeken en rond hangen met vrienden. Eventuele Lowlands gangers kunnen zich al melden voor een avondje ouwehoeren daar net als afgelopen jaar samen met Pim, Graveheart en Dynamike.

    NEXT...
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    fffffa
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2014
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En de rest van je avontuur, o.a. op XBW? ;)

    Nou, ik ben Willem van Vugt, alleen dat zegt m'n nick ook al. Ik volg momenteel Vwo 2, maar zo het er nu naar uitziet ga ik volgend jaar naaar Havo3. Ik ben (vandaag) 14 geworden, en Metal Mark (hangt hier ook ergens op 't forum, de PUB bijvoorbeeld) schatte me 16 :cool:
    Ik heb sinds kort de Xbox360 met Oblivion, en ik kan niet anders zeggen dan dat het me bevalt. Nog twee pictures van mij en Metal Mark op de Gamexpo van 2005

    [​IMG]

    Rechts ben ik dus O-)

    [​IMG]

    Ondertussen is me haar wel stukje gegroeid afcourse :cool: (Wat een foto...)

    Verder speel ik 4 jaar Saxofoon en heb sinds vorig jaar een eigen instrument, speelt erg goed en naar mijn mening beter dan het huurinstrument. Ik ben een maandje geleden begonnen met Jazz-Cursus, en het bevalt me zeker! :)

    Dat was 't ongeveer, voor meer info voeg je me maar toe aan MSN ofzo. ;)

    _0/
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2006
  12. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    mehh
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  13. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    knulletje van 16 jaar, en mijn pa en ma dachten van, 'laten we die roel noemen.
    Zit in 4 atheneum, N&T.
    speel badminton vanaf 7 jaar, mijn goede hoofdrekenkunsten vertellen me dan dat ik 9 jaar badminton doe. Doe ook aan fitness en heb daarnaast ook een hele tijd taekwondo gedaan.

    voila, mijn verhaaltje *)

    zal er ook nog gezellig een foto bij frotten: (heb ik geloof ik ook eens in het fotos van members topic geplaatst)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    -Rush
    -18 jaar
    -VWO NT
    -Bier
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    - Goiz
    - 22 jaar
    - HBO Communicatie
    - Ook bier

    :cool:
     
  16. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook maar in 't kader van pimpheid:

    - X-power (Pepijn)
    - 16 lentes (nja)
    - VWO EM (jaartje 4)
    - ...Lamballen:cool:
     
  17. bo
    17 jaar
    p.i.m.p
     
  18. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    mha
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2006
  19. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    - SupahMaster ( Dennis )
    - 12
    - Kga naar het VWO ( ene school ) of gymnasium ( andere school ) ligt er net aan naar welke ik ga
    - Gamen, lezen en Japans
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    --
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2011

Deel Deze Pagina