1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FORMULA 1 2012

Discussie in 'Games' gestart door pboy007, 12 sep 2012.

  1. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    dit is waarom ik zo uitkeek naar Test Drive Ferrari; historische F1 wagens en oude circuits. jammer dat het zo'n kutgame is.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Thanks man, perfect :b:.
     
  3. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige plaatjes!!
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Mochten er nog mensen geinteresseerd zijn in het kopen van deze game. Ik heb er 1 te koop staan inclusief online pass. 35 euro inclusief verzendkosten!
     
  5. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand of het oude microsoft stuur te gebruiken is bij f1 2012?
     
  6. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de eerste generatie MS wheels bedoelt die voor de xbox 360 gemaakt waren (en al uit de productie zijn genomen), ja die zijn te gebruiken voor f1 2012.
     
  7. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    In het hoofdmenu ga je naar 'My F1', en dan naar 'Difficulty'. Als je je difficulty op easy zet, dan zijn al je hulpmiddelen (autoschakelen/remmen, de race-rij lijn, en de pitstop assist staan dan allemaal aan, je kan geen schade aan je auto krijgen mocht je in aanraking komen met diverse objecten rondom de baan, of anders een andere auto, en de AI (Artificial Intelligence), oftewel hoe intelligent en snel de computer gestuurde auto's zijn, staat dan op het makkelijkste niveau.

    Je kan ook gewoon 1 specifiek circuit rijden zonder andere bestuurders. Dat doe je in
    timetrial. Je komt hier vanuit het hoofdmenu --> Proving Grounds --> Time Trial.

    Veel plezier ermee.
     
  8. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    L.s.,

    FF polsen, zijn er XBW leden die misschien F1 2012 serieus in competitieverband willen rijden? Ik heb samen met Flavour de Scirocco, DTM en GT2 competities in FM4 georganiseerd onder de vlag van XBW http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=96 , maar ben nu Forzamoe en meer bezig met F1.

    Dus als er genoeg belangstelling is voor een serieuze competite met een GP om (50%racedistance) de 2 weken op zondagavond start 20.15 uur, beperkt aantal hulpmiddelen toegestaan (maar liever natuurlijk alle hulpmiddelen uit) , laat even weten. Bij genoeg deelname ga ik het opzetten.

    grt A.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  9. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Hallo allemaal,

    Even een vraagje, kun je ook herhalingen van je race zien? Want als een race ten einde is zie ik namelijk geen optie waar dit kan.....
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, kan niet. Het is helaas geen Forza. Je zult het zelf moeten opnemen ben ik bang.
     
  11. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Wat lul jij nou. Kan wel hoor. Aan het eind van de race in het scherm met de uitslag kun je kiezen voor 'continue' 'restart' en 'replay'
     
  12. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, hopelijk ook meer mogelijkheden met betrekking tot het aantal rondes in een race. Ik heb geen zin om steeds minimaal 15% races te moeten rijden. Ik rij al genoeg in de training en qualify en een race van slechts een paar rondjes vind ik dan niet erg. 2011 had dat wel, maar waarom ze het uit 2012 hebben gehaald is mij een raadsel.
     
  14. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Wie maakt nieuw topic?
     
  15. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
  16. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    28-08-2013 gekocht bij MediaMarkt .
    Heb F1 2012 voor de PC met een Xbox 360 wired controller maar het nadeel is dat bochten veel moeilijker te nemen zijn en zelfs in Monaco de bochten voor de tunnel steeds in de vangrail belandt en deze niet optimaal kunt kalibreren .
    Zodoende heb ik F1 2012 toch maar voor de Xbox 360 gekocht waar de bochten velen malen beter te nemen zijn .
    Ik speel al formule 1 games vanaf 1980 en heb alle generatie,s consoles,s gespeeld en weet nu verdomd goed hoe fijn deze F1 2012 speelt .
    Voor mij is formule 1 games het meest gespeelde game waar ik ook het meest aandacht aan heb beleefd en heel graag blijf spelen .
    Het verveelt niet en ben ook blij dat Codemasters eraan blijft werken voor de up to date game .
     

Deel Deze Pagina