1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza] Show jouw ride!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxmod, 12 mei 2005.

  1. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb net een spinne bak af, maar nu moet k dr nog een foto van maken, en de usb kabel van de camera is pleitos.:mad:
     
  2. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Jongens ik heb het volgende probleem |:- Ik wil een Marlboro Renault Clio Maken. Hij is ferrari rood en ik heb een groot wit vlak op de motorkap gemaakt. Daarop heb ik een rood rechthoek gemaakt en nu wil ik 2 rode driehoeken aan die rode driehoek maken. Alleen kan ik die driehoeken niet roodmaken want ik kan alleen maar 2 in elkaar overgaande kleuren selecteren. :'-( Heeft iemand hier een oplossing voor :confused: :confused: :confused: O-)
     
  3. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nope, die maken we zelf m.b.v. rondjes, vierkantjes, driehoeken etc 8)
     
  4. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF zag net een paar wagens op forzacentral die zijn egt sick
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmm, ik kan er zelf nog weinig van. Ben voornamelijk auto's aan het bestikkeren met Sponsors etc. Vind ik toch iets realistischer overkomen (heb ook geen Live) dus voor online hoef ik niet herkenbaar te zijn. Zal binnenkort eens een paar pics van mijn wagenpark (ongeveer 30 wagens) posten.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ook maar ff als beginnetje een halo 2 car gemaakt. Moeilijk man 8).

    [​IMG]

    [​IMG]

    Tgaat om het idee. Binnenkort ff wat origineels verzinnen :D
     
  7. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik ook effe mijn ''creaties'' tonen. de RS6 heeft zo een 970pk en is mijn favo :cool:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, hoe krijgen jullie dat dan zó precies, ze lijken gewoon sprekend op de echte versies ! Mij gaat dat nooit lukken.. :'-( Dat tekentje op de o van Politie..hoe hebben jullie die gemaakt ? En die strepen ?
     
  9. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    dit is m'n golf, heeft een mooie voorkant, maar m'n fotocamera was leeg(batterijen dan)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    O maak je gewoon met die halve circel. gewoon 2 naast melkaar en je hebt een O. Die strepen maak je met een met icoon 20 gewoon 1tje boven en de andere na beneden en je hebt een recht balkje
     
  11. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    omg... ik had em al een paar dage gelede gemaakt maar ik kon toen ff geen foto make.. dus nu bij de-->
    [​IMG]
    [​IMG]
    sorry voor de slechte fotos! :eek:
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ach gut, ik zie dat al die jongetjes die altijd al bij de politie wilden werken, maar helaas de psychische testen nooit doorstaan hebben, eindelijk aan hun trekken komen... Waar zo'n spelletje al niet goed voor is...
     
  13. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    @cyrax77: ha ha ha ik heb toch zown respect voor je grapjes.. ;)

    ff on-topic: heeft iemand nog een goed idee om te make... ik heb al een matrix kar gemaakt alleen "the matrix" staat er een beetje scheef op...
     
  14. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Mooi hoor znx_janx! Kun je een detailshot maken van het woord 'politie'. Ben wel benieuwd hoe jij die gedaan hebt. Kleine details overigens, maar na de eerste streep aan de zijkant ontbreekt er een blauwe. En de achterste streep, dus degene het meest bij de achterportier is altijd een bovenste. In jou geval zou er dus nog een rode bij moeten, maar dan zal het niet helemaal meer kloppen.
    Ik heb eerst de afstand van neus tot einde voorportier gemeten, dit gedeeld door 11 (zoals ze ze allemaal hebben) en zo wist ik hoe breed ik elke streep moest maken.
     
  15. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Een ambulance... offe een brandweerwagen :p
     
  16. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Is mij nog niet gelukt om een wreede compilatie te maken, op school was ik niet echt handig met handenarbeid
     
  17. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    there u go!
    [​IMG]
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die politiewagens zien er cool uit! Zal 's proberen of mij dat lukt! :cool:
     
  19. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja ruig :)
    Nu nog een oerhollandse nummerplaat om het af te maken :D
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een leuke paint op mijn 360 gemaakt (geen speciaal thema gewoon een probeerseltje) als ik vrijdag thuis ben zal ik ff kijken of ik er een foto van kan maken...VErder echt toffe dingen hier:)
     

Deel Deze Pagina