1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Het verhaal en discussie [spoiler alert]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, heb Halo 2 nu ook. Ik ervaar trouwens het uithalen van de gamedics als een probleem. Ik heb de gewone versie van Halo 2 en het uithalen van de gamedisc is echt heel moeilijk. Het is niet gewoon push en pak, maar trek heel hard en pak. Hebben jullie dat ook ?
     
  2. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, waarom zou ik het uit m'n duim zuigen. En echt zo super moeilijk is het niet. Lastig maar niet onmogelijk.
     
  3. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Gehele post bevat spoilers van het einde van het spel...

    Ja dat zou best kunnen, dan zou de verklaring daarvoor zijn dat
    de Aarde een plek is die niet vernietigd zal worden door de Halo die weer aangeschakeld is en de Covenant dus een nieuwe start maakt op de Aarde, die dan nog wel even ontdaan moet worden van de mensheid 8) Master Chief zit dus in de Ark (dat Forerunner ship) en gaat de Prophet stoppen van het activeren van alle Halo's, omdat dan ook de Aarde kapot gaat, wat de Prophet niet weet (dat zei de Arbiter ook, dat de Prophets niets wisten van de kracht van de Halo's). Toch ben ik benieuwd wat Bungie's volgende zet wordt.

    Ja inderdaad ik had hem ook gezien, maar snapte niet helemaal wat het betekende. Blijkbaar is dat tentakelmonster net zo verward van het einde als wij ;) Dat tentakelmonster snapte ik sowieso niet helemaal, hij was een soort de verborgen kracht van Halo, hij had alles door wat er gebeurde :confused:
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2004
  4. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    jah, ik zit in een level....ben net elite geweest en had dat level uitgespeelt. dan word ik weer master chief :) maar in het filmpje kwam ik weer op halo (de ring) maar ik heb niet het hele filmpje kunnen zien door mijn moeder :mad::mad: dus mijn vraag; zit ik nu op de ring of zit ik nu op de aarde????:confused:
     
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je goed kijkt naar de omgeving, is het echt weer de omgeving van Halo. Dus ja je zit op Halo en het is weer als vanouds raggen met karretjes en aliens killen.

    BTW: Het filmpje kan je opnieuw zien als je het level overnieuw opstart
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat verhaal met die alien/arbiter is wel verrassend (ookal stond het half op xbw/PU) maar vond het toch eigenlijk niks..
     
  7. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2

    Waarom denk je dat er 4 moeilijkheidsgraden zijn?
     
  8. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    bedankt :D maar ik denk dat het foutje van mij was om het hier te posten |:- maar ja, ik ga het opnieuw kijken als ik thuis ben O-)
     
  9. Curare

    Curare Xbox junk

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    je word echt mentaal verkracht door het einde ik vind het zo een nep einde
    Als masterchief in dat gare schip bij aarde trug komt zat ik helemaal in de 7e hemel dacht yoepi weer aliens in de stad af knallen en dan krijg je ineens credits.
    echt klootzakken bij bungie zolang moeten wachten en dan krijg je zo een nep einde en zo een kort spel.
    In 3 jaar hadden ze makkelijk 3 extra levels erbij kunnen bedenken.
    en nu zeggen ze ook nog eens dat ze eerst iets anders dan halo III gaan maken :'-(
    alhoewel het wel een vet spel is vind ik het een kut streek dat het spel zo kort is.
    Deed er MAAR 12 uur over op heroic
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de game nu op heroic en ben in een uur of 5 bij lvl 7 aangekomen. K denk dus dat t te makkelijk is. K ga nu alles opnieuw doen op legendary. Tis btw wel echt allemaal zoooo gedetaileerd en meerdere routes en manieren van vechtne dat t zker een 2e keer spelen waard is. Allemachtig wat een vet spel.
     
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb geen voorgaande berichten gelezen ivm spoilers, maar voor iemand die spel al uitgespeeld heeft:

    Ik ben nu bij eerste level als Arbitor of hoe die ook heet, maar komt het spel wel terug op Master Chief? dat ik het niet tof vind, maar dat zou betekenen dat ik al op de helft zit :confused:

    Klopt dat?


    BTW: ik speel het spel op Heroic zodat het langer duurt en ik intense gevechten krijg
     
  12. Curare

    Curare Xbox junk

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, je word later weer master chief dan word je weer arbiter en om niet te veel te verklappen hou ik het daarbij
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, dus ik zit ongeveer op 1/4 deel van het spel?
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo 2 er eigenlijk op achteruit gegaan. Ten eerste, die wapens zien er minder uit.Ten tweede de graphics zijn lelijker, check de tussenfilmpjes.. en je ziet veel Pop-up ook in de game zelf. Maar goed. overall gezien ziet er net wat gelikter uit
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Pop-up?
     
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dat iets plotseling verschijnt, nicos, waarom post je dat hier? :confused:
     
  17. Curare

    Curare Xbox junk

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik op de vorige pagina het verhaal voor te kort enzo uitmaakte maar goed vanaf nu gewoon weer ontopic dan
     
  18. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij weet je niet pop up is. Pop up heeft te maken met het in de verte opeens verschijnen van gebouwen. Hier is geen sprake van, wel het feit dat de filmpjes worden geladen op het moment dat hij hem afspeelt dus soms zie je dat de bump mapping van een model iets te laat komt, maar ik heb geen pop up gezien.

    Kan zijn dat jij het wel hebt maar dan moet je eens je xbox gaan terugsturen naar MS.
     
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is precies wat ik bedoel. Er verschijnt dus opeens een gebouw ofzo. Ik draai me om en er verschijnt een gebouw.. of tijdens filmpjes natuurlijk. Zoiets zag ik nooit in Halo 1.
     
  20. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ook steeds bij de shied v/d master chief van die oranje gele flitsen als hij de shield aan het opladen is nadat je geraakt bent?
     

Deel Deze Pagina