1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Kingdom Come: Deliverance

Discussie in 'Games' gestart door Barbabravo, 6 feb 2016.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Blij om te zien dat de dagen in de game langer duren. Winkels ook langer open lijkt het. Ik kan veel meer doen op een dag. :)
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Is covid ook in die game ja?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Er komt wel een moment in de game dat je een dorp moet helpen met een plaag. :+
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Door de media?
     
    Nol vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mafkees. :+
     
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Hoe zit het met de pop-ins van textures op de Series X? Daar ergerde ik me enorm aan bij de Xbox One versie. Als je dan dat grote stadje (Rattay volgens mij?) inliep duurt het een eeuwigheid voor alle textures van de gebouwen waren geladen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat valt mij niet eens op op de Xbox Series X. :+
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Chill!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In de goede zin van het woord is de immersie van de game soms ook niet te filmen. Moest voor de MQ een illegale handel vinden, maar dat lukte steeds niet goed omdat ik te laag speech had en steeds via de hoofdingang van de plek ging. Iedere keer weer doodgaan. Vandaag rustig aan het verkennen geweest in het gebied rond de plek. Ik vond eerst een oude ingang die doodliep, vervolgens een andere met hele lange gangen en door de pijltjes op de muur te volgen kwam ik uit op de plek van de illegale handel, zonder via de hoofdingang te moeten die sterk bewaakt werd en zonder geweld tegen de mensen die betrokken waren bij de illegale handel. Aandacht besteden aan speech en de man die ik moest hebben ging vrijwillig mee. Het loont in deze game zwaar om te verkennen en dat geeft enorm veel voldoening. Kan weer verder. O en: Deze game heeft echte gevolgen als je verzaakt in je taken. :thumbs:_O_
     
    Barbabravo en Zifnap vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Yes. Inmiddels heb ik de game zonder mods en cheats uitgespeeld. Geweldig dat de Xbox Series X hem zo lekker draait. Alleen tegen het einde wat pop in. Ik kan iedereen de game aanraden, zeker op de Xbox Series X of Playstation 5. Als Yellow hem kan uitspelen zonder vals te spelen, dan kunnen jullie dat ook. En misschien wel de meest geloofwaardige wereld ooit in een game. Gewoon genieten. :thumbs:
     
    Daz, Barbabravo en Zifnap vinden dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Prachtige game hoor. Moet het snel eindelijk eens gaan spelen, want het lijkt helemaal mijn ding.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geeft de grootst mogelijke voldoening. Vooral als je een kamp met bandieten leeggehaald hebt, een belangrijke inkomstenbron. En geld zou ik echt zoveel mogelijk bewaren. Met een uitbreiding ga je zeker 300K bijna nodig hebben en dat duurt veel uren en bovendien kun je de uitbreiding falen. Verder is de MQ erg goed en imo beter dan Witcher 3. Deze game is misschien wel beter dan Witcher 3. En blijf vooral veel trainen bij Captain Bernhard als het eenmaal kan, want trainen moet je echt om te kunnen slagen in de game. Zelfde ongeveer voor speech en verkennen. Beide ga je nodig hebben. Paardrijden is tof en wanneer je eenmaal oplichters moet zoeken voor de MQ loont verkennen enorm. Ik heb dat stuk uiteindelijk kunnen doen zonder geweld. De game draait ook niet om geweld, maar om zelf de oplossingen voor problemen te zoeken en dat doet de game enorm goed. Veel plezier ermee. :thumbs:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    MQ?
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Main quest
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar erg goed zoals ik zei. Tof verhaal.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Kan ik Robin Hood worden in deze game? En zijn er al next-gen enhancements?
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Yellow kan dat het beste beantwoorden, maar wanneer je bedoelt "steel van de rijken, geef aan de armen" ja dan kan dat. Je hoeft geen eerlijk leven te spelen in KCD, zeker niet 's nachts.






    EDIT: Nee, geen officiele upgrade tot nu toe! Gewoon meer horsepower vanwege next-gen.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2021
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik bedoelde vooral of ik kan boogschieten en dat je daar dan heel goed in wordt. Zit er ook een base-building aspect in, waar je friends/allies hebt? Misschien zou zoiets wel een toffe game opleveren, dus open world Sherwood en dan deze realistische gameplay.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Basebuilding zit in de DLC, of in de complete edition van het spel. En boogschieten is erg sterk in KCD, maar je moet er goed in oefenen. Ik meen dat je geen richtkruis hebt (zonder mod), dus het gaat op gevoel en inschatting van afstand en snelheid. Maar of je alle gevechten kunt halen door alleen een boog te gebruiken, dat weet ik niet. Op een gegeven moment neem je het ook op tegen ridders en daar zijn standaard pijlen meestal niet zo geschikt voor.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Thanks, maybe als er een next-gen upgrade is ofzo dat ik het eens een kans ga geven. Zo'n game die altijd mijn interesse al had, maar lijkt me tegelijkertijd ook een flinke time-sink.
     

Deel Deze Pagina