1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik had em eerst niet gezien maar_O_:lol:
     
  2. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon net als ik altijd Barbone/ Pure spelen. Heerlijk, geen rommel. Je bent gewoon snel of niet. Iedereen gelijke kansen. Fantastisch gewoon \o/
     
  3. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag wat betreft de contracts. Misschien doe ik iets fout maar ik snap er geen reet van hoe ze te halen. Ik ben nu met mijn 3e contract bezig maar halen wil maar niet lukken. Ik heb nu een contract dat ik 18 kills moet halen.

    Nou das makkelijk dacht ik. 1 potje en klaar is kees. Helaas ik heb nu al wel 10 potjes achter de rug met meer dan 20 kills maar nog steeds geeft hij niets weer naar de match. Ook niet dat ik een aantal % gehaald zou hebben. Voor deze had ik een contract van 50 kills met de Famas.( Ook nul resultaat).

    Ik speel nu alleen maar barebone/ pure. Maar het lijkt mij bij deze contracts dat het niet uit moet maken welk speltype ik speel.

    Iemand meer dit soort problemen gehad en heeft iemand evt een oplossing???

    thnx
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja, het kan wel uitmaken want ik had ook zoiets. Ik moest eerste worden in een HQ match, maar toen ik met hardcore 3x eerste was geworden stond er ook niks, maar wel toen ik met core eerste werd. Dus het kan uitmaken wat voor een gametype je speelt.
     
  5. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan staat het er toch bij welk speltype. Ik heb namelijk voor deze contracts gekozen omdat er geen speltype bijstond.
     
  6. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dan zou ik het ook niet weten!
     
  7. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan hangt er vast een verplichte Gun o.i.d. aanvast
     
  8. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige staat dat er ook echt bij zoals bij die Famas contract maar bij die 18 kills achievement staat er geen type gun of wat dan ook bij. Zelfs bij die famas contract kreeg ik geen kills te zien
     
  9. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ik weet welk contract jij bedoelt, maar ik heb deze al een paar keer gehaalt en speel altijd tdm core. mischien moet je dat ook eens proberen?
     
  10. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal morgen eens gaan testen gewoon core te spelen. Wie weet. Zou het wel raar vinden als dat wel werkt en in barebone niet, maar wie weet. Ik ga het morgen testen. Thnx voor de tip iig. Ik laat wel weten of het gelukt is of niet ;)
     
  11. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Contracts doen het niet in barebones
     
  12. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is duidelijk, dan is dat het probleem. Thnx
     
  13. WijkR

    WijkR Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal heel leuk en aardig die contracts, maar je hebt aan de meeste echt heel weinig, tenzij je heel erg blij word van $250, ;p
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je kunt er wel een paar dikke lifetime challenges mee krijgen, maar voor de rest loont het de moeite qua xp niet echt.

    Al is het wel leuk dat het je soms wat dringt te varieren omdat je een bepaald wapen/killstreak of whatever moet gebruiken
     
  15. WijkR

    WijkR Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    True true, heb je gelijk in, maar zelfs dat doe ik eigenlijk niet eens, omdat ik eigenlijk alleen maar met de AK74U speel, en heel soms met de G11 of AUG, voor de rest alleen de AK74U
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik precies hetzelfde, ook altijd de AK74u. Maar daarom juist vind ik dus af en toe zo'n assualt rifle of m60 contract wel eens grappig voor de variatie (ook al schiet je er verder weinig mee op)
     
  17. WijkR

    WijkR Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dat het meest gebruikte wapen is bij cod
    heb je de kiparis wel is gebruikt ?
    de allerlaatste van de submachine guns,
    Nou dat wapen werkt zelfs met grip niet, vreselijk wapen :p
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kiparis, Uzi, Scorpion .. allemaal waardeloos vergeleken met de AK. De MP5 met rapid fire + sleight of hand vind ik dan wel weer lekker (vooral op Nuketown/Firing Range)
     
  19. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel gaaf zijn als ze deden dat ja contract koopt voor 20000 ofzo en voor 25000 loont, want 500 codpoints is wel erg weinig als ik net in een half uurtje van 20000 naar 90000 ga met wagermatch
     
  20. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0


    Nieuwe mini montage, vond ik wel tijd worden!

    Kijk 'm even, geniet. Comments zijn welkom!
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina