1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    =(

    Sorry, maar dat is echt absolute onzin!
    Voor Logic en Cubase heb je iets meer tijd nodig om alles te begrijpen, maar een flexibeler studio-oplossing bestaat bijna niet. IMHO zijn Reason en Fruityloops speelgoed (waar je echter een leuk stuk muziek mee kan maken!!), Logic en Cubase zijn het echte werk.
     
  2. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm mijn bericht kwam er ook niet helemaal uit zoals ik bedoelde.

    Beide zijn ooit als zelfde begonnen namelijk als MIDI sequencers en zijn langzaam uitgebreid waarna ze erbij kregen om audio signalen te verwerken om bijvoorbeeld af te mixen.
    Tegenwoordig als iemand snel een nummer wil maken (let op het woord snel) en er niet veel ervaring mee heeft grijpen ze sneller naar reason/fruity loops dan naar logic/cubase.

    Bij de layout is er meer gericht op masteren/mixen/bewerking dan op muziek maken.

    Btw de echte audio shit behoort tot Pro Tools (waar ik zelf echt een hekel aan heb)
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Virtual DJ is ook wel handig om ff snel wat in elkaar te flansen.

    (Weet iemand miss een programmatje waar ik de bas van m'n subwoofer mee kan regelen? (miss. een beetje off-topic, maarja :p)
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  4. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Virtual DJ is meer bedoeld om mee te mixen en live te draaien, niet om je eigen nummers te maken (met het maken van de beat enzo ;))

    op je vraag:
    Je kunt gewoon een Equalizer proberen, die kun je meestal gewoon met je audio driver koppelen.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Remixen met virtual dj? Hoe dan als ik vragen mag. Dacht dat je er alleen mee kon draaien.
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    excuus, moet mixen staan, mij bad 8) heb m net aan gepast ;)
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha dacht al, bootleg kan in principe nog wel maar daar blijft het dan ook bij:+
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Gelukkig kun je ook met ''speelgoed'' goeie shit produceren, het gaat uiteindelijk niet om de tools nml.

    (Als voorbeelden, Secret Cinema doet alles met Fruity Loops, en producers als Johnny D en Claude VonStroke met Reason)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik zoek al lange tijd naar een nummer. Elke keer hoor ik hem in de disco en dan als ie afgelopen is, denk ik bij me eigen van, "Waarom heb ik verdomme niet naar de tekst geluisterd?!!!". Daarom dacht ik, als ik het nummer nou eens zo duidelijk mogelijk probeer te beschrijven dat jullie het misschien wel weten.

    Het nummer bevat:

    * In het begin hoor je een bonsend geluid uit de speakers.
    * In het begin komt door dat bonsend geluid, ook woorden in normaal/hoog tempo achter elkaar uitgeschreeuwd door een vrouwelijke stem. Het lied wordt overigens de hele tijd door een vrouw gezongen.
    * Hierna hoor je (dacht ik maar ik kan het heel goed fout hebben) een refrein van: One love. Nogmaals ik weet dit niet zeker ;).
    * Het is een echt dans muziekje.
    * Het liedje gaat zo van toon: teteteeeTEEETEEEEteteteTEEETEEE tututututututututu.

    Hopelijk kunnen jullie mij helpen _O_!
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Nee het nummer loopt veel sneller. Dit nummer, waarbij jij een link gaf, gaat echt super sloom vergeleken met dat ik bedoel.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik gok deze

    [yt]5dgimjMhAIk[/yt]
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    is het niet gewoon 'show be love' ? :p

     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb ik niet eens aan gedacht joh, leek me wel dat iedereen die onderhand wel kent *kuch* uitmelkerij *kuch*
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ook al niet :+. Er kwam net bij mij iets op. In het begin hoor je in hoog tempo beetje 'sensuele woorden' verschijnen door een vrouwelijke stem. Ik dacht dat je o.a. hot chicks ofzo hoorde. Ik hoop dat jullie me nog steeds kunnen helpen.
     
  16. Robben

    Robben Guest

    Een paar van mijn favorieten:







    Kan ik hier ook dubstep posten?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2010
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat een kutmuziek zeg, cheapassdirtyhouse, ADHD kneus.
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik heb een probleempje met Reason 4.0.
    Hij staat niet tussen de volume regeling en als ik op play druk gebeurt er niks (stil).
    Os: Windows 7.
    Iemand enig idee?
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ja, wrm niet? :p
     
  20. Robben

    Robben Guest

    Hate it or love it, ik zelf kan gewoon naar alles luisteren en het goed vinden hoor.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina